quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dát is het leven!
Donder er niet uit, hè
Dude, iemand heeft last van een vastlopende laptop door de hitte en ik geef hem een tip over iets dat misschien kan helpen. Dat jij dan meteen eruit concludeert dat ik een brakke laptop heb, waar ik me blijkbaar ook nog eens aan erger (hoe je daar bij komt is me helemaal onduidelijk), komt een beetje triest over. Verder vraag ik me af waarom je reageert in dit topic als je niets te melden hebt dan verheerlijking van je eigen laptop.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Hey, als jij graag 2x troep koopt waar je je aan ergert ipv 1x iets fatsoenlijks, ga je gang. Maar het "ik heb brakke troep gekocht, en nu heb ik deze troep gekocht om het minder brak te maken" komt niet bijster pienter over.
![]()
Dan wordt het al gauw minder stabiel in die hangmat hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik lig zo stil mogelijk
Nu nog m'n vierjarige dochter leren te tappen met de beertender en dan is het feest compleet![]()
Ben je nu alweer vergeten wat je net getypt hebt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dude, iemand heeft last van een vastlopende laptop door de hitte en ik geef hem een tip over iets dat misschien kan helpen. Dat jij dan meteen eruit concludeert dat ik een brakke laptop heb
Ja je vond het zeker heel fijn dat je laptop er de brui aan gaf en dat je extra geld, moeite en tijd moest spenderen om het euvel op te lossen. Uhhu. Sure.quote:waar ik me blijkbaar ook nog eens aan erger (hoe je daar bij komt is me helemaal onduidelijk)
Klaagbaak enzo. Ik voel me niet geroepen om hier advies te geven. Mensen die klagen over hun eigen stommiteiten lach ik dan uit.quote:komt een beetje triest over. Verder vraag ik me af waarom je reageert in dit topic als je niets te melden hebt dan verheerlijking van je eigen laptop.
Jezus hee, hij heeft het over 1 ding dat hij heeft aangeschaft en nu heeft ie geen problemen meer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Nexxennium het volgende:
Ahhaha ik moest lachen.
[..]
Ben je nu alweer vergeten wat je net getypt hebt?
[..]
Ja je vond het zeker heel fijn dat je laptop er de brui aan gaf en dat je extra geld, moeite en tijd moest spenderen om het euvel op te lossen. Uhhu. Sure.![]()
[..]
Klaagbaak enzo. Ik voel me niet geroepen om hier advies te geven. Mensen die klagen over hun eigen stommiteiten lach ik dan uit.
Ik heb geen probleem hoor, ik vermaak me prima met jullie fuck-upsquote:what's your problem?
Ach ja, een laptop is niet echt gemaakt om op te gamen, als een laptop van meer dan een jaar oud dan bij een redelijk nieuw en zwaar spel uitvalt bij deze hitte vind ik niet meteen dat ik een brakke laptop heb.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Nexxennium het volgende:
Ben je nu alweer vergeten wat je net getypt hebt?
Zoals ik al zei, mijn laptop trok alleen dat spel niet, dus me echt er aan ergeren, valt ook wel mee, en inderdaad een artikel van 25 euro helemaal via internet bestellen kost veel tijd, moeite en geld, dan kan ik beter een nieuwe laptop kopenquote:Ja je vond het zeker heel fijn dat je laptop er de brui aan gaf en dat je extra geld, moeite en tijd moest spenderen om het euvel op te lossen. Uhhu. Sure.![]()
Ach ja, waar jij je pleziertjes uit haalt hequote:Klaagbaak enzo. Ik voel me niet geroepen om hier advies te geven. Mensen die klagen over hun eigen stommiteiten lach ik dan uit.
Welkom in 2006quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had dan ook een laptop-processor genomen. Die dingen worden minder heet, kosten minder stroom, en zijn net zo snel.
Ga eens een minuutje of 30 in de zon zitten.quote:
Precies, das niet zo "bijster pienter" van hemquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dude, iemand heeft last van een vastlopende laptop door de hitte en ik geef hem een tip over iets dat misschien kan helpen. Dat jij dan meteen eruit concludeert dat ik een brakke laptop heb, waar ik me blijkbaar ook nog eens aan erger (hoe je daar bij komt is me helemaal onduidelijk), komt een beetje triest over. Verder vraag ik me af waarom je reageert in dit topic als je niets te melden hebt dan verheerlijking van je eigen laptop.
Lijkt me niet echt gezond aangezien de luchtvochtigheid in een koelkast een beetje erg hoog is....quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef Don_Antoin het volgende:
Zet m in de koelkast als ie oververhit is, na 5 min. eruit en verder. Werkte heel goed bij m'n modem.
zit al ruim 1,5 uur in de zon...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga eens een minuutje of 30 in de zon zitten.
Spreek je zo wel weer. Of niet.
precies, lekker naar buiten ne met je kont in een bak water gaan zittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef Natalie het volgende:
Dat is een teken van de weergoden dat je eens moet genieten van het mooie weer en je laptop uit moet zetten.
Op met je voeten in een emmer koud water.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies, lekker naar buiten ne met je kont in een bak water gaan zitten
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog geen Macbook hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |