nee suffie straksjesquote:
Die door mij geplaatste link bedoelde Pheno, denk ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik was net te laat om z'n reactie te lezen. Er is een rechtevenredig verband tussen de hoogte van de temperatuur en de snelheid van reageren door Cc...![]()
Misschien moet je jouw gebrek aan mensenkennis niet projecten op zijn goed ontwikkeld empathisch vermogen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Hij doorgrondt ook écht alles, hè?!![]()
Ik doe ook nog een beetje werk tussendoor, dus dan mis je wel eens iets...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
kwestie van active topiclist bijhouden, ik doe niet anders
Zoals gisteren een topic in GC, die ook redelijk grappig was.
Hé binkie, doe's een linkie!?!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef Pheno het volgende:
Zoals gisteren een topic in GC, die ook redelijk grappig was.
Huisbroeken heersen... Helemaal in combinatie met een 'yo, wassup' muts trui... Alleen niet met dit weer...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik huppel nog steeds rond in m'n 'huisbroek', no need to get dressed.
oh ja, er zijn mensen die werkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe ook nog een beetje werk tussendoor, dus dan mis je wel eens iets...
ik zal straks even zoekenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé binkie, doe's een linkie!?!
Sorry .. de hitte.
Goh, jij ook alquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe ook nog een beetje werk tussendoor, dus dan mis je wel eens iets...
Een stoer hemdje is een goed alternatief voor de trui.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huisbroeken heersen... Helemaal in combinatie met een 'yo, wassup' muts trui... Alleen niet met dit weer...
Tuinbroekquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een stoer hemdje is een goed alternatief voor de trui.
wassup mattie!
Ik weet ook niet hoe ik deze broek anders zou moeten noemen dan m'n huisbroek.
Ik zei hooguit dat ik het weer zou kunnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen jij begon over dat jij wilde zwemmen in natuurwater...![]()
Ja, nu kan ik even niet werken want ik mag de telefoon over nemen van de receptioniste.... Onderbezetting door vakantie...quote:
Word mod!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
Ik word er zo moe van dat mn posts geedit worden
Ik word zo moe van jouw kinderachtige reply's te moeten edittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
Had je de rechten maar om het terug te edittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
ik zit in mn huisbroek en mn oude hockey poloquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huisbroeken heersen... Helemaal in combinatie met een 'yo, wassup' muts trui... Alleen niet met dit weer...
Het mouwloze T-shirt wordt dan dan voor mij. Niet te verwarren met de ik-ben-bodybuilder-en-ik-slik hemden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een stoer hemdje is een goed alternatief voor de trui.
wassup mattie!
Ik weet ook niet hoe ik deze broek anders zou moeten noemen dan m'n huisbroek.
Die 2e is idd een grote no-no.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mouwloze T-shirt wordt dan dan voor mij. Niet te verwarren met de ik-ben-bodybuilder-en-ik-slik hemden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |