Als dat zou uitkomen, ik denk dat er echt 100mm in een half uurtje zal vallenquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben er niet zo held in maar oke
[afbeelding]
17:40u... 36,1°C in Eindhovenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Arcee het volgende:
Waarnemingen 19 juli 2006 17:30
Maastricht onbewolkt 36.0
Om 17:30 uur.
Oja, toch maar niet danquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef DemonRage het volgende:
Een verschil van 40 graden over een paar kilometer... zal idd een heftig front worden.
En nog geen half uurtje later is hun zwembad in een ijsbad veranderdquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef Klonk het volgende:
en de buren krabben terwijl de overkant van de straat in het zwembad ligt te puffen
Nee hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:03 schreef DemonRage het volgende:
Te veel naar "The Day after Tomorrow" gekeken, Speedy?
Lekker tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:05 schreef DemonRage het volgende:
Het verschil in temperatuur tussen Eindhoven en Leeuwarden is nu een hele 10 graden btw
Hier met airco 29,5.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:26 schreef pekel het volgende:
Hier binnen in de schaduw met ventilatie 32.3
Bij mij binnen is het nu 28.5 graden, zónder airco. Wél de hele dag de ramen en deuren dicht gehad natuurlijk en een soort tentzeil aan de buitenkant voor het raam gespannen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:48 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Hier met airco 29,5.
Hij trekt het gewoon niet meer.![]()
Ik bevind me dan wel in een "wit" gebied.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:53 schreef TommyGun het volgende:
Dik 40 op m'n zolder hier...
Wen er maar vast aan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit hier weg te smelten, 32 graden hier in de huiskamer. En buiten is het nóg erger....
Ik vind dit nu officieel niet leuk meer.
Volgens mij zitten we op veel plekken nog in de eerste hittegolf die al 3,5 week aanhoudt ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef aloa het volgende:
De tweede hittegolf van deze zomer die het KNMI vanochtend om 9u20 uur vaststelde gaat langer duren dan de eerste. De komende tien dagen houdt het warme zomerweer met temperaturen tussen 25 en 30 graden aan.
Nieuwe hittegolf houdt voorlopig aan
Nog 10 dagen.![]()
Vanaf maandag 26 graden. Dat is wel goed te doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef aloa het volgende:
De tweede hittegolf van deze zomer die het KNMI vanochtend om 9u20 uur vaststelde gaat langer duren dan de eerste. De komende tien dagen houdt het warme zomerweer met temperaturen tussen 25 en 30 graden aan.
Nieuwe hittegolf houdt voorlopig aan
Nog 10 dagen.![]()
Iets van 26 graden te Maastricht dacht ik. Dat zal nu zeker niet gehaald worden, daar is het te helder voor. Dit soort minima worden eigenlijk alleen bereikt als het overdag zeer heet is geweest waarna er in de avond en nacht wat bewolking over trekt. De wolken zorgen dan dat de warmte blijft hangen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is de officieel hoogste minimumtemperatuur in NL? Kans is vast aanwezig dat die eraan gaat vannacht ...
Wolken hangen hier inmiddels. Maar nog niet gigantisch veelquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Iets van 26 graden te Maastricht dacht ik. Dat zal nu zeker niet gehaald worden, daar is het te helder voor. Dit soort minima worden eigenlijk alleen bereikt als het overdag zeer heet is geweest waarna er in de avond en nacht wat bewolking over trekt. De wolken zorgen dan dat de warmte blijft hangen.
Oke, dan kan het inderdaad wel heel warm blijven vannacht. Een paar wolken kunnen de afkoeling al behoorlijk belemmeren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wolken hangen hier inmiddels. Maar nog niet gigantisch veel.
Echt waar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke genoeg over die hitte in het zuiden van belgie komt onweer opzetten
Duurt nog wel ff als het ons al haalt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke genoeg over die hitte in het zuiden van belgie komt onweer opzetten
Paar uurtjes en 't kan hier zijn....quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:36 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff als het ons al haalt.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |