Je ziet de witte haren gewoon beter dan zwarte of rode harenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:17 schreef Maddy_K het volgende:
@Molluck: Je komt toch van íedere langharige cavia haren tegen? Of vallen de haren van een witte cavia meer uit of zo? Ik heb wel eens ergens gehoord dat het bij katten zo is, dat spierwitte katten meer ruien. Is dat bij caafjes ook zo dan?
Zoeperzazke is idd op vakantiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Maddy_K het volgende:
Waar is zoeperzazke eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet hier gezien. Zou ze op vakantie zijn of zo?
De cavia die ik eigenlijk zou halen is toch niet doorgegaan. Toen ik haar in het echt zag viel ze heel erg tegen om eerlijk te zijn. De onderkant was zwart, de bovenkant grijzig. Het leek wel alsof ze een toupetje op had! Niet echt mijn smaak. Dus ik ben nog steeds op zoek naar een mooie, langharige cavia.
Mooie caafjes!! Alleen zoek ik een zeugje. Ik heb namelijk al een zeugje. Dus een beertje erbij is geen goed ideequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:04 schreef RiesAmaris het volgende:
ik ga ff stiekem mezelf promoten *grinz* Ik weet niet wat voor langharen je zoekt, maar ik heb er momenteel 2 die gereserveerd mogen worden....De ene is een zwartwitte peruvianbeer, en de ander is een zwartwitte alpacabeer. Alpaca is langharige krullen met 2 kruintjes op de billenFoto's staan op mijn homepage bij geboortes: www.riesamaris.nl
oh een zeugje, nee dan moet je geen beer nemen hahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Mooie caafjes!! Alleen zoek ik een zeugje. Ik heb namelijk al een zeugje. Dus een beertje erbij is geen goed idee![]()
(Ja, ik weet dat ik ze kan laten castreren maar ik heb begrepen dat een narcose altijd een bepaald risico met zich meebrengt voor kleine diertjes.)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:39 schreef Argos het volgende:
[..]
Mijn cavia Raven had dit ook:![]()
[afbeelding]
Beren zijn vaak leuker dan zeugen omdat ze aanhankelijker zijn. Ze zijn erg gericht op het baasje, terwijl zeugen dat vaak vooral zijn voor het eten. Beren willen vaak ook gewoon aandacht, niet altijd enkel etenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef Maddy_K het volgende:
Die schijnen als huisdier wel ietsje geschikter te zijn als vrouwen maar het is weer moeilijker om er 2 bij elkaar te zetten. Heb ik van de fokster gehoord hoor, dus als het niet klopt: sorry!
ik heb de klep toch ook niet dichtgedaan...m'n cavia had nou eenmaal zo'n dikke kont...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:17 schreef CherryLips het volgende:Pipi
en je cavia op een scanner, doe even normaal zeg, of ze het licht nou ziet of niet. Ik prop m'n hamster toch ook niet onder de klep van m'n scanner
Hmm, dit doet mij denken toen ik stage liep bij bunnybinn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Hapjes - uit - oortjes - verhaal
Je zult versteld staan van wat cavia's allemaal verorberen, ware klikootjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:29 schreef wobbel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat cavia's geen yoghurt vreten maar wel vla? En dat ze ook chips niet kunnen laten liggen?
Ik was ooit zak chips aan het eten mijn mijn cavia op schoot, toen sprong ie zo in de zak chips....hij moet zich in de hemel gewaand hebben![]()
Vanille/aardbei ijsquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zult versteld staan van wat cavia's allemaal verorberen, ware klikootjes.
Mijn ene caaf eet met alle liefde een bananenschil op.
Terwijl mijn andere caaf o.a. vleeswaren (!), vanille ijs, een vlieg (maar volgens mij was dat per ongeluk) en ananaswaterijs eet.
Ik geef mijn caafs nooit vlees/ijs, het was meer om uit te proberen of ze het lusten.
Mijn overleden caaf kreeg op Da-advies een flesje yakult te drinken, vond ze best lekker. Achteraf moest ik wel de melksnor wegvegen.
Ze vinden perenschillen ook lekker, maar dat krijgen ze niet vaak; het lijkt mij zo viesquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:20 schreef zoeperzazke het volgende:
bananenschil is niks geks. Dat mogen ze gerust hebben. Je kunt het best eeen partje banaan snijden met schil en al, vaak vinden ze de schil lekkerder dan de banaan. Echter nooit teveel geven: banaan werkt stoppend, dus het is vooral geschikt voor cavia's die diarree-ig zijn.
Haha, een cavia die naar vliegen hapt, heb jij een halve hond ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:45 schreef wobbel het volgende:
[..]
Vanille/aardbei ijsen hij probeerde mijn vleeswaren ook wel eens van m'n boterham te eten, maar dat heb ik hem nooit laten proberen
![]()
en vliegen hapte die van mij ook altijd naar
Maar hij was echt bang voor de stofzuiger...kon je hem leuk mee plagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |