En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.
ze zijn naar de kermis een aantal dorpen verderopquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das rap. Ben je wel lief tegen ze geweest?.
Winterjas uit de kast natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.
misschien als ik weet wat je pop is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef vibri het volgende:
[..]
O.
Ik moet m'n POP invullen
Heb meelij
Ik wil niet weten hoe veel kleding ze de rest van het jaar draagt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...
Wattequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Aarti het volgende:
even een staartje werkenpasmorgenweer meepikken
Hoe hoger de verwarming staat, hoe meer eruit gaat!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe veel kleding ze de rest van het jaar draagt.
Persoonlijk Ontwikkelings Plan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef vibri het volgende:
[..]
O.
Ik moet m'n POP invullen
Heb meelij
Persoonlijk Ontwikkel Planquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien als ik weet wat je pop is?
Zullen we dan maar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef vibri het volgende:
[..]
Sorry, je staart vergeten.
Dat gaat niks meer worden met m'n POP vrees ik
Zodra je werkt komt al die onzin terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkelings Plan?
Moesten we eigenlijk ook op het MBO, is er alleen nooit meer iets van gekomen
Oh tof, een ECHTE koudkleum. Ik zal nooit meer zeggen dat ik een koudkleum ben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...
Maar het duurt zo wel even voor dat het écht interessant wordt, sterkte met de stookkosten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe hoger de verwarming staat, hoe meer eruit gaat!![]()
Dan kunnen jullie elkaar warm houden!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh tof, een ECHTE koudkleum. Ik zal nooit meer zeggen dat ik een koudkleum ben.
En de verwarming op 10!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens binnen, met de gordijnen dicht! Rekels.
Ramen open natuurlijk... Hebben de buren ook weer wat om over te praten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens binnen, met de gordijnen dicht! Rekels.
Ik voel me zo functioneel right now.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie elkaar warm houden!![]()
In het Turks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ramen open natuurlijk... Hebben de buren ook weer wat om over te praten...
Daar ben je dan ook een gebruiksvrouwwerp voor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik voel me zo functioneel right now.
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...quote:
Oh ja. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...![]()
We willen allebei geen sex met jou inderdaad...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Met dit weer niet nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We willen allebei geen sex met jou inderdaad...
Wie's Christinequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...![]()
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelenquote:
Ik heb geen vakje waar ik dat in kan vullenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Viper_74 het volgende:
omg
POP
moest ik laatst ook nog
alleen je salaris hoger invullen, de rest open laten
owquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelen
Een vrouw....quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb geen vakje waar ik dat in kan vullen
Zover was mijn overhitte brein in deze zwoele zomernacht ook nog gekomenquote:
D'r nick is hetzelfde als d'r naam en er is een werkende Search... Succes!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zover was mijn overhitte brein in deze zwoele zomernacht ook nog gekomen
maar vertel
Wat denk je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
ik heb er niks van meegekregen, maar was het vandaag echt zo warm?
In welke koelkast heb jij de hele dag gezeten dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
Neuh, onzin, lekker weertje, ik heb een halve marathon gelopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |