BAH BAH BAH!!!!!!!!!!
Ik moet nog 2 dagen werken voor de vakantie, de directeur heeft vandaag zijn laatste dag voor de vakantie. Hij nodigde me uit voor een gesprek.
Goed, ik doe nogal "spin-in-het-web"-werk (onderwijsbureau op een hogeschool) dus heb ik veel met die man te maken, niks bijzonders dacht ik.
"Ik kom maar gelijk to-the-point" zei hij, "we gaan je jaarcontract (tot april 2007) niet verlengen..."
Cassiopeia denkt: "Dit had ik niet verwacht"
Directeur: "Ja er zijn de laatste tijd teveel dingen niet goed gegaan, dit vind ik zo niet langer kunnen"
Vervolgens noemde hij een paar voorbeelden, de onlangs gehouden diplomering vond hij dan wel weer goed gaan, verder een paar miscommunicatie-dingetjes.
Voegde er ook nog es aan toe: "Het is in je voordeel dat je een jaarcontract hebt gekregen, anders had ik onze overeenkomst wel eerder willen opzeggen"
NOUJAAAAA ZEG!! Lekker zo vlak voor de vakantie!
Klinkt alsof ik mijn werk echt belabberd doe he? Nu vanuit mijn standpunt:
Ik kwam hier in januari 2006, net klaar met mijn opleiding Medische Microbiologie (aan dezelfde school), en werk is schaars hier. Via een jongen die hier werkte ben ik (op uitzendbasis) erin gerold: diploma's maken, cijfers invoeren, brieven maken en versturen, lessen enqueteren en noem maar op. Niet echt waar ik voor ben opgeleid, maar ik nam alles aan, ik had net een eigen woning dus kon al het geld wel gebruiken.
Nu was de opleidingsstructuur net veranderd sinds ik les had gehad, dus nieuw voor mij. Ook de diplomering ging vanaf februari via een heel nieuw en ingewikkeld systeem. Allemaal nieuwe dingen, en niemand om me echt in te werken!!
In april een jaarcontract gekregen, alles ging lekker. Eind april verdween de adjunct-directeur, en niemand om hem te vervangen! Dus kwam een groot deel van de planning van het management op mij neer, maar ik had het al druk genoeg met andere dingen...
Ik doe mijn best, mijn directe collega's zien dat ik het beredruk heb en dat ik veel pauze's oversla. Ik hoorde van mijn collega (die eerst mijn functies had) dat hij vind dat ik het geweldig doe naar omstandigheden (reorganisatie enzo). Ik hou alles toch draaiende terwijl ik er helemaal niet voor ben opgeleid.
EN DAN ZOIETS!!!!!
Ik voel me zwaar ondergewaardeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo, dat moest ik even kwijt. Maar nu werk ik natuurlijk helemaal met tegenzin, en maar hopen dat ik op korte termijn een andere baan vind...
In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.