Ramen open natuurlijk... Hebben de buren ook weer wat om over te praten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens binnen, met de gordijnen dicht! Rekels.
Ik voel me zo functioneel right now.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie elkaar warm houden!![]()
In het Turks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ramen open natuurlijk... Hebben de buren ook weer wat om over te praten...
Daar ben je dan ook een gebruiksvrouwwerp voor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik voel me zo functioneel right now.
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...quote:
Oh ja. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...![]()
We willen allebei geen sex met jou inderdaad...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Met dit weer niet nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We willen allebei geen sex met jou inderdaad...
Wie's Christinequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...![]()
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelenquote:
Ik heb geen vakje waar ik dat in kan vullenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Viper_74 het volgende:
omg
POP
moest ik laatst ook nog
alleen je salaris hoger invullen, de rest open laten
owquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelen
Een vrouw....quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb geen vakje waar ik dat in kan vullen
Zover was mijn overhitte brein in deze zwoele zomernacht ook nog gekomenquote:
D'r nick is hetzelfde als d'r naam en er is een werkende Search... Succes!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zover was mijn overhitte brein in deze zwoele zomernacht ook nog gekomen
maar vertel
Wat denk je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
ik heb er niks van meegekregen, maar was het vandaag echt zo warm?
In welke koelkast heb jij de hele dag gezeten dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
Neuh, onzin, lekker weertje, ik heb een halve marathon gelopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |