abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41976693
quote:
Op woensdag 20 september 2006 06:57 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

'k heb het idee dat ze meer geld (rijke mensen) naar de stad willen lokken om de stad wat meer flair te geven... een andere reden kan ik niet echt bedenken.

En dat terwijl er een gigantische vraag is naar goedkope appartementen.
De visie is wel om goedkope woningen aan te bieden, kijk maar naar metaalbuurt, die gaat plat en herbouwd worden, en ook in zevenhuizen gaan die lelijke flats plat waar betaalbare woningen voor terugkomen.
Maar vorige gemeenteraden hebben niet zo denderend veel aandacht eraan besteed...
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  woensdag 20 september 2006 @ 20:32:20 #152
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41993870
Ah, ik dacht dat de resterende huisjes in de Metaalbuurt opgekalefaterd zouden worden zodat er hippe yuppiehuisjes konden ontstaan(voor tweeverdieners zonder kinderen e.d.).

Ikzelf houd nog steeds mijn ogen open voor een appartementje van rond de ¤400 p/m...
pi_42126964
ff een schopje omhoog... tis rustig in Apeldoorn
Hooray for boobies!
pi_42127672
tis altijd rustig in Apeldoorn joh hoe schiet het trouwens op bij het station enzo? zijn ze al ver klaar met bouwen enzo? wordt weer een prachtig stukje apeldoorn
pi_42127828
het plein voor het station is op wat kleine dingen na klaar, enige waar nu nog aan wordt gewerkt is de fietstunnel, planning is dat deze ergens in november klaar is. Daarnaast is het nieuwe complex van ROC adventus al redelijk ver gevorderd, ze zijn nu bezig met het aankleden van de buitenkant, dus glaswerk, trappen e.d.
Hooray for boobies!
  dinsdag 26 september 2006 @ 01:03:58 #156
152583 Schlumberger
pi_42130794
Wow, zijn ze al zo ver? Ik ga morgen maar eens met de trein naar Utrecht denk ik... ben benieuwd

Wat vinden jullie trouwens van 'De Kus'?
pi_42133105
ter illustratie

And the druids turn to stone...
pi_42135954
hahaha je wil niet weten hoelang ik me al afvraag wat dat beeld moet voorstellen! de kus dus en je ziet het ook gelijk als je dat eenmaal weet! erg leuk idee dan!

Het ziet er klinkt allemaal erg goed, dat beleid dat nu gevoerd wordt is dat terug te halen op de burgemeester?, de beste man doet dan een goeie taak al mag er wel iets meer geinvesteerd worden in het uitgaansleven en goedkope appartementen. Laat hem nog maar een termijn blijven.
pi_42137643
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:36 schreef Panthera1984 het volgende:
ter illustratie

[afbeelding]
haha nu zie ik pas wat het is, vond het altijd maar een stom ding
pi_42137734
Ik zag vanaf het begin wel wat het was, en ik vind het een mooi en positief kunstwerk!
pi_42157474
denk als het af is dat je mag spreken over 1 van de mooiste stationspleinen der lage landen. waar stap je nou uit een station zo richting naaldbomen en kasseien ?
Hooray for boobies!
pi_42160918
Ze hebben dennen geplant op het plein terwijl er niet goed is uitgezocht of die wel goed kunnen gedijen op zo'n soort plek.
Verder staat er nog een grote oude boom waar ze nu een flat naast hebben gebouwd, ook daarvan is het niet zeker of die wel goed bliift zo vlak naast een flat...
pi_42165440
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:14 schreef TwyLight het volgende:

[..]

haha nu zie ik pas wat het is, vond het altijd maar een stom ding
Als je vanaf een andere kant komt aanlopen ziet het er inderdaad niet uit
Maar vind hem best tof eigenlijk.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_42165863
Ik ben benieuwd hoe ze gaan tegenhouden dat de tunnel onder het spoor bij elke bui blank komt te staan. Als je ziet hoeveel water daar af en toe stond in Augustus, dan denk ik dat het daar regelmatig natte voeten zal zijn.

Kom trouwens ook uit Apeldoorn sinds een paar jaar. Kerschoten op 100m. van het gelijknamige winkelcentrum. En nee, niet uit een van die TurkenSociale flats.
pi_42172737
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef Coelho het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze gaan tegenhouden dat de tunnel onder het spoor bij elke bui blank komt te staan. Als je ziet hoeveel water daar af en toe stond in Augustus, dan denk ik dat het daar regelmatig natte voeten zal zijn.
Waar ik me drukker om maak is hoe ze ervoor gaan zorgen dat de plaatselijke hangjeugd die door hun ouders thuis niet gewenst zijn niet die tunnel gaan bevolken na 8 uur 's avonds en zo voorbijgangers lastig gaan vallen.

Ik zal nogal regelmatig één van die voorbijgangers zijn, namelijk.
pi_42176031
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef Coelho het volgende:
afvoergoot in het midden van de tunnel.
pi_42184697
Ik had vanavond mijn eerste cursus in Apeldoorn Op het ROC Aventus in het centrum. Was nog nooit in Apeldoorn geweest en mijn GPS wees een hele andere route aan. Daar stond ik ineens met mijn autootje tussen de stadsbussen op het station
pi_42196162
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waar ik me drukker om maak is hoe ze ervoor gaan zorgen dat de plaatselijke hangjeugd die door hun ouders thuis niet gewenst zijn niet die tunnel gaan bevolken na 8 uur 's avonds en zo voorbijgangers lastig gaan vallen.

permanente camerabewaking om overlast tegen te gaan en brommers/scooters te bekeuren die gbruik maken van de voetgangers/fietserstunnel. Verwacht wat dat betref daar weinig problemen mee
Hooray for boobies!
pi_42196393
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef Vogue het volgende:
Ik had vanavond mijn eerste cursus in Apeldoorn Op het ROC Aventus in het centrum. Was nog nooit in Apeldoorn geweest en mijn GPS wees een hele andere route aan. Daar stond ik ineens met mijn autootje tussen de stadsbussen op het station
Ja dat is verboden he
pi_42205555
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

daar is een wijkagent voor! of hebben ze die inmiddels al weer afgeschaft
  vrijdag 29 september 2006 @ 02:50:45 #171
152583 Schlumberger
pi_42222745
Kennen jullie 'De Kus' nog niet? Dat is een vrij bekend beeld.... komt in meerdere plaatsen voor. Vlakbij de ArenA staat er ook één. Apeldoorn heeft een iets andere versie, bij ons is ie namelijk gedraaid, vandaar dat ie moeilijker herkenbaar is...

Wat betreft die tunnel... Ik denk dat het redelijk mee zal vallen: Apeldoorn is iets te braaf voor extreme tunnelcriminaliteit. Als scooters en brommers door die tunnel gaan jagen, zal het waarschijnlijk niet snel beboet worden, daar is te weinig politie voor. Het enige wat ze kunnen doen is kentekenplaatjes uitlezen met camera's... Misschien komen er ook wel trappen bij de ingangen, om het te voorkomen?

Overigens zie ik de politie trouwens ook vaak genoeg over de (fietspad)spoorwegovergang bij de Laan v/d Mensenresten rijden. Zij staan namelijk boven de wet
pi_42344666
er komen natuurlijk geen trappen in een fietserstunnel, dat lijkt me duidelijk...
Hooray for boobies!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:05:10 #173
97934 ASroma
Flamboyant
pi_42345081
ach dat ding is waarschijnlijk goed verlicht met regelmatige controle door stadswacht en politie, ik voorzie geen echte grote problemen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 03:09:14 #174
152583 Schlumberger
pi_42349081
Regelmatige controle?

... ik ken geen enkele plaats met een regelmatige controle (d.w.z., niet alleen op zaterdagavond zoals het Caterplein).
pi_42350327
Ik sta nog niet echt te trappelen om er 's avonds in mijn eentje doorheen te fietsen.

Maar misschien valt het mee...

Hopelijk kan ik nu wel wat sneller op het station komen, nu moet ik er altijd helemaal omheen lopen (vanaf de 1e wormenseweg).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')