komt voor de bakkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom.... doe maar 2 maal... met ijs graag
ik merk het, je bent meer thuis als ik het zo hoorquote:
Jij hebt duidelijk geen zelfkennisquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeeh bijna
het is lief verwend nest
Een pingpongbatje doet het ook niet voor je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Er stond acher... vind ik... En ik vind het nogsteeds![]()
Moet ik ook naar de bakker of breng je het zoquote:
Nou, .... mits een goede!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een pingpongbatje doet het ook niet voor je?
je zit in arnhem nu? Oh nee, vakantiesquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik ook naar de bakker of breng je het zo?
je hebt gelijk ik zal m even passender maken:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen zelfkennis
als je geen warme ovens hebtquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik ook naar de bakker of breng je het zo?
Whoeiquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij is fantastisch.
Samen pingpongen/watergevechten/stuiterballen/jojo-en?
naakt zwemmenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
WhoeiTof
En daarna zwemmen(tijden al niet meer gedaan)
Geldermalsen zit ik nuquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zit in arnhem nu? Oh nee, vakanties
Dat lijkt me stoer! Mag ik helpen mee opblazen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
En een luchtbed in de vorm van lippen en zo een opblaasautobandje. Ik voel me nu echt zo gelukkig.![]()
![]()
mhh, A15 af geloof ik. Minder, dan is het al weer opgewarmd....quote:
laat de moeder van liefie_ dat doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat lijkt me stoer! Mag ik helpen mee opblazen?
A15 inderdaad jah....quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
mhh, A15 af geloof ik. Minder, dan is het al weer opgewarmd....
+ 5 scherpquote:
Dank je wel, maar nu sla je de plank gruwelijk mis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
- Zaterdag heb ik eigenlijk geen zin!
- Ik mag je niet
- Ga eens weg
Ben zo vriendelijk geweest de hint wat duidelijker te formuleren. Anders snappen mannen hem niet
Mensen die zichzelf tof vinden zijn tof. Vind ik...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dank je wel, maar nu sla je de plank gruwelijk mis.
Punt 1: Zou misschien kunnen, maar Cc zegt in dat geval dan gewoon af.
Punt 2: Dat laat ze dan wel blijken, door uberhaupt niet met me af te spreken. Ze gaat natuurlijk alleen met toffe mensen om, net als ik.![]()
Punt 3: Als het tijd is om op te hoeren, dan laat ze dat wel subtiel weten.![]()
![]()
Altijd duidelijk geen fratsen, dat scheelt.![]()
ik ga zo denk ik ook maar het zwembadje opzettenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu nog zo een zwembad als die van cara in de tuin.
SURPRISE!!!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
ah hier zijn jullie
Cc als de residente buurtsuper die goedkoop en voor elk wat wils is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Duiveltja het volgende:
Yep, zo ben ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Duiveltja het volgende:
Dank je wel, maar nu sla je de plank gruwelijk mis.
Punt 1: Zou misschien kunnen, maar Cc zegt in dat geval dan gewoon af.
En zo zijn wijquote:Punt 2: Dat laat ze dan wel blijken, door uberhaupt niet met me af te spreken. Ze gaat natuurlijk alleen met toffe mensen om, net als ik.![]()
En ook dat is me precies op mijn lijf geschreven!quote:Punt 3: Als het tijd is om op te hoeren, dan laat ze dat wel subtiel weten.![]()
![]()
Ik heb nu al zin om in dat zwembadje te schijten.... Lijkt me fan-tas-tischquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga zo denk ik ook maar het zwembadje opzetten
Gelukkig maar dat ie de Edah-minimal store Lekker & Laag slogan niet gebruiktquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cc als de residente buurtsuper die goedkoop en voor elk wat wils is?
Misschien moet je je metaforen eens bijwerken.
Inderdaad... En zo'n medelander met zo'n palmblad om je koelte toe te wuiven en een schaars geklede dame die voor de liquide versnaperingen zorgt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu nog zo een zwembad als die van cara in de tuin.
Jou paaien met reclameslogans daarentegen is weer wel leuk gevondenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ie de Edah-minimal store Lekker & Laag slogan niet gebruikt.
Dan had je nog altijd de AH 'op de kleintjes letten' slogan in je verweer kunnen gebruiken...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ie de Edah-minimal store Lekker & Laag slogan niet gebruikt.
quote:
*belt eigen huisnegert*quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad... En zo'n medelander met zo'n palmblad om je koelte toe te wuiven en een schaars geklede dame die voor de liquide versnaperingen zorgt...![]()
dat is de hele bedoelingquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dan wacht ik totdat ze 't heeft gedaan en kan ik em gaan gebruiken
En dan klagen dat het ding niet hard genoeg is opgeblazenquote:
Nog leuke vriendinnen voor de rol van schaarsgeklede dame?quote:
*telefoon weer pakt*quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog leuke vriendinnen voor de rol van schaarsgeklede dame?![]()
Meerdere vriendinnen is ook goed hoor...quote:
Die mag bij ons wel ijs komen brengen danquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog leuke vriendinnen voor de rol van schaarsgeklede dame?![]()
Mot je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef Viper_74 het volgende:
[..]Hoe snel kan je zijn
moet ik hem nog even uitleggen of heb je hem opgezocht
Denk je wel aan je voorbeeldfunctie?quote:
Hij wilt een date met melismay geloof ikquote:
Geile opdonder...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die mag bij ons wel ijs komen brengen dan(stuk of 14 mannen hier
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |