komt voor de bakkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom.... doe maar 2 maal... met ijs graag
ik merk het, je bent meer thuis als ik het zo hoorquote:
Jij hebt duidelijk geen zelfkennisquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeeh bijna
het is lief verwend nest
Een pingpongbatje doet het ook niet voor je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Er stond acher... vind ik... En ik vind het nogsteeds![]()
Moet ik ook naar de bakker of breng je het zoquote:
Nou, .... mits een goede!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een pingpongbatje doet het ook niet voor je?
je zit in arnhem nu? Oh nee, vakantiesquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik ook naar de bakker of breng je het zo?
je hebt gelijk ik zal m even passender maken:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen zelfkennis
als je geen warme ovens hebtquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik ook naar de bakker of breng je het zo?
Whoeiquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij is fantastisch.
Samen pingpongen/watergevechten/stuiterballen/jojo-en?
naakt zwemmenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
WhoeiTof
En daarna zwemmen(tijden al niet meer gedaan)
Geldermalsen zit ik nuquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zit in arnhem nu? Oh nee, vakanties
Dat lijkt me stoer! Mag ik helpen mee opblazen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
En een luchtbed in de vorm van lippen en zo een opblaasautobandje. Ik voel me nu echt zo gelukkig.![]()
![]()
mhh, A15 af geloof ik. Minder, dan is het al weer opgewarmd....quote:
laat de moeder van liefie_ dat doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat lijkt me stoer! Mag ik helpen mee opblazen?
A15 inderdaad jah....quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
mhh, A15 af geloof ik. Minder, dan is het al weer opgewarmd....
+ 5 scherpquote:
Dank je wel, maar nu sla je de plank gruwelijk mis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
- Zaterdag heb ik eigenlijk geen zin!
- Ik mag je niet
- Ga eens weg
Ben zo vriendelijk geweest de hint wat duidelijker te formuleren. Anders snappen mannen hem niet
Mensen die zichzelf tof vinden zijn tof. Vind ik...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dank je wel, maar nu sla je de plank gruwelijk mis.
Punt 1: Zou misschien kunnen, maar Cc zegt in dat geval dan gewoon af.
Punt 2: Dat laat ze dan wel blijken, door uberhaupt niet met me af te spreken. Ze gaat natuurlijk alleen met toffe mensen om, net als ik.![]()
Punt 3: Als het tijd is om op te hoeren, dan laat ze dat wel subtiel weten.![]()
![]()
Altijd duidelijk geen fratsen, dat scheelt.![]()
ik ga zo denk ik ook maar het zwembadje opzettenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu nog zo een zwembad als die van cara in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |