Dan is er helemaaal geen kloot meer aan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:31 schreef dronkeykong het volgende:
Zet je volgend seizoen toch gewoon het geluid uit![]()
Nah dan maar die klote tv uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:35 schreef FCDB het volgende:
[..]
Dan is er helemaaal geen kloot meer aan!
Hij kan misschien wel technische details vertellen, maar of dat bij de gemiddelde kijker duidelijk overkomt is een ander.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef daisy_ducky het volgende:
Lammers is wel iemand die heel dicht bij het vuur heeft gezeten/zit.
Die kan veel over techniese details vertellen.
Gewoon de kans geven en em zich laten ontwikkelen,kan toch wel interresant worden.
![]()
Idd Lammers is niet echt boeiend nee, maar ja geef de man ook een kansquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:15 schreef Rubend het volgende:
Neeeeee! Dit meen je niet
hmmmm balen idd....
Lammers is IMHO echt een zouteloze verslaggever!
Maar toen formule 1 naar sbs ging werd er ook al zachtjes geroepen dat olav er mee zou stoppen.
Kwamen toen ook al flink wat reacties binnen van niet doen!
Hopen dat ze dit keer ook inzien dat Olav toch veel leuker is!
hier sluit ik mij dus bij aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:30 schreef MrSASO het volgende:
F1 zonder Olav Mol is echt saai om naar te kijken.
Ik heb echt het gevoel dat Olav Mol weet waar hij over praat, bovendien is hij echt een goede commentator die de race echt spannender maakt met zijn medeleven.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef Riskowitz het volgende:
Blij toe dat Olav Mol eindelijk weg is. Al dat macho commentaar van hem met nietszeggende zinnetjes als "Dan weet je ook meteen waar je het over hebt." als een of andere coureur uitlegt dat hij van baan afvloog omdat hij zich verremde.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:46 schreef APK het volgende:
Olav is het bokje!![]()
Hij moet gewoon met Lammers meeklappen, maar ja 'GOEDENDAG! When the flag drops, the bulshit stops'.![]()
Of wielrennen waar inhalen eigleijk geen zak uit maaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:50 schreef Tommeke het volgende:
Formule 1Kan je net zo goed een parade van antieke auto's zien, daar wordt nog meer ingehaald
Welnee, Mol gaat gewoon mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Las dus net dat de F1 weer terug gaat naar RTL(5), daar is niets mis mee, maar het is zeer waarschijnlijk dat Olav Mol niet mee terug gaat, maar dat Jan Lammers het gaat verslaan...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:46 schreef APK het volgende:
Olav is het bokje!![]()
Hij moet gewoon met Lammers meeklappen, maar ja 'GOEDENDAG! When the flag drops, the bulshit stops'.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef Foo_niks het volgende:
Vind het eigenlijk wel wat voor Mental Theo
hehe op dat forum staan volgens mij nu nog berichten dat ferrari geinterreseerd is in verstappenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Rover het volgende:
Waar heb je dit gelezen? Op geen enkele goeie f1 site kan ik iets terug vinden..
Toch niet van het verstappen forum?
*zich hierbij aansluitquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Mooi, de laatste doodsteek die F1 nodig had in nederland.
Kom op mensen, de sport is al jaren übersaai
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef Nyx96 het volgende:
...
Die halve tandarts die nu als pitreporter werkt, vind ik maar niks.
William Shatnerquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Zal die gozer van Rescue 911 nu ook weer de shows gaan presenteren, of is die inmiddels al overleden![]()
![]()
Nee, Atreidez zei het al. Ruud ter Weijden. (ik kon zelf even niet op zijn naam komen).quote:
Toen ik Rescue 911 keek (vroegah) werd het nog door Captain Kirk gepresenteerd...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Nee, Atreidez zei het al. Ruud ter Weijden. (ik kon zelf even niet op zijn naam komen).
Ik kan me herinneren dat Ruud het altijd wel goed deed. Slechter dan die sbs6 Shownieuws homo kan het iig niet zijn.
sbs6![]()
shownieuws![]()
talpa![]()
En als Raikkonen nu gaat winnen is het wel weer mooi zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
*zich hierbij aansluit
Vroegah toen het nog bij RTL zat met Ruud ter Weijden en Allard Kalf, dat waren nog eens tijden
Toen gebeurde er op de baan ook nog het 1 en ander, maar nu....![]()
![]()
![]()
DAT is pas dramatisch. Daar heb ik één keer F1 op gekeken, om te huilen. Droogste van het droogste, totaal geen enthousiasme zoals je dat bij Olav ziet.quote:
Hoop doet levenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:20 schreef OnlineGokker het volgende:
Zonder sponsoritems:? Wat kun je wel vergeten natuurlijk...
jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:31 schreef borisz het volgende:
je krijgt zeker ook reclame op rtl
Hahaha! Vind het jammer dat het zovaak met pitstops ed wordt beslist, natuurlijk wel heel knap enzo, maar ik zie liever wat actiequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Of wielrennen waar inhalen eigleijk geen zak uit maakt![]()
Mee eens! Geen studiopubliek en al helemaal geen tenenkrommende publiek interviews of cijfers uitdelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef Nyx96 het volgende:
Inderdaad laat Ruud ter Weijden maar van zolder komen. f
Maar dan niet met zo'n saaie sponsorshow inclusief klapvee. Nee, dan zoals hij dat deed in 1997 tot 1999. Kleine studio die simpel is ingericht met een stapel banden en een helm. En dan de trainingen aan elkaar praten. Simpel en doeltreffend. Zonder dat testcentre (
) gebagger en ander sponsoritems
.
Klopt. Mol had het vooral op Rosset gemunt. In 1996 was Rosset teamgenoot van Verstappen bij Footwork en vond ie het een goede gozer. Waarschijnlijk omdat Mol helemaal Verstappen-gek was en Verstappen Rosset alle hoeken van de baan liet zien. Echter, toen Verstappen in 1998 niet bij Tyrrell kon komen, omdat ene Craig Pollock koos voor de grote zak geld van Rosset, veranderde de mening van Mol. Mol had tabak van Rosset en dat werd heel erg duidelijk na de startcrash op Spa Francochamps. Na de crash werd de kijker eventjes getrakteerd op een vijf minuten lange galtirade van Mol omdat Rosset voor de zoveelste keer een auto afschreef.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:48 schreef Merquise het volgende:
[..]
Het 3e ding is dat Mol zo enorm bevooroordeeld was. Er zijn gewoon een paar rijders waar ie een hekel aan heeft en dat druipt er vanaf tijdens het commentaar. Op zich niet vreemd als je al 10 of 15 jaar de F1 verslaat, maar het is niet erg professioneel. Ook had ie een paar rijders die gewoon niks fout konden doen, ook al ragden ze met 200 per uur vol achterin een andere bolide, dan kreeg nog de voorste de schuld omdat die remde of zijn hand niet uitstak of weet ik veel wat.p
Mee eensquote:De tijd van de Kalff/Mol combo zijn voorbij. Murray blijft de onbetwistte #1.
Van mij mag Kalff het eens proberen want die is super enthousiast tijdens de A1GP races.
Zelfs 15 rondjes achter de pacecar weet ie nog mega enthousiast vol te lullen.
Dat was inderdaad best hilarischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:34 schreef Gitanki het volgende:
Rosset![]()
Dat was die gozer die in Monaco Villeneuve in de vrije training eraf roste en in de kwalificaties hopeloos z'n auto tussen twee muren klem reed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |