jajajajajjahhahhafhajhjdklfhldsfhjashgjh gbhhpaebequote:Op woensdag 19 juli 2006 06:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAA MARCO HEEFT IN ZIJN PRIVE MAPJE EEN LORD OF T?HE STRINGS STAAN!!!!
euwnedquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:00 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb té veel Suikerpinda's op. Ook wel Sugar coated peanuts geheten. Van de Euroshopper. Zijn lekker. Maar wel téveel op. Nu voel ik me ziek.
G:\Siemens_WLAN54\muziek\Orend en Dragoon Posten The Matrix Serie\Matrix Reloaded Disc 1\Matrix Reloaded Disc 1\VIDEO_TS ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:01 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
jajajajajjahhahhafhajhjdklfhldsfhjashgjh gbhhpaebe
en "matrix reload me"
Welk plaatje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:02 schreef TwyLight het volgende:
ik had een ban omdat ik hai2u plaatje poste
ik een ban omdat ik een plaatje poste van een vrouwke die aan de lul van een olifant lag te zuigen ofzoietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:02 schreef TwyLight het volgende:
ik had een ban omdat ik hai2u plaatje poste
quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:03 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik een ban omdat ik een plaatje poste van een vrouwke die aan de lul van een olifant lag te zuigen ofzoiets[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:03 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik een ban omdat ik een plaatje poste van een vrouwke die aan de lul van een olifant lag te zuigen ofzoiets[afbeelding]
ja, alsof ik zulke vieze plaatjes op mijn pc heb staanquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:06 schreef Sebasser het volgende:
Mijn mond ging net echt zo van, [afbeelding]
echt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:06 schreef Sebasser het volgende:
Mijn mond ging net echt zo van, [afbeelding]
je bedoelt zo van PLOPquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:08 schreef Sebasser het volgende:
gewoon zo van POEF!
Neequote:
komt geen slotje op als je gewoon stopt wanneer er veel users enzo online komen, het stopt vanzelf welquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:10 schreef DeeCruise het volgende:
Tot hoe laat mag nachtbagger eigenlijk doorgaan?
Voordat er een slotje opkomt door een chagrijnig-net-wakker-modje bedoel ik dan
Niet echt een antwoord waar ik voldoening uit haal...Ik bedoel dit staat nu nog erg hoog in de active topics reeks, en dus kunnen er steeds mensen (ook lui die net wakker zijn) meebaggeren...quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
komt geen slotje op als je gewoon stopt wanneer er veel users enzo online komen, het stopt vanzelf wel
Maar er zijn al vet veel mensen inquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Niet echt een antwoord waar ik voldoening uit haal...Ik bedoel dit staat nu nog erg hoog in de active topics reeks, en dus kunnen er steeds mensen (ook lui die net wakker zijn) meebaggeren...
En zo stromen we over van nachtbagger naar de intolerante dagbagger...
Dus, tijdstip?
als er teveel doorgebaggert wordt dan komt er 's ochtends een slotje op, en anders blijft ie open tot de volgende dagquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Niet echt een antwoord waar ik voldoening uit haal...Ik bedoel dit staat nu nog erg hoog in de active topics reeks, en dus kunnen er steeds mensen (ook lui die net wakker zijn) meebaggeren...
En zo stromen we over van nachtbagger naar de intolerante dagbagger...
Dus, tijdstip?
jij zou niet gaan pittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:17 schreef Forcefuzz het volgende:
maar ik ga tv kijken ofzo, mss nog paar uur pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |