abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39964805
Gister om half zes zat ik gezellig in den automobiel naar huis te rijden, komen de file-berichten op een landelijke radio zender. Die pipo begint zo: 'en dan nu de verkeersinformatie. Het is erg rustig op de wegen, er staan 12 files met een totale lengte van ?? km. Hier komt nu de file top 11'

Is dan GVD die ene file te veel moeite geworden ofzo
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_39964869
Okee. Bedankt voor het melden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_39965468
Ohjee, en nu? Aanklagen
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39965711
Open er een topic over zou ik zo zeggen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_39966011
Ik snap gewoon niet waarom ze perse die laatste file niet opnoemen. Je zal er maar instaan!
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_39966041
En je stond al in die betreffende file?
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_39966055
Hoe moet ik me dat voorstellen?
"JOA WE HEBBEN DUS TWAALF FILES EN DE LENGTE IS EUH JA EUH DIE IS VRAAGTEKENVRAAGTEKEN KZIE HET EKES NIE" Ofzo?
Daarnaast, boeie .
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:52:19 #8
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_39966097
Dan zal ik het je maar uitleggen: Vroeger werden alle files opgenoemd maar sinds jaren mag de verkeersinformatie slechts 1 minuut duren. Daarom worden altijd de files langer dan X kilometer of met een bijzondere oorzaak genoemd.

Wie de regel gemaakt heeft weet ik niet, misschien dat een andere user wil aanvullen.
pi_39966189
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef Coelho het volgende:
Dan zal ik het je maar uitleggen: Vroeger werden alle files opgenoemd maar sinds jaren mag de verkeersinformatie slechts 1 minuut duren.
Omdat?
pi_39966252
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef Coelho het volgende:
Dan zal ik het je maar uitleggen: Vroeger werden alle files opgenoemd maar sinds jaren mag de verkeersinformatie slechts 1 minuut duren. Daarom worden altijd de files langer dan X kilometer of met een bijzondere oorzaak genoemd.

Wie de regel gemaakt heeft weet ik niet, misschien dat een andere user wil aanvullen.
Komt gewoon omdat er teveel files zijn, maar goed vind het opzich ook niet zo handig dat ze niet gewoon alle files opnoemen want dan kan je nog optijd omrijden oid terwijl je anders denkt "Er staat geen file" en dus vervolgens achteraansluit.

Meeste radio stations zenden toch de hele dag bagger muziek uit, dus kunnen ze net zo goed even alle files op gaan noemen. Of alle files via RDS weergeven, ook best.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')