Agree!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
boeken...je kunt er niet genoeg hebben...
![]()
Thanks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:26 schreef liefie_ het volgende:
eujs ik wist dat niet van je papa! wat erg! gecondoleerd nog!
Nu weet je nog steeds niet zoveel... En zowel, dan sta ik er te herkenbaar op...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik bedoelde te zeggen... ik wist niet hou jij eruit zag... heb in je FB gegluurt zojuist..![]()
Dat is nog wel een goed idee ook. Origineel!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef Thisbe het volgende:
Koop allemaal verschillende soorten fruit. Er is vast iets bij wat ze lekker vinden, en met dit warme weer is het heerlijk om een bord vol met allerlei stukken meloen enzo te eten.![]()
Dat vind ik ook van ondergeschikte orde...uiterlijk is niet alles..quote:
En bedankt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van ondergeschikte orde...uiterlijk is niet alles..
Er is een beker fruitsalade in de aanbieding bij de dirkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef Thisbe het volgende:
Koop allemaal verschillende soorten fruit. Er is vast iets bij wat ze lekker vinden, en met dit warme weer is het heerlijk om een bord vol met allerlei stukken meloen enzo te eten.![]()
"Je ziet er uit alsof je een broertje van me zou kunnen worden."quote:
Hier hebben we geen Dirkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
Er is een beker fruitsalade in de aanbieding bij de dirk
volgens mij vat je het nu verkeerd op... ik hoef niet eerst iemand qua uiterlijk mooi / leuk te vinden..die klik kan ook anders komen..quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Viper_74 het volgende:
En toch vind ik je poesje hardstikke schattig
Er stond een hele grote smile bij als post icon. Het was maar een grapje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
volgens mij vat je het nu verkeerd op...
ik kan me er wel iets bij voor stellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb mijn pa al ruim 20 jaar geleden uit mijn leven verbannen, maar dankzij zijn dood heb ik wel weer contact met mijn lievelingsoom van vroeger.
Dit klinkt harder dan dat ik het bedoel ... of eigenlijk niet eens.
Ben je ook zo lelijk dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Je ziet er uit alsof je een broertje van me zou kunnen worden."
Ik ga ervanuit dat je in mn FB naar Mickey hebt gekeken..?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Viper_74 het volgende:
En toch vind ik je poesje hardstikke schattig
wel een v&d voor ritualsquote:
tuurlijk welquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
volgens mij vat je het nu verkeerd op... ik hoef niet eerst iemand qua uiterlijk mooi / leuk te vinden..die klik kan ook anders komen..
Jij ziet er goed uit ..Er was toch met Vibri ook een klik...je hoeft iemand dan niet meteen eerst te zien..snap je?
Ik wist dat die hersencelletjes het niet lang voorbij je 30e verjaardag zouden gaan uithouden, maar dit is wel heel overdreven...quote:
oké..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er stond een hele grote smile bij als post icon. Het was maar een grapje.![]()
Volgens mij is mijn oom niet echt een Rituals type.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef Ynske het volgende:
wel een v&d voor rituals
enneh anders ff naar de snoep/koekdinges bij de v&d voor van dat suikerfruit samen te laten stellen
Zie ook mijn laatste post voor _Cara_quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wist dat die hersencelletjes het niet lang voorbij je 30e verjaardag zouden gaan uithouden, maar dit is wel heel overdreven....
groentepakket voor stampot of salade te maken is ook wel grappigquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn oom niet echt een Rituals type.
Ik ga straks na mijn werk wel even langs het Winkelcentrum, volgens mij zit daar een goede groentenboer.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef liefie_ het volgende:
mn dvd word saai...
dat krijg je altijd als je t boek al kent
Duh. Ik gebruik stelsel/dwangmatig een PI en dan zou ik ze niet kunnen lezen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ook mijn laatste post voor _Cara_
Als ik nou eens nee zegquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je in mn FB naar Mickey hebt gekeken..?ja dus!
http://www.imdb.com/title/tt0442685/quote:
me?quote:
Matige comedyquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0442685/
als je nu gewoon de titel noemtquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0442685/
Comedy?quote:
me1 (pers.vnw.)quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
me?
kom je van broekhoven* of zo?
*achterbuurt in tilburg
dat deed ik expres niet omdat ie je ws toch niets zegtquote:
je plaatje doet t nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
me1 (pers.vnw.)
1 onbeklemtoonde vorm van 'mij' => mij
me2 (wdk.vnw.)
1 eerste persoon enkelvoud => mij
mijn2 (bez.vnw.)
1 van mij [1e pers. enk.]
mijn dan
niet zo snel je conclusies trekkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat deed ik expres niet omdat ie je ws toch niets zegt
a murder is announced
m'n/mijn/me plaatjes doen het alleen als hier specifiek bewust toestemming voor gevraagd is.quote:
Zei ik toch net, comedyquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zo snel je conclusies trekken
ik ken m, en hijs kut
Het stelselmatig gebruiken van één en dezelfde post icon is mijns inziens compleet iets anders dan het interpreteren ervan bij anderen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik gebruik stelsel/dwangmatig een PI en dan zou ik ze niet kunnen lezen?
Wie? Waar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het stelselmatig gebruiken van één en dezelfde post icon
Vraag het miss Marple!quote:
Ik heb die ouwe tang nooit vertrouwdquote:
slecht geweten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb die ouwe tang nooit vertrouwd.
ik ken d'r ook niet hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Is het erg slecht als ik miss Marple niet ken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |