Story of my lifequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen die fles keek me aan en ik ben de rest vergeten
en nu heet ze vibriquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Of gewoon altijd iemand achter de hand hebben
Ik wilde nooit trouwen, maar nu ik jou heb gevonden natuurlijk ineens wel. *snifhappythejoy*quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die basskick erin komt...![]()
Dat nummer laten we spelen als jjij het stadhuis binnenkomt...![]()
klinkt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef nozem het volgende:
Zo. Weer klaar met werken. Tijd voor bier.
Ja leuk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
In het najaar ergens?
Geen zin om Gmail weer op te starten.
Je wilde samen lunchen? Ik zit opzich aan de andere kant van Nederlandquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh ja, dat wilde ik doen. Alleen die fles keek me aan en ik ben de rest vergeten
Daar bouw je wel een vast klantenbestand mee op hoor...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Of gewoon altijd iemand achter de hand hebben
Limoncello ftwquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Je wilde samen lunchen? Ik zit opzich aan de andere kant van Nederland
Ik geloof niet dat de hotelkamer op zo'n massa is ingerichtquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:28 schreef AirwiN het volgende:
Ja leuk!Of is dit geen algemen uitnodiging?
Dan moet je je Gmail maar opstarten!
Ach, zolang het verwachtingspatroon voor iedereen duidelijk isquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar bouw je wel een vast klantenbestand mee op hoor...![]()
Heb je d'r nou nog niet geplaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
natuurlijk.. Je moet toch wat als je 1.5 maand al droog staat
Coolio. De hotels zien er iig goed uit! Dan zit ik sowieso weer wat beter qua financiele status.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Weekendje Belgium klinkt goed.
In het najaar ergens?
ik weet niet wat ik viezer vindquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
natuurlijk.. Je moet toch wat als je 1.5 maand al droog staat
sterker nog, je hebt het een keer met hem gedaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik viezer vind
jou posts telkens of het idee dat je ooit wel sex hebt gehad
Een soort 'weekend verlof'quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Weekendje Belgium klinkt goed.
In het najaar ergens?
Volgens mij wil ze dat juist maar wil hij haar nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
sterker nog, je hebt het een keer met hem gedaan
zelfs ik heb een bepaalde standaardquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
sterker nog, je hebt het een keer met hem gedaan
op je fietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfs ik heb een bepaalde standaard
praat me niet van mn fietsquote:
Een nogal losse standaard dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
praat me niet van mn fiets
die is weer kapot
Jij bent echt tof.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik viezer vind
jou posts telkens of het idee dat je ooit wel sex hebt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |