De weg naar de slaapkamer met een vrouw, is via haar maag...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Potentiële (discussieerbaar) geslachtspartner valt af...
ga maar eens naar de eftelingquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik idd niet, daarom kan het me ook niet erg boeien.
Las ik hem toch even letterlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg naar de slaapkamer met een vrouw, is via haar maag...![]()
Dat zeg ik ook altijd tegen vrouwen. Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik idd niet, daarom kan het me ook niet erg boeien.
Ook een bekende openingszinquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga maar eens naar de efteling
mag je daarna wel bij mij slapen
Nee, 't is figuurlijk bedoeld. In het eten stop je dan de GHB!quote:
Misschien moet je dan toch maar eens iets anders verzinnen om te zeggen. Het is maar een idee natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen vrouwen. Je weet niet wat je mist
Meestal krijg ik dezelfde reactie
"Een hoop ellende"quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen vrouwen. Je weet niet wat je mist
Meestal krijg ik dezelfde reactie
Die moet je misschien even opschrijven Viper!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 't is figuurlijk bedoeld. In het eten stop je dan de GHB!![]()
en nooit zou hebben willen hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Een hoop ellende"
"De slechtste sex die ik ooit zal meemaken"
"Ik zie jou meer als de broer die ik nooit heb gehad"
Etc.
bij mij gaat ie wel werkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ook een bekende openingszin
bij mij werkt ie ook nooit
Dit is R&P dude...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
en nooit zou hebben willen hebben
Bedankt voor jullie opbeurende reacties![]()
![]()
Misschien dat het voor jou ook enigszins interessant is deze te onthouden, aangezien je nog bij hem gaat etenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die moet je misschien even opschrijven Viper!
Luck. Veel plezier op Amersfoort als er weer eens een trein uitvalt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Q. het volgende:
Ik ga proberen de trein te overleven. Wish me luck.
Good point good pointquote:
Ik neem extra water mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Luck. Veel plezier op Amersfoort als er weer eens een trein uitvalt.
* Viper_74 kijkt meequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef liefie_ het volgende:
dvdtje afgelopen!
ik ga er zo lekker nog een kijken
Ik had toch niet gezegd dat het goed of slecht was?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel ik eens een keurige vraag in plaats van direct FOTOOOO'S!!!1!!!2 te roepen... Is het ook niet goed...![]()
Eens... Ik doe graag aannames om te krijgen wat ik wil. Het antwoord op een goedbedoelde vraag in dit geval!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had toch niet gezegd dat het goed of slecht was?
oooh foei liefie, sorryquote:Mannen die in bed maar zelden aan hun trekken komen, en geen schaamte kennen, moeten op 5 augustus zeker naar Groot-Brittannië gaan. Tijdens de eerste Britse "masturbatiemarathon" kunnen ze daar hun witte boodschap kwijt. En dat allemaal voor het goede doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |