Ja? Je hebt er een hekel aan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef spliffy het volgende:
[quote]Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
voetbalshirts![]()
Niet onlangs denk ik?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ik liep door Libanon met het shirt van Hapoël Haifa.
Ik loop geestelijk maar ook lichamelijk zeker 3 tot 5 jaar achter en ik merk idd dat ik ze steeds minder ga dragen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:25 schreef spliffy het volgende:
Die draag je doorgaans tijdens je pubertijd
Gelukkig zat ik er dus niet al te ver naastquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik loop geestelijk maar ook lichamelijk zeker 3 tot 5 jaar achter en ik merk idd dat ik ze steeds minder ga dragen, maar dat terzijde.
Wel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:25 schreef spliffy het volgende:
Heerlijk. Ik draai in Duitse zwembaden regelmatig het Nederlands en Italiaanse volkslied.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef MutedFaith het volgende:
In Duitsland met een Italiaans voetbalshirt rondlopen geeft rare blikken van voorbijgangers..
Gelukkig was ik niet de enige..
Is dat zo, mooi dat ik dan nog puber volgens jou.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:25 schreef spliffy het volgende:
Iedereen lachte je uit daar als je zei dat je uit NL kwam. "aaah Belanda, Portugal hahahahaha"quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heb je deze zomer tijdens de vakantie in het buitenland je eigen voetbalshirts gedragen of doe je dat nooit? En heb je misschien nog opmerkingen gekregen daarover. Ik ben wel benieuwd.
Zelf heb ik tijdens het WK nog een aantal keer mijn NL elftalshirt aangetrokken in Bali, Indonesië. Vooral van de jongeren daar kreeg ik positieve opmerkingen en ze kenden zelfs het halve elftal.![]()
Ze begonnen vaak over de dramatische uitschakeling tegen Portugal. Maar ook zonder shirt stonden ze tegen je aan te kletsen over de uitschakeling als ze eenmaal wisten dat je uit "Belanda" kwam.
Op het Hegius zat er ook zo 1tje. Maar volgens mij ben jij aardig wat jaartjes ouder en geen Molukkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef DIGGER het volgende:
Vroeger op de middelbare school in Deventer trok ik rustig m'n FC Den Haag shirt (en Bomberjack) aan. Met name rond wedstrijden van GAE - Den Haag werd je dan angstvallig door alles en iedereen in de gaten gehouden als je zo in de stad liep.
Nederlandersquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi altijd die gezinnen die op Schiphol kleine Lesley al in zn Barcelona shirtje hebben gehezen.![]()
GGCquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
Heb niet op het Hegius gezeten maar op het GGC. En ik ben geen Molukker nee
Maar dat was zaterdagavond altijd dikke lol met stappen, zeker met wat vrienden en vriendinnen uit Den Haag over, allemaal in gepast outfit, als de dag erop Den Haag kwam spelen en de middenstand z'n winkels al aan het dichttimmeren was na 1992...
Nou..... heb een keer meegemaakt dat er eentje moest rennen voor zijn leven in zijn Man U. shirtje. Jaartje of 6 geleden in Malia(Kreta)quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:17 schreef DANILXL het volgende:
haha. Met engelse shirts in het buitenland heb je eigenlijk nooit problemen, zeker als je met het shirt van een subtoppertje rondloopt.
Je bent ook geweest?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Iedereen lachte je uit daar als je zei dat je uit NL kwam. "aaah Belanda, Portugal hahahahaha"
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je bent ook geweest?Maar idd, die heb je er ook tussen zitten. Maar dat was meer om de hoeveelheid gele en rooie kaarten had ik het gevoel.
Je gaat toch niet stappen met een voetbalshirt aan hequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef chelloboy het volgende:
Zelf ook al een paar keer in Benidorm met een PSV shirt gelopen,dan heb je gelijk heel de avond aanspraak met Engelse voetbal supporters,dat is lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |