abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39970459
Heb je deze zomer tijdens de vakantie in het buitenland je eigen voetbalshirts gedragen of doe je dat nooit? En heb je misschien nog opmerkingen gekregen daarover. Ik ben wel benieuwd.

Zelf heb ik tijdens het WK nog een aantal keer mijn NL elftalshirt aangetrokken in Bali, Indonesië. Vooral van de jongeren daar kreeg ik positieve opmerkingen en ze kenden zelfs het halve elftal.
Ze begonnen vaak over de dramatische uitschakeling tegen Portugal. Maar ook zonder shirt stonden ze tegen je aan te kletsen over de uitschakeling als ze eenmaal wisten dat je uit "Belanda" kwam.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:23:03 #2
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_39970493
[quote]Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

voetbalshirts
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
pi_39970544
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef spliffy het volgende:
[quote]Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

voetbalshirts
Ja? Je hebt er een hekel aan?
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:25:53 #4
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_39970595
Die draag je doorgaans tijdens je pubertijd
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
pi_39970601
Real shirt + wandelen door Bilbao = Rennen.
Een jongen van mijn voetbalclub was zo slim
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_39970658
Ik liep door Libanon met het shirt van Hapoël Haifa.
pi_39970664
Als je in Benidorm een voetbalshirt aandoet van een niet Britse club, dan pas val je op
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_39970679
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ik liep door Libanon met het shirt van Hapoël Haifa.
Niet onlangs denk ik?
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:29:12 #9
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_39970704
Heb er meestal wel eentje bij me...
Gebruik ze altijd tijdens het hardlopen en dat gaat gewoon door in de vakantie natuurlijk
Neerkomen wel!
pi_39970746
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:25 schreef spliffy het volgende:
Ik loop geestelijk maar ook lichamelijk zeker 3 tot 5 jaar achter en ik merk idd dat ik ze steeds minder ga dragen, maar dat terzijde.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:32:10 #11
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_39970802
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ik loop geestelijk maar ook lichamelijk zeker 3 tot 5 jaar achter en ik merk idd dat ik ze steeds minder ga dragen, maar dat terzijde.
Gelukkig zat ik er dus niet al te ver naast
pi_39970848
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Niet onlangs denk ik?
Dat zou knap zijn he.
pi_39971022
In Turkije een shirt van Fenerbahce gedragen, natuurlijk een hoop positieve én negatieve reacties gekregen.
pi_39971180
quote:
Wel?
History became legend, legend became myth.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:44:53 #15
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_39971257
In Duitsland met een Italiaans voetbalshirt rondlopen geeft rare blikken van voorbijgangers..

Gelukkig was ik niet de enige..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_39971322
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef MutedFaith het volgende:
In Duitsland met een Italiaans voetbalshirt rondlopen geeft rare blikken van voorbijgangers..

Gelukkig was ik niet de enige..
Heerlijk. Ik draai in Duitse zwembaden regelmatig het Nederlands en Italiaanse volkslied.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:45:09 #17
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_39973344
ik trek regelmatig een voetbalshirt aan.
op vakantie trek ik ook wel mijn ajax shirtje aan, soms wel oppassen of er niet te veel randdebielen rondlopen. nederlands elftal shirt kan altijd
ik trok ook een barca shirt aan op gran canaria, was onze buschauffeur tijden de eilandtour voor real madrid , hebben we ff lekker gepraat over wie er beter was.

ik vind het wel leuk als je laat zien voor wie je bent. zonder elkaar meteen aan te vliegen
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:50:11 #18
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_39973516
In Lloret kreeg ik uit het niets ineens bitch slap van wat dronken agressieve Ajax supporters (had mn PSV shirt aan )

In Parijs had ik eens een Ned elftal shirtje aan, en toen begon de taxi chaffeur meteen over de goede resultaten van PSV (dat ie verbaasd was, dat we Monaco en Lyon hadden verslagen

ging zelfs nog even over het oude Ned elftal en het oude Franse elftal in de tijd van Platini )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_39973837
In de USA af en toe een Heerenveenshirt aangetrokken.

Niets....
pi_39974878
quote:
Is dat zo, mooi dat ik dan nog puber volgens jou.

Neem bijna altijd een Telstar shirt mee op vakantie, meestal als ik naar het strand loop doe ik hem dan aan.
volgende wedstrijden:
pi_39975390
Vorig jaar had ik in Budapest het Ferencvaros gekocht zo een bejaarde kerel begon op me te schelden ofzo

Liep er ook met me Ajax shirt rond zaten feyenoorders en kreeg de wellbekende woorden naar me hoofd

En vorige maand in NY had ik ook Ajax shirt aan en de eerste taxi chauffeur die ik had begon meteen over Ajax
pi_39975810
Wij zijn een keer door een auto op de strip van Vegas uitgescholden door wat Ajax-supporters die het niet leuk vonden dat wij in het rood-wit van PSV liepen. In New York New York sprak een croupier ons aan en vroeg van welke sport onze 'jerseys' waren, hij vond het heel cool. Even later werden we door iemand aangesproken, zeker 20 minuten mee staan praten, hele aardige vent. Ik maar denken: "Wie is dat toch, hij is bekend!". Toen we weer in Nederland waren, zag ik hem op tv: Jan Gisbers, oud ploegleider van PDM (Philips).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:02:28 #23
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_39976051
Ja hoor, neem altijd mijn Ajax-shirt mee. Grote bekken van meestal feyenerders lach ik standaard weg......meestal wel leuke reacties van andere voetballiefhebbers uit andere landen die het shirt uit duizenden herkennen en gelijk hele gesprekken met je aanknopen
pi_39979985
Liverpool shirt van Luis García aan naar Nijmegen afgelopen zondag.

Een paar Engelse Pool-fans vonden dat wel mooi
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_39980025
Ik heb een oud Italie voetbalshirt gekocht van het wk van 4 jaar geleden( strakke) en daar mijn achternaam (Franconi) op laten zetten..ik zie er zelf uit als een anti Italiaan maar ben toch wel trots op mijn naam
  woensdag 19 juli 2006 @ 17:58:48 #26
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_39982267
Meestal wel mn NEC shirt mee ja gewoon omdat we toch altijd gaan voetballen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_39983580
Op vakantie draag ik wel vaak mijn Ajax shirt ja.. Om trots op te zijn..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_39983646
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heb je deze zomer tijdens de vakantie in het buitenland je eigen voetbalshirts gedragen of doe je dat nooit? En heb je misschien nog opmerkingen gekregen daarover. Ik ben wel benieuwd.

Zelf heb ik tijdens het WK nog een aantal keer mijn NL elftalshirt aangetrokken in Bali, Indonesië. Vooral van de jongeren daar kreeg ik positieve opmerkingen en ze kenden zelfs het halve elftal.
Ze begonnen vaak over de dramatische uitschakeling tegen Portugal. Maar ook zonder shirt stonden ze tegen je aan te kletsen over de uitschakeling als ze eenmaal wisten dat je uit "Belanda" kwam.
Iedereen lachte je uit daar als je zei dat je uit NL kwam. "aaah Belanda, Portugal hahahahaha"
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_39983952
Met Olympiakos-shirt door Athene lopen lijkt me ook wel grappig... XD
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:17:50 #30
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_39984442
haha. Met engelse shirts in het buitenland heb je eigenlijk nooit problemen, zeker als je met het shirt van een subtoppertje rondloopt.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_39987585
Liep paar jaar terug over het vliegveld van Madrid met Napoli shirt, werd ik ineens spontaan omhelst en gekust door een Napolitaan die er rond liep. Eerst schrok ik ff van wat ie wou maar er flink om kunnen lachen. Alleen niet lang kunnen kleppen ivm het boarden.

Vroeger op de middelbare school in Deventer trok ik rustig m'n FC Den Haag shirt (en Bomberjack) aan. Met name rond wedstrijden van GAE - Den Haag werd je dan angstvallig door alles en iedereen in de gaten gehouden als je zo in de stad liep.
pi_39987843
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef DIGGER het volgende:
Vroeger op de middelbare school in Deventer trok ik rustig m'n FC Den Haag shirt (en Bomberjack) aan. Met name rond wedstrijden van GAE - Den Haag werd je dan angstvallig door alles en iedereen in de gaten gehouden als je zo in de stad liep.
Op het Hegius zat er ook zo 1tje. Maar volgens mij ben jij aardig wat jaartjes ouder en geen Molukker

Mooi altijd die gezinnen die op Schiphol kleine Lesley al in zn Barcelona shirtje hebben gehezen.
pi_39987898
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi altijd die gezinnen die op Schiphol kleine Lesley al in zn Barcelona shirtje hebben gehezen.
Nederlanders
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_39987945
Heb niet op het Hegius gezeten maar op het GGC. En ik ben geen Molukker nee

Maar dat was zaterdagavond altijd dikke lol met stappen, zeker met wat vrienden en vriendinnen uit Den Haag over, allemaal in gepast outfit, als de dag erop Den Haag kwam spelen en de middenstand z'n winkels al aan het dichttimmeren was na 1992...
pi_39988006
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
Heb niet op het Hegius gezeten maar op het GGC. En ik ben geen Molukker nee

Maar dat was zaterdagavond altijd dikke lol met stappen, zeker met wat vrienden en vriendinnen uit Den Haag over, allemaal in gepast outfit, als de dag erop Den Haag kwam spelen en de middenstand z'n winkels al aan het dichttimmeren was na 1992...
GGC

Dan heb je dr nog wel vrij lang gewoond. Ze speelden toch pas weer in dezelfde competitie in 97?
pi_40001424
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:17 schreef DANILXL het volgende:
haha. Met engelse shirts in het buitenland heb je eigenlijk nooit problemen, zeker als je met het shirt van een subtoppertje rondloopt.
Nou..... heb een keer meegemaakt dat er eentje moest rennen voor zijn leven in zijn Man U. shirtje. Jaartje of 6 geleden in Malia(Kreta)

In Chersonisoss ging het ook niet altijd goed dat ik er was, grote groepen Hagenaars, Feyenoorders en Utrechters.

Beetje jammer dat ze op vakantie elkaar proberen op te zoeken. Is toch mooi da tje laat zien voor welke club je bent en voor de rest gewoon genieten van het zonnetje etc.
volgende wedstrijden:
pi_40001435
Dat is dan ook volledig terecht.
pi_40007336
In Bulgarije, verkopen ze op elke hoek van de straat neppers maar wel goeie neppers. Die Engelsen daar moeten dan ook perse zon shirtje kopen. En ja hoor.. savonds in de pub doet iedereen zn shirtje aan en matten maar
too much is not enough....
pi_40008261
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Iedereen lachte je uit daar als je zei dat je uit NL kwam. "aaah Belanda, Portugal hahahahaha"
Je bent ook geweest? Maar idd, die heb je er ook tussen zitten. Maar dat was meer om de hoeveelheid gele en rooie kaarten had ik het gevoel.
pi_40008304
ik liep enkele jaren geleden met een ADO shirt door Blanes. iedereen lijkt wel respect voor je te hebben...alle nederlanders dan..
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:13:17 #41
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40010819
ff terugkomen op Nederlanders in Barcelona. Ik was 's middags in de Barça-shop geweest en ik had een shirt gekocht van Barça. Rugnummer 9, Eto'o. Ik liep terug naar het metro-station en ik zie vlak voor me een gezinnetje lopen, pappa en twee kinderen van een jaar of 10. Ze hadden gewoon alle drie een officieel wedstrijdshirt aan met naam en nummer. Ik heb er met verbazing naar gekeken, omdat die kregen 83 euro zijn per shirt. Ik vond hem al duur, maar om 249 euro uit te geven in die shop

Als zij de enige waren in de stad. Ik zag meer van zulke gezinnetjes lopen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40011225
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Je bent ook geweest? Maar idd, die heb je er ook tussen zitten. Maar dat was meer om de hoeveelheid gele en rooie kaarten had ik het gevoel.
Ik heb er 1 iemand in een Nederlands shirt gezien geloof ik, uitshirtje met Robben achterop. Zelf had ik geen voetbalshirtjes mee, in Singapore nog een Chelsea shirtje gekregen van MTV omdat ze ons geinterviewd hadden maar die daar niet aangedaan, anders word je helemaal gek van iedereen op straat die 'Chelsea Chelsea' roept
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_40011611
Zelf ook al een paar keer in Benidorm met een PSV shirt gelopen,dan heb je gelijk heel de avond aanspraak met Engelse voetbal supporters,dat is lachen.
Leuk is ook als je op Schiphol nadat je je koffer heb gepakt door de uitgang loopt,en dan iedereen die daar staat om zijn famlie op te wachten naar je shirt kijken en altijd zijn er wel een paar die iets moeten zeggen.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:33:00 #44
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40011646
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef chelloboy het volgende:
Benidorm
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:39:22 #45
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40011892
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef chelloboy het volgende:
Zelf ook al een paar keer in Benidorm met een PSV shirt gelopen,dan heb je gelijk heel de avond aanspraak met Engelse voetbal supporters,dat is lachen.
Je gaat toch niet stappen met een voetbalshirt aan he
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40012325
Nee duh,maar altijd wel 1 of 2 avondjes,die Engelsen doen zelf niet anders dan elke dag met een voetbal shirt lopen ook s,avonds.
Je zit daar dan gewoon hele avond op een terras ofzo alleen maar bier te drinken,ga je naar een disco ofzo ja dan heb ik wel wat anders aan.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_40012654
Als 12/13-jarige liep ik in Frankrijk op een bergtop rond in m'n officiele Liverpoolshirtje met McManaman achterop. Begon er spontaan een groep, klaarblijkelijk Liverpudlians, een McManamanlied te zingen. Erg leuk. Vooral toen ze doorkregen dat ik Nederlander was, ipv Engelsman zoals verwacht, kreeg ik nog een aantal positieve dingen toegeschreeuwd.

Als 16-jarige liep ik eens in een Spanjeshirt met Raul achterop door Tarragona(vlakbij Barcelona). Dit leverde heel wat minder positieve reacties op.

Twee jaar geleden liep ik in Heerenveenshirt door Stalis(Kreta). Daar kreeg ik meerdere reacties. Onder andere van een Panathinaikosfan die het geweldig vond dat Heerenveen een aantal jaren eerder Olympiakos in de CL had verslagen.

Dit jaar in Kroatië had ik geen voetbalshirts mee, maar heb uiteindelijk toch een paar voor voetbaltraining gekocht. Op het appartementencomplex werd ik wel aangesproken door een Kroaat die het kleine Heerenveenhangertje aan mijn ketting ontdekte. Hij begon gelijk over 'Hoentelar' en Pranjic.
Are you watching Paul Scholes!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 juli 2006 @ 15:01:28 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40012808
mijn ajax shirt droeg ik in turkije, de bekende reacties van de nederlanders
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:26:20 #49
89113 zosas
==duhhhh==
pi_40193930
Ik heb twee voetbalshirtjes.
Deze draag ik alleen tijdens het trainen.
Seeing is believing, but even a blind man can believe
pi_40194499
Shirt van Palermo, daar kom ik vandaan, aangehad in Milan tijdens de halve finale CL 2 jaar geleden. Leuke reacties van die Italianen en sicilianen die daar wonen!In het stadion toch maar m'n PSV shirt aangetrokken omdat de steward dacht dat ik Italiaan was en ik niet in het PSV vak mocht!Even uitgelegd hoe het zat en beloofd dat Palermo shirt niet aan te trekken en ik mocht naar binnen.Dit jaar ook weer mee maarja ik ga ook naar sicilië dus daar kan het wel
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_40200163
In Quebec, Canada (waar ik een semestertje studeerde), heb ik mijn Feyenoord shirt wel eens gedragen, de (voornamelijk) negers die daar voetbalden herkenden hem wel

"Feyenoord Rotterdam, tu viens d'Hollande?" is wat ik het meeste hoorde.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:43:08 #52
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_40200615
In Orlando wel eens een gesprek gehad met een engelsman die zei dat Jurgen Klinsman terug bij de Spurs kwam toen ik m'n Spurs shirt aan had.

Ja dat is al 10 jaar geleden , 3 jaar met Ajax shirt wederom in Orlando , maar niks gemerkt
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')