Het is in ieder geval een financiele strop voor de horeca in Nijmegen. En de gemeente is natuurlijk ook flink wat geld kwijt, terwijl er niks in het laatje komt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:51 schreef BobbyB het volgende:
Ja ik snap ook niet waar ze zich zo druk om maken, tis erg, tis jammer maar het is niet anders. Move on en ga iets leuks doen.
*Proest!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Één van de grootste evenementen in Nederland
Inderdaad! Hart van Nederland nieuws, dat is het!quote:Man, galekker Hart v. Nederland bekijken....want die boom tegen de auto in Klazienaveen, dát heeft vast wel waarde voor je
Dat wel, maar ja er wordt toch al veel belastingsgeld over de balk gegooid, dus zo erg is dat niet voor de gemeente.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een financiele strop voor de horeca in Nijmegen. En de gemeente is natuurlijk ook flink wat geld kwijt, terwijl er niks in het laatje komt.
noem eens wat grotere evenementen dan in Nederland wat meerdere dagen duurt en waarbij mensen uit zowat elk land ter wereld aanwezig zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
*Proest!![]()
Ga toch weg man. Een uit de kluiten gewassen avondvierdaagse met flink wat padvinders is het.
[..]
Inderdaad! Hart van Nederland nieuws, dat is het!
Dutch open (tennis) in rosmalen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:11 schreef bluebit het volgende:
[..]
noem eens wat grotere evenementen dan in Nederland wat meerdere dagen duurt en waarbij mensen uit zowat elk land ter wereld aanwezig zijn?
Naja, de feesten gaan in ieder geval wel door.
???quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef dvdk het volgende:
[..]
Dutch open (tennis) in rosmalen.
Het EK 2000 (voetbal)
De TT in assen.
das dan toch nog een evenement in nederland...quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:17 schreef bluebit het volgende:
[..]
.het heet niet voor niets een EK (europees = niet nederlands)
nope, in nederland EN belgie.......je kunt lullen wat je wilt maar da'squote:Op woensdag 19 juli 2006 10:24 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
das dan toch nog een evenement in nederland...![]()
Dat is echt te simpel!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel, maar ja er wordt toch al veel belastingsgeld over de balk gegooid, dus zo erg is dat niet voor de gemeente.
Een groot deel van de mensen gaat gewoon naar huis hoor. Mensen komen om te wandelen, niet om vier dagen feest te vieren. Veel mensen vertrekken vandaag ook naar huis zag ik net op het journaal.quote:De feesten gaan wel gewoon door, dus zoveel zal de horeca er geen last van hebben, ze verdienen nu misschien iets minder dan normaal met de vierdaagse.
nee dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:27 schreef bluebit het volgende:
[..]
nope, in nederland EN belgie.......je kunt lullen wat je wilt maar da's
A : niet exclusief in nederland
B : niet jaarlijks
C : eenmalig gedeeltelijk in nederland voor de komende tig jaar...
bronquote:Als Nijmegenaar mag je hier trots op zijn: De Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen is het grootste jaarlijks terugkerende evenement van 2005. Na weging van aantal bezoeken (950.000) en media-aandacht (bijna 160 MBE’s), komt de 89e editie van het Nijmeegse wandelspektakel als overall winnaar naar voren in het jaarlijkse Top 100-onderzoek van data- en onderzoeksbureau ReSpons Evenementen Monitor.
Op de deeloverzichten Media en Bezoeken gaan respectievelijk a Campingflight to Lowlands Paradise en het Bloemencorso van de Bollenstreek met de eer strijken. Rotterdam viert het feestje mee met de eerste plaatsen van het International Film Festival R'dam (IFFR) (grootste entreeheffende evenement 2005) en de Fortis Marathon Rotterdam, dat de titel grootste eendaagse evenement in de wacht sleept. Ook Amsterdam gaat niet zonder prijs naar huis. Het nautische spektakel SAIL pakt het 'goud' in de categorie Niet-jaarlijkse evenementen. Met 2,6 miljoen bezoeken is SAIL tevens de grootste publieksmanifestatie van 2005.
De ranglijst Top 100 publieksevenementen in Nederland wordt ieder jaar samengesteld door ReSpons Evenementen Monitor. De eindklassering komt tot stand door het gerealiseerd aantal bezoeken van een evenement en de gegeneerde media-aandacht, uitgedrukt in MediaBereikEenheden (MBE's) bij elkaar op te tellen. Hierbij telt het aantal bezoeken (direct bereik) tweemaal zo zwaar als het aantal MBE’s (indirect bereik).
Te heet om te lopen, maar van een beetje dansen, zuipen en hossen is nog nooit iemand doodgegaan moet men gedacht hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef SunChaser het volgende:
Nou, de mensen gingen door met feesten las ik, dus het is nu gewoon 3 dagen carnaval in Nijmegen.
dus eigenlijk zeg je niks???quote:
Volgens mij heb je gelezen dat de feesten niet afgelast zijn. Dat is natuurlijk iets heel anders!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef SunChaser het volgende:
Nou, de mensen gingen door met feesten las ik, dus het is nu gewoon 3 dagen carnaval in Nijmegen.
het is zelfs het grootste jaarlijkse evenement van Nederlandquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:37 schreef bluebit het volgende:
[..]
dus eigenlijk zeg je niks???
het is dus terecht een van grootste nederlandse evenementen, thanks Conflict
Dat zeg ik toch, ze gaan door met feesten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelezen dat de feesten niet afgelast zijn. Dat is natuurlijk iets heel anders!
Jawel, ik zeg dat het een evenement in Nederland is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:37 schreef bluebit het volgende:
[..]
dus eigenlijk zeg je niks???
het is dus terecht een van grootste nederlandse evenementen, thanks Conflict
nee, er wordt gezegd dat de feesten niet afgelast zijn, er wordt niet gezegd dat ze doorgaan met feesten. Dat valt nog te bezien namelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ze gaan door met feesten.
Ik zie anders nog genoeg mensen daar feestenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is echt te simpel!
[..]
Een groot deel van de mensen gaat gewoon naar huis hoor. Mensen komen om te wandelen, niet om vier dagen feest te vieren. Veel mensen vertrekken vandaag ook naar huis zag ik net op het journaal.
die al 90x keer is georganiseerd... en net als de EK zou zijn afgelast dat niet in het nieuws komtquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef dvdk het volgende:
[..]
Dutch open (tennis) in rosmalen.
Het EK 2000 (voetbal)
De TT in assen.
Ook als de wandelaarsquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
4 daagse topics lopen beter dan het evenement![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
4 daagse topics lopen beter dan het evenement![]()
Ik hoorde veel mensen die zeiden dat ze doorgingen met festen tot zondag ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, er wordt gezegd dat de feesten niet afgelast zijn, er wordt niet gezegd dat ze doorgaan met feesten. Dat valt nog te bezien namelijk.
Maar wel met een minuutje stiltequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik hoorde veel mensen die zeiden dat ze doorgingen met festen tot zondag ofzo.
Ik ken maar twee zwarte potten: Skin van Skunk Anansie en Tracey Chapmanquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]Inderdaad ! TS opent een topic over de vierdaagse, met de klacht dat er teveel aandacht aan gegeven wordt ... zwarte potten en ketels iemand ?
Kun je mooi bier halenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar wel met een minuutje stilte![]()
Oprahquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ken maar twee zwarte potten: Skin van Skunk Anansie en Tracey Chapman
quote:
Gister was er anders nog genoeg te feesten hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, er wordt gezegd dat de feesten niet afgelast zijn, er wordt niet gezegd dat ze doorgaan met feesten. Dat valt nog te bezien namelijk.
Beelen zou vier dagen vanaf de 4daagse uitzenden. Me dunkt dat-ie dan wel even aandacht besteedt aan het afgelasten ervan. Dat -groot evenement of niet- wel degelijk nieuwswaarde heeft. Er wordt hier op werk genoeg over gekletst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
En wat mij betreft is daarmee de nieuwswaarde voorbij. Maar vanochtend op de radio Giel Beelen alleen maar over die 4-daagse en vanavond zal alle tv wel in het teken staan van deze 'humantiare ramp'.
Wat, je bedoelt zomaar free-style wandelen? Zomaar, zonder organisatie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Doopy-X- het volgende:
We hebben het hier toch over mensen die 4 dagen wandelen?
Fuck die hele 4-daagse man, plaatsen zat om te wandelen
De Nijmeegse Vierdaagse(feesten) is het grootste evenement van Nederland met 1,1 miljoen bezoekersquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
*Proest!![]()
Ga toch weg man. Een uit de kluiten gewassen avondvierdaagse met flink wat padvinders is het.
[..]
Inderdaad! Hart van Nederland nieuws, dat is het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |