Waardeloos kloteboek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef peasant het volgende:
Lord of the Flies is dan ook wel geweldig voor je, denk ik.
Waardeloos kloteboek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waardeloos kloteboek.
Fight Club, Ulysses en heel zeker: Vernon God Little. VGL is echt een extreem goed boek.
ik ken alleen Mark Chapman, die Lennon neerschoot. Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef TrenTs het volgende:
Catcher in the Rye is ook wel een aanrader, al is het alleen maar omdat twee bekende moordenaars die bij zich droegen op het moment dat ze opgepakt werden.
quote:
Eerste wat in me opkwam bij de TT. Echt het type boek wat verandert met de wereld om je heen als je ouder wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:26 schreef Lienekien het volgende:
Catcher in the Rye - J.D. Salinger
Je moet er voor uit het juiste hout gesneden zjin ja.quote:
De moordenaar van Kennedy ook, meen ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
ik ken alleen Mark Chapman, die Lennon neerschoot. Wie nog meer dan?
Mwah, Ulysses heeft wel een hoog "omdat ik het kan" gehalte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je moet er voor uit het juiste hout gesneden zjin ja.
Vond het zelf een niet zo boek eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
De moordenaar van Kennedy ook, meen ik.
Het is één van de meest voortijdig weggelegde boeken geloof ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, Ulysses heeft wel een hoog "omdat ik het kan" gehalte.
Die heb ik ook gelezen ja, wat een pil is dat zeg, maar wel leuk. Maar niet echt horizonverbredend eigenlijk, imo danquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:38 schreef JohnnyBe het volgende:
de ontdekking van de hemel (moet je wel zin in, en tijd voor hebben)
Ja er is een film van. http://www.imdb.com/title/tt0084917/quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik lees nu The World According to Garp (heb het vage vermoeden dat er een film van bestaat, maar niet gezien)
iig daarin worden ook wel een zooi heilige huisjes omver getrapt...
DOVDH.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:38 schreef JohnnyBe het volgende:
[..]
Vond het zelf een niet zo boek eerlijk gezegd.
Wat wel bizarre boeken, althans, dat is mijn bescheiden mening:
de ontdekking van de hemel (moet je wel zin in, en tijd voor hebben)
Nieuwe Buren (niet zo heel moeilijk boek, maar ik wer tijdens het lezen helemaal boos)
A Kiss Before Dying (volgens mij alleen Engelstalige uitgave, zo niet correct me!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |