ik denk dat er dan teveel condens ontstaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef Don_Antoin het volgende:
Zet m in de koelkast als ie oververhit is, na 5 min. eruit en verder. Werkte heel goed bij m'n modem.
Acer Aspire 1804quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:58 schreef osmo het volgende:
Lol heb dezelfde processor, heb jij soms ook een fujitsu-siemens amilo?
Had dan ook een laptop-processor genomen. Die dingen worden minder heet, kosten minder stroom, en zijn net zo snelquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik denk dat er dan teveel condens ontstaaten dat ie dan helemaal niet meer opstart
waarom heb ik ook een 3.2 Ghz in een laptop zitten
Dus i.p.v. dat je gewoon een degelijke laptop koopt (schraper!) ga je gewoon extra geld uitgeven om troep te kopen om de defecten van je laptop te omzeilen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef Stranger het volgende:
Had ik eerst ook last van, viel mijn laptop gewoon uit.. Zeker gamen tijdens deze warmte was niet te doen.
Tot ik bij conrad.nl deze koelplaat bestelde, verdomd handig ding, want mijn laptop is sinds ik hem binnen heb nog niet uitgevallen.
Lijkt me vrij logisch. Zo'n koelplaat is heel wat goedkoper dan een nieuwe laptopquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Dus i.p.v. dat je gewoon een degelijke laptop koopt (schraper!) ga je gewoon extra geld uitgeven om troep te kopen om de defecten van je laptop te omzeilen?![]()
Ik geniet met m'n powerbook van de zon in m'n hangmatquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef Natalie het volgende:
Dat is een teken van de weergoden dat je eens moet genieten van het mooie weer en je laptop uit moet zetten.
Je moet ook gewoon meteen een fatsoenlijke laptop kopen, en niet modelletje Kruidvat. Ik heb nergens last van met m'n Vaio.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch. Zo'n koelplaat is heel wat goedkoper dan een nieuwe laptop.
Gelukkig heb jij niets te zeggen over wat ik moet doen. Ik heb nu ook nergens meer last van of wel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon meteen een fatsoenlijke laptop kopen, en niet modelletje Kruidvat. Ik heb nergens last van met m'n Vaio.
Dát is het leven!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik geniet met m'n powerbook van de zon in m'n hangmat![]()
Hey, als jij graag 2x troep koopt waar je je aan ergert ipv 1x iets fatsoenlijks, ga je gang. Maar het "ik heb brakke troep gekocht, en nu heb ik deze troep gekocht om het minder brak te makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij niets te zeggen over wat ik moet doen. Ik heb nu ook nergens meer last van of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |