Dat hangt er maar net vanaf wat de oorsprong is van het vocht waar de broek nat van wordt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is met de beste wil van de wereld geen probleem wat lang kan duren.
ik loop hier in boxershort, voor de rest nakendquote:
The mental image.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik loop hier in boxershort, voor de rest nakend
Gewoon verder uitdrogen en alles komt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wat de oorsprong is van het vocht waar de broek nat van wordt...![]()
Alle tijd om je jeans te drogen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:05 schreef liefie_ het volgende:
wat er al niet kan gebeuren als je je voicemail afluisterd!
ik ben vrij
Dat dacht ik ook toen jij begon over dat jij wilde zwemmen in natuurwater...quote:
Dat wordt lastig , mijn fotoboek is erg leegquote:
precies!quote:
Vrouwen die blijven wassen. Het wordt nog wel eens wat met jou!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:05 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik ben al dagen langer bij mama dan verwacht
al mn toffe kleren liggen op mn kamer... daarom blijf ik maar wassen omdat ik hier bijna niks toonbaars heb liggen
Het was wel verbazingwekkend rustig vanochtend in de treinquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef Copycat het volgende:
Je vrije dag spenderen aan een treinritje naar je kamer om daar je toffe kleding te verzamelen, is met dit weer ook niet echt een optie, zeker?
Ik was net te laat om z'n reactie te lezen. Er is een rechtevenredig verband tussen de hoogte van de temperatuur en de snelheid van reageren door Cc...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik zie dat JoeyT weer aan het oefenen is voor moderator
zonnen in een joggingbroekquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
precies!
ik zit nog lekker ff in mn jogging broek
misschien zo wel ff zonnen buiten in de tuin
boodschapjes doen voor fruitsalade!
heerlijk een onverwachts vrije dag!
het grote idee is dan dat ik morgen terug gaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef Copycat het volgende:
Je vrije dag spenderen aan een treinritje naar je kamer om daar je toffe kleding te verzamelen, is met dit weer ook niet echt een optie, zeker?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik zie dat JoeyT weer aan het oefenen is voor moderator
Hij doorgrondt ook écht alles, hè?!quote:
kwestie van active topiclist bijhouden, ik doe niet andersquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was net te laat om z'n reactie te lezen. Er is een rechtevenredig verband tussen de hoogte van de temperatuur en de snelheid van reageren door Cc...![]()
behalve de anus van zijn vriendinquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Hij doorgrondt ook écht alles, hè?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |