Je kan ze altijd nog gewoon in je shared folder van een p2p prog naar keuze mikken en stug volhouden dat je niet eens wist dat ze gedeeld stondenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef SpaceCow het volgende:
Jah, maar het mag toch eigenlijk niet? Of zie ik nou iets gruwelijk fout?
Doe maar limewirequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan ze altijd nog gewoon in je shared folder van een p2p prog naar keuze mikken en stug volhouden dat je niet eens wist dat ze gedeeld stonden
Damn, wat ben ik slim
Beproefd receptquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan ze altijd nog gewoon in je shared folder van een p2p prog naar keuze mikken en stug volhouden dat je niet eens wist dat ze gedeeld stonden
Damn, wat ben ik slim
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef Hagelkaas het volgende:
Dat mag wel hoor..
I blame the weatherquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef Intronic het volgende:
Hopeloze mensen.
quote:
Volgens mij ben je helemaal niet zo best-wel-boosquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef SpaceCow het volgende:
Mij staat iets bij dat de weblog Jaggle naakt-foto's van Bridget Maasland had en deze wel per e-mail naar mensen door mocht sturen maar niet mocht publiceren op de website. Hieruit maak ik dus eigenlijk op dat publiceren zonder toestemming illegaal is?
Ergo: loop niet te bitchen en gooi die foto's onlinequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet zo best-wel-boos
Tyf op met die rotzooi.... foto's van de ex-hoer van je willen wequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef SpaceCow het volgende:
http://www.nu.nl/news/710(...)tfoto's_Bridget.html
Zijn de naaktfoto's van je ex gemaakt door de pleeboi dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef SpaceCow het volgende:
http://www.nu.nl/news/710(...)tfoto's_Bridget.html
Mail gewoon 10 foto's in een rar of zipquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef SpaceCow het volgende:
ik geef ze graag.... heel graag zelfs.. maar ik wil dus echt niet in de problemen komen en hier ook zekerheid voor hebben.
Scherp.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je ex is vreemd gegaan?
Of ging ze eerst vreemd en werd het daarna je ex?
Ik geef je er bij deze zekerheid voor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef SpaceCow het volgende:
ik geef ze graag.... heel graag zelfs.. maar ik wil dus echt niet in de problemen komen en hier ook zekerheid voor hebben.
Die edit ik er wel voor je in.... sturen!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef SpaceCow het volgende:
owh, dus ze mag niet herkenbaar zijn?
Ze is vreemdgegaan, de hoer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je nog wil dat het goedkomt.. niet doen. Je gooit je eigen ramen in.
Rot jij een eind op.... wijven die vreemd gaan moet je sowieso niet terug nemen!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je nog wil dat het goedkomt.. niet doen. Je gooit je eigen ramen in.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Rot jij een eind op.... wijven die vreemd gaan moet je sowieso niet terug nemen!!
Eens een cheater altijd een cheater
Dus foto's gewoon online pleuren
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:13 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben de slagroom en jij het stukkie fruit......
Gewoon naar mij mailen dan post ik het wel voor je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef SpaceCow het volgende:
owh, dus ze mag niet herkenbaar zijn?
Wie heeft het daar in godsnaam over.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]mannen gaan nooit vreemd natuurlijk.. en worden ook nooit vergeven daarvoor.
Misschien heeft ze wel aids van die andere gast.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]mannen gaan nooit vreemd natuurlijk.. en worden ook nooit vergeven daarvoor.
Laat ook maar, het is onzin he.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie heeft het daar in godsnaam over.....
En dat vrouwen ze vergeven is hun probleem.....
Maar dan kan ze nog wel pijpequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel aids van die andere gast.
Oh nee, ik ben geen modquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:17 schreef Echo99 het volgende:
Nog 10 minuten om te posten.
Anders gooi ik er een slotje op
200 HQ foto's uploadenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Duurt lang!
Owja, ik werk bij de blauwe hoed.... Het mag, als jij ze gemaakt hebt zijn het jou foto's en is het dus niet illegaalquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef SpaceCow het volgende:
Kan nou echt niemand hard maken wat legaal is?.. ik bedoel... ik voel me zwaar beroerd als ik voor moet komen en een boete heb van een paar duizend euro... jullie hebben alleen een harde piemol gehad.
Hij is aan het nadenken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
he, leute, al die foto's hotlinken kost tijd he....
Gewoon posten, is niets illegaals aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef SpaceCow het volgende:
Kan nou echt niemand hard maken wat legaal is?.. ik bedoel... ik voel me zwaar beroerd als ik voor moet komen en een boete heb van een paar duizend euro... jullie hebben alleen een harde piemol gehad.
Balkjes!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef SpaceCow het volgende:
Zij heeft toestemming gegeven voor het maken van de foto's. Jij hebt nooit gezegd wat jij ermee zou doen. Kwestie van vertrouwen ( goed vertrouwen ) geweest. Mocht het zover komen is het aan de rechter uit te zoeken wat jij verstaat onder dat goede vertrouwen en wat zij daarvan vind.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Owja, ik werk bij de blauwe hoed.... Het mag, het zijn jou foto's
Geloof me, het is jou geld waard!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef SpaceCow het volgende:
Jij vast ook wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef SpaceCow het volgende:
jullie hebben alleen een harde piemol gehad.
Iedereen die hier geen nuttige bijdrage heeft geleverd (de tvp-ersquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef longinus het volgende:
Als je een boete krijgt dan lappen we met zijn allen wel bij
das een redelijke deal denk ik TS...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef jogy het volgende:
Het mag gewoon! Ik wil het wel op een baksteen schrijven als je het hard gemaakt wil hebben, of op mijn erecte penis als ik de foto's zie.
Is ze zo knap dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef SpaceCow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |