Niet strak aankijken , maar tenminste dat je het gevoel hebt dat iemand je aankijkt.. dat kan toch wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:11 schreef CasB het volgende:
Ik word er altijd ongemakkelijk van als iemand me de hele tijd aankijkt en ik terugkijk...
Dus eigenlijk niet aankijken, maar wel weer aankijken.....jaja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:12 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
Niet strak aankijken , maar tenminste dat je het gevoel hebt dat iemand je aankijkt.. dat kan toch wel.
Even wegkijken kan natuurlijk , maar als iemand alleen maar je kin aankijkt dan is dat toch anders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niet aankijken, maar wel weer aankijken.....jaja...![]()
Een combinatie ervan kan idd ook nogquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:15 schreef scrub_nurse het volgende:
een vriendin kijkt altijd afwisselend naar mn ogen en dan naar mn haar...ik word er erg nerveus van!
en als ik haar zeg dat ze naar mn haar zit te kijken zegt ze steevast: nee hoor! helemaal niet!![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Herald het volgende:
ik kijk vrouwen nooit in de ogen omdat borsten geen ogen hebben
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Herald het volgende:
Vooral met dit hete weer, vrouwen met luchtige kleding en veel inkijk... dan wordt het heel moeilijk om in de ogen te kijken ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Herald het volgende:
Volgens mij doe ik dat onbewust ook nog al eens. Ken ook vrouwen die dan in zo'n geval de manspersoon keihard voor paal zetten door zo iets te zeggen van: "Kijk je altijd naar een meisje/vrouw haar borsten als je met haar in gesprek bent?" ofzo. Leuk in een vol caféquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik kijk bij vrouwen altijd naar de borsten![]()
alsof je daar niets op kan zeggen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat onbewust ook nog al eens. Ken ook vrouwen die dan in zo'n geval de manspersoon keihard voor paal zetten door zo iets te zeggen van: "Kijk je altijd naar een meisje/vrouw haar borsten als je met haar in gesprek bent?" ofzo. Leuk in een vol café
"jij kijkt toch ook eerst mensen aan voordat je ze een hand geeft?"quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat onbewust ook nog al eens. Ken ook vrouwen die dan in zo'n geval de manspersoon keihard voor paal zetten door zo iets te zeggen van: "Kijk je altijd naar een meisje/vrouw haar borsten als je met haar in gesprek bent?" ofzo. Leuk in een vol café
Als ik je ooit eens tegenkom, staar ik tijdens het gesprek wel naar je borsten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef Natalie het volgende:
Ik vind het vreseljk irritant als iemand me met zo'n indringende blik aan gaat lopen staren tijdens een gesprek. Doe niet aan dat soort dingen mee.
Nee, jij kijkt vrouwen nooit in de ogen omdat je 1m60 bentquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Herald het volgende:
Je bent echt bloedserieus he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:11 schreef CasB het volgende:
Ik word er altijd ongemakkelijk van als iemand me de hele tijd aankijkt en ik terugkijk...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik kijk bij vrouwen altijd naar de borsten![]()
Dan vraag ik me toch af wat vrouwen het liever hebben dat we ze in de ogen aankijken als ze praten of naar middelste regionenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef Natalie het volgende:
Ik vind het vreseljk irritant als iemand me met zo'n indringende blik aan gaat lopen staren tijdens een gesprek. Doe niet aan dat soort dingen mee.
Hahahhaquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
op zo'n moment gewoon je eigen shirt omhoog doen/uittrekken en dan schreeuwen dat ze niet zo naar je tepels/buik moet staren, viespeuk dat ze is!quote:Volgens mij doe ik dat onbewust ook nog al eens. Ken ook vrouwen die dan in zo'n geval de manspersoon keihard voor paal zetten door zo iets te zeggen van: "Kijk je altijd naar een meisje/vrouw haar borsten als je met haar in gesprek bent?" ofzo. Leuk in een vol café
Vrouwen schijnen ook bij mannen de edele delen te bekoekeloeren!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:22 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
op zo'n moment gewoon je eigen shirt omhoog doen/uittrekken en dan schreeuwen dat ze niet zo naar je tepels/buik moet staren, viespeuk dat ze is!
Hmmm, dan moeten ze wel behoorlijk omlaag kijken dat je tegen een kruin aan loopt te praten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen ook bij mannen de edele delen te bekoekeloeren!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:11 schreef CasB het volgende:
Dan is het maar goed dat het 't seizoen van de zonnebril is, want die heb je nodig om dat blauwe oog te verbergenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Als ik je ooit eens tegenkom, staar ik tijdens het gesprek wel naar je borsten.
Er is een verschil tussen indringend aankijken en gewoon naar iemand kijken natuurlijk. Laten we dat allereerst niet vergeten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat vrouwen het liever hebben dat we ze in de ogen aankijken als ze praten of naar middelste regionen
Niks, meer een algemene vraag. Maar die blik naar beneden werpen gebeurd me weleens onbewust, daarna kijk ik wel weer naar boven maar toch. Als vrouwen het al irritant vinden om aangekeken te worden kun je nergens meer naar kijken natuurlijk..quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen indringend aankijken en gewoon naar iemand kijken natuurlijk. Laten we dat allereerst niet vergeten.
Daarnaast, wat is dat toch dat als je tegen mannen zegt dat je niet van de eerstgenoemde blikken houdt, ze direct over je voorgevel beginnen?
zo'n onzin altijd he, waarom zou je in godsnaam iemand slaan omdat ie naar je lichaam kijkt. zo kan ik me ook wel midden in een drukke stad opeens omdraaien naar de bejaarde vrouw die achter me loopt en haar neerhoeken, vervolgens schreeuwen dat ze niet zo naar mijn rug moet kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat het 't seizoen van de zonnebril is, want die heb je nodig om dat blauwe oog te verbergen
Ja, dan moet je ook wel de moeite nemen om die quote en post in de juiste context te zien, hè. Dat je er zo serieus op ingaat is je eigen insteek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
zo'n onzin altijd he, waarom zou je in godsnaam iemand slaan omdat ie naar je lichaam kijkt. zo kan ik me ook wel midden in een drukke stad opeens omdraaien naar de bejaarde vrouw die achter me loopt en haar neerhoeken, vervolgens schreeuwen dat ze niet zo naar mijn rug moet kijken.
als mensen kijken omdat je 'inkijk' hebt, dan is dat gewoon je eigen schuld. gelukkig vinden de meeste vrouwen de aandacht wel leuk.
ja ik bedoelde het eigenlijk ook niet al te serieus, ik dacht erover om wat smilies tussen te zetten om het luchtiger te maken maar koos ervoor om het niet te doen. sorryquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook wel de moeite nemen om die quote en post in de juiste context te zien, hè. Dat je er zo serieus op ingaat is je eigen insteek.
Overigens, wie heeft het over inkijk en aandacht? Dat heb je er zelf bij verzonnen. Het komt nergens terug in mijn posts, noch in de oorspronkelijke quote.
Ik vond het anders wel meer een *zucht mannen..... reactie..quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook wel de moeite nemen om die quote en post in de juiste context te zien, hè. Dat je er zo serieus op ingaat is je eigen insteek.
Overigens, wie heeft het over inkijk en aandacht? Dat heb je er zelf bij verzonnen. Het komt nergens terug in mijn posts, noch in de oorspronkelijke quote.
Iedereen kijkt wel eens een beetje rond. Beelden uit met hun handen, wijzen, gebruiken expressies en intonatie. 't Is toch normaal dat je af en toe naar iets anders dan de ogen kijkt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niks, meer een algemene vraag. Maar die blik naar beneden werpen gebeurd me weleens onbewust, daarna kijk ik wel weer naar boven maar toch. Als vrouwen het al irritant vinden om aangekeken te worden kun je nergens meer naar kijken natuurlijk..
Oh, dát had ik ook kunnen zeggen, als je dat liever had gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel meer een *zucht mannen..... reactie..
Edquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh, dát had ik ook kunnen zeggen, als je dat liever had gehad.
Eerlijk? Om Ed kan ik alleen maar lachen. Je denkt toch niet echt dat ik dat soort uitspraken serieus meen!
Zo saai ben ik nu ook weer niet
Alles is terug te voeren op deze post. Vandaar: Edquote:
We begrijpen elkaarquote:Maar op zich ben ik het er wel mee eens. Er is een verschil tussen iemand 'aankijken' en 'aanstaren'.
Nietus, er valt niks aan vrouwen te begrijpen..quote:
Dekselse wezen, die vrouwenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nietus, er valt niks aan vrouwen te begrijpen..![]()
Omdat je heel duidelijk emoties over brengt met je gezicht en ogen zijn dan een goed onderdeel om op te focusen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef Jossos het volgende:
Iemand constant in de ogen blijven aankijken is onwijs Westers. Ik word er ook niet goed van. Gewoon net als Japanners naar iemand's keel kijken!
Nee, serieus, waarom zou je iemand in de ogen blijven aankijken? Ben je bang die die persoon weg loopt terwijl je aan het praten bent? Je bent wel saai, maar mensen zijn meestal niet ZO bot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |