abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39970817
BAH BAH BAH!!!!!!!!!!

Ik moet nog 2 dagen werken voor de vakantie, de directeur heeft vandaag zijn laatste dag voor de vakantie. Hij nodigde me uit voor een gesprek.
Goed, ik doe nogal "spin-in-het-web"-werk (onderwijsbureau op een hogeschool) dus heb ik veel met die man te maken, niks bijzonders dacht ik.

"Ik kom maar gelijk to-the-point" zei hij, "we gaan je jaarcontract (tot april 2007) niet verlengen..."

Cassiopeia denkt: "Dit had ik niet verwacht"

Directeur: "Ja er zijn de laatste tijd teveel dingen niet goed gegaan, dit vind ik zo niet langer kunnen"

Vervolgens noemde hij een paar voorbeelden, de onlangs gehouden diplomering vond hij dan wel weer goed gaan, verder een paar miscommunicatie-dingetjes.

Voegde er ook nog es aan toe: "Het is in je voordeel dat je een jaarcontract hebt gekregen, anders had ik onze overeenkomst wel eerder willen opzeggen"

NOUJAAAAA ZEG!! Lekker zo vlak voor de vakantie!

Klinkt alsof ik mijn werk echt belabberd doe he? Nu vanuit mijn standpunt:

Ik kwam hier in januari 2006, net klaar met mijn opleiding Medische Microbiologie (aan dezelfde school), en werk is schaars hier. Via een jongen die hier werkte ben ik (op uitzendbasis) erin gerold: diploma's maken, cijfers invoeren, brieven maken en versturen, lessen enqueteren en noem maar op. Niet echt waar ik voor ben opgeleid, maar ik nam alles aan, ik had net een eigen woning dus kon al het geld wel gebruiken.

Nu was de opleidingsstructuur net veranderd sinds ik les had gehad, dus nieuw voor mij. Ook de diplomering ging vanaf februari via een heel nieuw en ingewikkeld systeem. Allemaal nieuwe dingen, en niemand om me echt in te werken!!

In april een jaarcontract gekregen, alles ging lekker. Eind april verdween de adjunct-directeur, en niemand om hem te vervangen! Dus kwam een groot deel van de planning van het management op mij neer, maar ik had het al druk genoeg met andere dingen...

Ik doe mijn best, mijn directe collega's zien dat ik het beredruk heb en dat ik veel pauze's oversla. Ik hoorde van mijn collega (die eerst mijn functies had) dat hij vind dat ik het geweldig doe naar omstandigheden (reorganisatie enzo). Ik hou alles toch draaiende terwijl ik er helemaal niet voor ben opgeleid.

EN DAN ZOIETS!!!!!

Ik voel me zwaar ondergewaardeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo, dat moest ik even kwijt. Maar nu werk ik natuurlijk helemaal met tegenzin, en maar hopen dat ik op korte termijn een andere baan vind...
In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
pi_39970918
Onderwijs! Elke dag anders.
  Moderator woensdag 19 juli 2006 @ 12:36:02 #3
5428 crew  miss_sly
pi_39970936
Nou ja, korte termijn...ze hebben het zeer ruim vantevoren laten weten. Je hebt een maand of 8 om iets anders te vinden, dat vind ik vrij schappelijk.
Over de rest kan ik weinig zeggen, iedereen vindt altijd dat hij/zijn het werk goed doet en kritiek onterecht is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 juli 2006 @ 12:39:04 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_39971047
Vertel hem dat.
Niet dat ik denk dat het werkt ofzo.
Verzamel handtekeningen dat je moet blijven .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:39:28 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39971065
Na de vakantie gewoon opnieuw ingesprek gaan, desnoods met collega's erbij die wel zien dat het goed gaat.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_39971173
je hebt nog een hele tijd om een nieuwe baan te vinden, dus zo groot is het drama niet!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39971188
werken is klote
ben blij dat je nu niet meer hoeft te werken na april
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_39971230
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef tho_Omas het volgende:
Onderwijs! Elke dag anders.
Whehehe, pwned
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39971308
Herkenbaar. Je krijgt (ongevraagd) meer taken en verantwoordelijkheid en doet zoveel mogelijk je best maar ze verwachten dan wel dat je alles ook perfect doet (werk wat normaal door 2 of 3 mensen gedaan wordt ). Ach ja...

Succes met het vinden met een nieuwe baan, en anders inderdaad wat buzzer zegt, opnieuw in gesprek gaan en dan met de mensen erbij waar je close mee werkt en die vonden dat je het goed deed.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39971357
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:42 schreef dennisreijbroek het volgende:
werken is klote
ben blij dat je nu niet meer hoeft te werken na april
Hij heeft een eigen huis begreep ik uit de OP dus hij zal wel op zoek moeten naar nieuw werk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39971373
Ach, het is klote om te horen dat je niet goed functioneert, terwijl ik toch mijn best doe. En de hint is wel duidelijk, dat hij me liefst zo snel mogelijk ziet vertrekken.

Eerder was ik al aan het rondkijken naar iets anders, maar dat is gewoon moeilijk te vinden. Het werk betaalde wel goed, dus het is ook maar hopen dat ik op hetzelfde niveau kan blijven, zodat ik mijn huisje kan blijven onderhouden. En jammer dat ik mijn collega's moet missen, het is ongetwijfeld de leukste groep waar ik ooit mee heb gewerkt!
In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:49:15 #12
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_39971396
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:39 schreef buzzer het volgende:
Na de vakantie gewoon opnieuw ingesprek gaan, desnoods met collega's erbij die wel zien dat het goed gaat.
..evt aanvechten via rechtsbijstand wegens onrechtmatig ontslag..??
Causaliteit....dat is 't.
pi_39971405
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hij heeft een eigen huis begreep ik uit de OP dus hij zal wel op zoek moeten naar nieuw werk.
Hihi: ik ben een zij
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:49:52 #14
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_39971417
En opeens heb je het!
Je wordt zwerver
:r Patty Brard :r
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:50:05 #15
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_39971428
onderwijs = last in first out
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_39971461
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef kless het volgende:
Inderdaad!! en starters hebben het al niet makkelijk!
pi_39971463
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:49 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

..evt aanvechten via rechtsbijstand wegens onrechtmatig ontslag..??
Hoezo? Jaarcontract wordt gewoon niet verlengd. Daar is niks onrechtmatigs aan.
pi_39971480
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:49 schreef Cassiopeia het volgende:

[..]

Hihi: ik ben een zij
sorry
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:52:06 #19
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_39971493
een oplossing:

stiptheidsacties;
je werk doen voorzover het in je contract staat, je uren precies goed werken ( 8:15- 11:00, 11:15-12:30 13:00-17:00) en dan direkt naar huis, geen extra werk doen, geen collega's helpen en vooral niets extra's doen, weten ze gelijk weer hoe het was voor je daar op jaarcontract kwam
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:54:03 #20
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_39971551
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef kless het volgende:
..lifo is een algemeen toegepaste maatregel heurr......
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hoezo? Jaarcontract wordt gewoon niet verlengd. Daar is niks onrechtmatigs aan.
Dat snap ik, maar zijn argumenten zijn m.i. niet bepaald steekhoudend...

....onrechtmatig niet verlengd dan?
  Moderator woensdag 19 juli 2006 @ 12:54:07 #21
5428 crew  miss_sly
pi_39971552
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef Cassiopeia het volgende:
Ach, het is klote om te horen dat je niet goed functioneert, terwijl ik toch mijn best doe. En de hint is wel duidelijk, dat hij me liefst zo snel mogelijk ziet vertrekken.
Wat is dat toch dat veel mensen dneken dat je best doen en goed functioneren synoniem zijn.

Het is natuurlijk erg zuur als je erg je best doet en ze vinden toch dat je het niet goed genoeg doet, maar dat kan nou eenmaal.

Maar goed, je was eigenlijk al aan het rondkijken naar iets anders, je wilde daar dus eigenlijk al weg, dus wat is nou het probleem? Je weet alleen dat je het binnen 8 maanden moet vinden, en dat lijkt me een zeer redelijke termijn!

en de leukste groep so far? je begint pas met werken, er komen nog leuke groepen genoeg!
pi_39971568
Ik denk niet eens dat het zozeer om jou gaat, ze willen je eruit werken, misschien wil hij iemand anders je functie geven, wat je zo verteld doet het me denken aan het zoeken naar redenen om je te ontslaan!
Maar je gaat met vakantie! Dan missen ze je vast wel..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39971572
typisch geval van:
you don't know what you've got till it's gone...

mensen die je moeten beoordelen terwijl ze te ver van je af staan
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
  Moderator woensdag 19 juli 2006 @ 12:55:05 #24
5428 crew  miss_sly
pi_39971577
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

..lifo is een algemeen toegepaste maatregel heurr......
[..]

Dat snap ik, maar zijn argumenten zijn m.i. niet bepaald steekhoudend...

....onrechtmatig niet verlengd dan?
Om niet te verlengen hoeft hij ook geen echt steekhoudende argumenten aan te dragen, volgens mij...gewoon niet voldoen in zijn ogen lijkt me voldoende.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:56:34 #25
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_39971636
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Om niet te verlengen hoeft hij ook geen echt steekhoudende argumenten aan te dragen, volgens mij...gewoon niet voldoen in zijn ogen lijkt me voldoende.
Hmzz....jammer dat 't niet objectief getoetst wordt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')