Opmerkelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt een date met melismay geloof ik
Trouwenquote:
Face in the cloud... Heerlijk nummer... (het origineel van Joe Jackson Cocker Marjorine is ook wel grappig om eens te horen)quote:
Wat ken ik je toch goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep, zo ben ik.
[..]
En zo zijn wij.
[..]
En ook dat is me precies op mijn lijf geschreven!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik regel alleen schaarsgeklede dames voor Air, voor bij ons zwembad.
Ik heb nu een heel utopisch plaatje in m'n hoofd van hoe het gaat zijn als ik bij Air ga wonen.![]()
![]()
Zullen we daar eens Joe Cocker van maken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Face in the cloud... Heerlijk nummer... (het origineel van Joe Jackson Marjorine is ook wel grappig om eens te horen)
* liefie is jaloersquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik regel alleen schaarsgeklede dames voor Air, voor bij ons zwembad.
Ik heb nu een heel utopisch plaatje in m'n hoofd van hoe het gaat zijn als ik bij Air ga wonen.![]()
![]()
Die stond ook op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Face in the cloud... Heerlijk nummer... (het origineel van Joe Jackson Marjorine is ook wel grappig om eens te horen)
Dank, je hebt helemaal gelijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zullen we daar eens Joe Cocker van maken?.
Lamaar doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zullen we daar eens Joe Cocker van maken?.
Als die basskick erin komt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die stond ook op.
Zie, voorbestemd, wij.
stadhuis is voor paupersquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die basskick erin komt...![]()
Dat nummer laten we spelen als jjij het stadhuis binnenkomt...![]()
Tuurlijk. Brilletje erbij en je bent helemaal de man.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik en een voorbeeldfunctie![]()
That will be the day.
Is ook mijn favoriet van die CD van de AB's.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Face in the cloud... Heerlijk nummer... (het origineel van Joe Jackson Cocker Marjorine is ook wel grappig om eens te horen)
Dat heb ik gelukkig kunnen voorkomen in mijn vrijgezellenbestaan... Datingsites!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
natuurlijk.. Je moet toch wat als je 1.5 maand al droog staat
Ik vroeg me al af waar jij (of de Bullys) Joe Jackson nummers vandaan haalden die ik niet kendequote:
Nou!quote:
oh ja, dat wilde ik doen. Alleen die fles keek me aan en ik ben de rest vergetenquote:
Het zal de warmte wel zijn geweest. Normaalgesproken is mijn muziekkennis wel redelijk accuraat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar jij (of de Bullys) Joe Jackson nummers vandaan haalden die ik niet kende.
Of gewoon altijd iemand achter de hand hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig kunnen voorkomen in mijn vrijgezellenbestaan... Datingsites!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |