De visie is wel om goedkope woningen aan te bieden, kijk maar naar metaalbuurt, die gaat plat en herbouwd worden, en ook in zevenhuizen gaan die lelijke flats plat waar betaalbare woningen voor terugkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 06:57 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
'k heb het idee dat ze meer geld (rijke mensen) naar de stad willen lokken om de stad wat meer flair te geven... een andere reden kan ik niet echt bedenken.
En dat terwijl er een gigantische vraag is naar goedkope appartementen.
Als je vanaf een andere kant komt aanlopen ziet het er inderdaad niet uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hahanu zie ik pas wat het is, vond het altijd maar een stom ding
Waar ik me drukker om maak is hoe ze ervoor gaan zorgen dat de plaatselijke hangjeugd die door hun ouders thuis niet gewenst zijn niet die tunnel gaan bevolken na 8 uur 's avonds en zo voorbijgangers lastig gaan vallen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef Coelho het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze gaan tegenhouden dat de tunnel onder het spoor bij elke bui blank komt te staan. Als je ziet hoeveel water daar af en toe stond in Augustus, dan denk ik dat het daar regelmatig natte voeten zal zijn.
afvoergoot in het midden van de tunnel.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef Coelho het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze gaan tegenhouden dat de tunnel onder het spoor bij elke bui blank komt te staan. Als je ziet hoeveel water daar af en toe stond in Augustus, dan denk ik dat het daar regelmatig natte voeten zal zijn.
permanente camerabewaking om overlast tegen te gaan en brommers/scooters te bekeuren die gbruik maken van de voetgangers/fietserstunnel. Verwacht wat dat betref daar weinig problemen meequote:Op woensdag 27 september 2006 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar ik me drukker om maak is hoe ze ervoor gaan zorgen dat de plaatselijke hangjeugd die door hun ouders thuis niet gewenst zijn niet die tunnel gaan bevolken na 8 uur 's avonds en zo voorbijgangers lastig gaan vallen.
Ik zal nogal regelmatig één van die voorbijgangers zijn, namelijk.
Ja dat is verboden hequote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef Vogue het volgende:
Ik had vanavond mijn eerste cursus in ApeldoornOp het ROC Aventus in het centrum. Was nog nooit in Apeldoorn geweest en mijn GPS wees een hele andere route aan. Daar stond ik ineens met mijn autootje tussen de stadsbussen op het station
daar is een wijkagent voor! of hebben ze die inmiddels al weer afgeschaftquote:Op woensdag 27 september 2006 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar ik me drukker om maak is hoe ze ervoor gaan zorgen dat de plaatselijke hangjeugd die door hun ouders thuis niet gewenst zijn niet die tunnel gaan bevolken na 8 uur 's avonds en zo voorbijgangers lastig gaan vallen.
Ik zal nogal regelmatig één van die voorbijgangers zijn, namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |