Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verdorie, die breezer ook.![]()
Excuses Trance.
Ik kan er helaas niet bij zijn, maar voor de buis met een pilsje is ook niet erg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
wie van julie gaat zaterdag naar arsenal ?
was bekend ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar dit stond blijkbaar maandag in het kruidvat krantje
[afbeelding]
let op de folder die ze uitprinten
[afbeelding]
Nee, naar Veenoord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga dinsdag ook misschien naar Emmen..
Ingeslijks anders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef -Wolf- het volgende:
Emmen is een behoorlijk kuteind, dat kan ik je wel vertellen.
't Is te doen in een kleine 2 uur anders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef -Wolf- het volgende:
Emmen is een behoorlijk kuteind, dat kan ik je wel vertellen.
quote:De 18-jarige Amerikaan Villanueva is op proef bij het Jong Ajax van trainer Aron Winter. De linkermiddenvelder komt van de University of Virginia.
Ajax ontdekte hem vorige maand tijdens een toernooi in Portugal, waar de VS onder de 18 jaar aan meedeed. Hij won de afgelopen jaren diverse titels, waaronder die van beste middenvelder op de high schools van het afgelopen seizoen, zo meldt ELF.
bron?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou interesse hebben in de Zuid-Koreaan Lee Chun-Soo, ben benieuwd.
Zo dat boek kan ook dicht. Als het al niet dicht was. Als iemand gelkoofde dat het ooit open was.quote:Vieira gaat spelen voor Internazionale
21 juli 2006, 11:24
Door: Klaas Jan van der Veen
Patrick Vieira speelt komend seizoen mogelijk voor Internazionale. Volgens Gazzetta dello Sport heeft de Milanese club al een akkoord bereikt met Juventus. Voor de middenvelder zou er ruim dertien miljoen euro worden betaald.
Mocht Vieira daadwerkelijk de overstap naar Inter maken, dan betekent dat een fors verlies voor Juventus. De Fransman werd in de zomer van 2005 nog overgenomen van Arsenal voor een bedrag van twintig miljoen euro. Door de terugzetting naar de Serie B lijkt de Oude Dame hem noodgedwongen voor een relatief lage transfersom te moeten verkopen.
Vieira werd ook enige tijd in verband gebracht met Ajax. De middenvelder zou hebben aangegeven best voor de Amsterdammers te willen uitkomen, maar lijkt nu voor een langer verblijf in de Serie A te kiezen.
Eerder vertrokken ook Lilian Thuram, Gianluca Zambrotta, Emerson en Fabio Cannavaro al verkocht door Juventus. Het is bovendien twijfelachtig of het daar bij blijft
schijnt tegen te vallen he die Gabri ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik had Vieira er ook niet bij willen hebben. Dan zou Gabri zijn plaats hebben verloren en dat gun ik Gabri niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |