Ik zit in Leiden en het lijkt me heel sterk dat het in Den Haag windkracht 8 is/was.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Van de P2000 monitor pagina:
[..]
Op buienradar is niets te zien rond die tijd?? Zit daar iemand in de buurt?
Nee die gaan we niet meer redden, daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef PietjePuk2 het volgende:
We halen zeker niet meer het record van 38.6 graden?
Waldorpstraat, daar zit het hoofdkantoor van mijn werkquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Die verwachting heeft BBC ook. Geen actuele temperatuur, volgens mij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:06 schreef Arcee het volgende:
http://www.medialimburg.be/weerinlimburg/
Holy fuck, 38??
Dat zou wel een hoos zijn geweest, ideale weer daarvoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Gister kwam er ook 2x wateroverlast voorbij. Zo'n 'last' lijkt me dat toch nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ja, alles wat boven de 36 graden is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hebben ze een deel van het kaartje wit gekleurd
Het is nu bijna wit bij mijquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef BretsiG het volgende:
Om 5 uur loopt de temperatuur gewoon nog op, niet normaal!
[afbeelding]
Als het daar gaat sneeuwen, stap ik *nu* in de autoquote:
Sleetje rijden en schaatsenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het daar gaat sneeuwen, stap ik *nu* in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |