quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus misschien over paar topics ofzo
Romantiesch héquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
FRAU (VROUW) BITCH (TEEF_TRUT_VROUWELIJK) hoe makkelijk wil je het hebben?![]()
ow : Vallende sterren
dan ga je daar toch baggerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus ik mag ook niet in de OP als nachtbaggeraarIk heb voor jullie gingen nachtbaggeren al in meer nachtbagger topics enzo gepost als jullie ooit zullen doen
.
Placebo - Something Rottenquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:08 schreef mart89 het volgende:
http://members.home.nl/wizardkiddo/christiano200506.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barleduc ! natuurlijk mineraal water,quote:
Je gaat me niet vertellen dat je die nog nooit hebt gezien ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben Trainspotting aan het downloaden![]()
Een film over het leven van een gemiddelde FOK!ker![]()
![]()
er staan toch altijd meerdere talen op?quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:09 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Barleduc ! natuurlijk mineraal water,
Bar le duc natuurlijk mineraalwater is water dat ver voor onze jaartelling gevallen is ( zo das oud). in die tijd was er nog geen sprake van zure regen, overbemesting of welke vorm van milieuverontreinining dan ook. ( tuurlijk,dat water bewaren ze zo lang.). De lucht was schoon, het water was schoon en de bodem was schoon. En schoon bleef het water. Tijdens zijn eeuwenlange ondergrondse tocht (dat duurt lang) naar de barleduc brond werd het water door een ondoordringbare kleilaag beschermd tegen elke invloed van buitenaf. Nu wordt dit zuivere mineraal water uit de barleduc bon onttrokken en afgevuld in flassen en pakken.
Zo dat wouden jullie vast weten.![]()
( en ja, ik heb het hele etiket overgetypt)
Nee deze nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:09 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
er staan toch altijd meerdere talen op?
Ja wij willen dat filmpjequote:Op woensdag 19 juli 2006 02:10 schreef Qunix het volgende:
Sebagger!!!!!!!!!!!!!!
Heb je drinken gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |