Je moet ook aardig doorhuppelen voordat je drie keer de snelheid van het geluid haalt.quote:
Op een cocktail party moet je cocktails drinken, niet op je huid smerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef liefie_ het volgende:
deze wil ik! http://www.philosophy.com/web/store/product_10001_10001_-1_45015_
Het is ze uiteindelijk gelukt, de haren zijn we redelijk kwijt geraaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet ook aardig doorhuppelen voordat je drie keer de snelheid van het geluid haalt.
ooeeh water gevecht!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Oeh, ik vond net het meest toffe waterpistool ooit terug.
*pakt hogedrukspuitquote:
goed ideequote:
Ik heb geruime tijd gewerkt met een Mahmoud die dusdanig traag was dat we ons konden voorstellen dat hij ingehaald zou worden door een gletsjer. Maar dat telt vast niet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:38 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Daarentegen kenden zij weer mammoets, die hebben wij niet meer
gelukkig wel, van mij mag dit het hele jaar doorquote:
* leent hogedrukspuit en Kärchert Duiveltja even *quote:
Je meent 't!quote:
En dan van heel dichtbij.... altijd grappigquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Oeh, ik vond net het meest toffe waterpistool ooit terug.
het valt hier best mee. Geen aircoquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je meent 't!
En hier is het inmiddels al erg warm. Buiten dan. Binnen blaast de airco.
Mooi spul inderdaad alhoewel ikzelf nooit zo'n groot ding gehad heb maar het met de hogedruk reiniger moest doen zoals Pheno zeiquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:41 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
valt me nu pas op dat ik verdomd weinig reclame zie voor die zooi
Ik weet nog wel, vroeger in de goeie oude tijd
toen had je de supersoacker 5000 en de annihilator 1600 met 3 dubbele pressure chamber en extra groot water reservoir.
ik raakte ze of kwijt, of ze gingen lekken om onverklaarbare reden
quote:
Ik zo naar buiten, ijsje eten, werken en dan naar huis. Donderdag ga ik niet uit, maar op zaterdag. Plannen zijn weer gewijzigd.quote:En hier is het inmiddels al erg warm. Buiten dan. Binnen blaast de airco.
-1 discriminatie bashenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb geruime tijd gewerkt met een Mahmoud die dusdanig traag was dat we ons konden voorstellen dat hij ingehaald zou worden door een gletsjer. Maar dat telt vast niet?.
Are you making fun of my lispel???quote:
Oh ... en onze date van zaterdag dan?quote:Ik zo naar buiten, ijsje eten, werken en dan naar huis. Donderdag ga ik niet uit, maar op zaterdag. Plannen zijn weer gewijzigd.
Niet grappig genoeg om het te gaan doen vind ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Je slaapkamer bij je ouders opruimen is echt te grappig.
Daar is niets discrimerends aan. Gewoon een vaststelbaar feit... als je even de tijd hadquote:
Ik lach je altijd toe.quote:
Dat gaat gewoon door hoor.quote:[..]
Oh ... en onze date van zaterdag dan?
![]()
Zou trouwens niet helemaal verkeerd uitkomen omdat ik nog een stuk of drie slogans moet bedenken voor die jeans-josti's.
Je weet best dat dit binnen onze hedendaagse cultuur en politieke opvattingen allang niet meer opgaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is niets discrimerends aan. Gewoon een vaststelbaar feit... als je even de tijd had.
Ik wens mijn politiek übercorrecte medemens veel plezier toe met het voeren van die rechtszaakquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Je weet best dat dit binnen onze hedendaagse cultuur en politieke opvattingen allang niet meer opgaat
Dan is het goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
Ik lach je altijd toe.
[..]
Dat gaat gewoon door hoor.
- Zaterdag heb ik eigenlijk geen zin!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Are you making fun of my lispel???
[..]
Oh ... en onze date van zaterdag dan?
![]()
Zou trouwens niet helemaal verkeerd uitkomen omdat ik nog een stuk of drie slogans moet bedenken voor die jeans-josti's.
Verspillen ze anders wel jouw verdiende geld mee, met die onzinquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wens mijn politiek übercorrecte medemens veel plezier toe met het voeren van die rechtszaak.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef Viper_74 het volgende:
Ben zo vriendelijk geweest de hint wat duidelijker te formuleren. Anders snappen mannen hem niet
Jawel, ik heb al 2 stuiterballen, een jojo en een waterpistool.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet grappig genoeg om het te gaan doen vind ik
doet mama en/of de werkster voor mequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Je slaapkamer bij je ouders opruimen is echt te grappig.
Er stond acher... vind ik... En ik vind het nogsteedsquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jawel, ik heb al 2 stuiterballen, een jojo en een waterpistool.
2 maal graag.... what the fuck het ook mogen wezen !quote:
dat wordt leuk als je straks op jezelf gaat wonenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doet mama en/of de werkster voor me
drank.lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
2 maal graag.... what the fuck het ook mogen wezen !
dat woon ik al bijna 2 jaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat wordt leuk als je straks op jezelf gaat wonen
Het is nu al leuk om te zien hoe lui ze isquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat wordt leuk als je straks op jezelf gaat wonen
Het kind in mij, wat doe je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Er stond acher... vind ik... En ik vind het nogsteeds![]()
ooeeeh bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |