ik ben heel braafquote:
Dat zal wel mevallen met die massa, aangezien ik de enige ben die erop ingaat...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de hotelkamer op zo'n massa is ingericht.
sorryquote:
en hoe kunnen wij zien of jij dat daadwerkelijk gaat doen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben heel braaf
en dat ga ik nu bewijzen door een van mn nieuwe miss marple dvds te gaan kijken
dat lijkt me toch iets wat alleen brave meisjes verzamelen
SPRING ER BOVENOP Q.!!!!!quote:
hij staat al aan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
en hoe kunnen wij zien of jij dat daadwerkelijk gaat doen?
Ik ga in ieder geval naar Nijmegen, een Swirl halen
Mariken van Nimwegenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:49 schreef Pheno het volgende:
In de MarikenStraat. En wat checken bij Oil & Vinegair
Hehe, ik begin maar een bezorgdienst. Maar eerst even wandelen naar Nijmegen, eens kijken wat iedereen nu loopt te klagen over hittequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:50 schreef Thisbe het volgende:
Ha Pheno. ik wil graag een vanillemilkshake.
Die kun je afleveren op de Thomas van Aquinostraat 6
het is deze: http://www.imdb.com/title/tt0442685/quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij staat al aan!
iemand zegt nu: het lijkt mee een soort feestje op little paddock
Nieuwerwetse Miss Marple verfilmingenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
het is deze: http://www.imdb.com/title/tt0442685/
Wil je dat niet op dezelfde pagina posten als Margaret Rutherford?quote:
[R&P SC] Jeans of rokjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
Wie?
Het is te warm voor bikinifoto's, sorryquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Ik ga misschien wel in mijn bikini in de tuin zitten. Wie maakt er foto's?
nu? bikini..quote:
*fotoboek gluur*quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Ik ga misschien wel in mijn bikini in de tuin zitten. Wie maakt er foto's?
Dat kunnen ze vast niet waarderen hier als ik er zo bij ga lopen, rokje dus maarquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nu? bikini..vanmorgen kort jeansbroekie..
![]()
Maar, maar. Dan krijg je bier?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is te warm voor bikinifoto's, sorry.
doe jezelf vooral geen geweld aan..quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*fotoboek gluur*
Nou, vooruit dan maar... Puur vanwege het artistieke aspect hoor!
Maar natuurlijk. Alles voor het artistieke aspect.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*fotoboek gluur*
Nou, vooruit dan maar... Puur vanwege het artistieke aspect hoor!
Jij wordt gehinderd door kennis en ervaring...quote:
nee dat snap ik, maar ik was vanmorgen alleen op kantoor.. en er stonden geen afspraken, dussss....als ik met de mannen zit doe ik dat ook niet..quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat kunnen ze vast niet waarderen hier als ik er zo bij ga lopen, rokje dus maar
Mooi... locatie, datum, tijd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Alles voor het artistieke aspect.
Hier en nu.quote:
oké ... ik geloof jequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt gehinderd door kennis en ervaring...Maar fotograferen is toch echt één van mijn hobbies hoor...
Tenzij dat in Zoetermeer is, en dan nog, hebben we een klein probleem. Mijn camera ligt zowiezo in Den Haag...quote:
Alles gelukt bij de kapper?quote:
Wat jammer. Ik had best gewild dat jij die foto's maakte. Maar, hm, dan zoek ik wel verder.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij dat in Zoetermeer is, en dan nog, hebben we een klein probleem. Mijn camera ligt zowiezo in Den Haag...![]()
Dat is wel liefquote:
ja hoor... klein stukje eraf..en nieuwe laagjes erin.. het is anders te zwaar...ik ben uitermate content..heerlijk dat gefriemel aan mn haren..quote:
Het vertrouwen wordt gewaardeerd!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat jammer. Ik had best gewild dat jij die foto's maakte. Maar, hm, dan zoek ik wel verder.
Húúú, je zei "werken".quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel lief. Maar nee, ik moet nog twee uur werken en dan naar Amsterdam
.
Ik zie de full behind pic binnenkort wel verschijnen in je fotoboek!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hoor... klein stukje eraf..en nieuwe laagjes erin.. het is anders te zwaar...ik ben uitermate content..heerlijk dat gefriemel aan mn haren..![]()
Ja, zo dacht ik er vanochtend ook over. En eerlijk gezegd is daar nog maar verdacht weinig aan veranderd.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de full behind pic binnenkort wel verschijnen in je fotoboek!![]()
En we zijn er nog wel zo zuinig opquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wie weet...je weet dat ik sporadig met foto's omga..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |