Verslaafd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:23 schreef 2609 het volgende:
kut man heb al 2 dagen niet meer gekeken
Idd en t zou het niveau van eerst toch niet meer halen. Reünie van een paar afleveringen lijkt me genoeg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Heero87 het volgende:
Zo'n reünie van één aflevering (of eventueel vier afleveringen, zoals eerder gepland) zou prachtig zijn. Maar een volledig nieuwe reeks maken lijkt gezien de leeftijd van de acteurs not done, maar daar hebben de acteurs zelf ook geen zin in denk ik.
prcsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Idd en t zou het niveau van eerst toch niet meer halen. Reünie van een paar afleveringen lijkt me genoeg.![]()
Jammer dat er geen flashback was met Pitt in een fatsuite.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Steve.Porter het volgende:
jezus wat acteert Brad Pitt slecht in Friends
Waar heb jij m gekocht, en voor hoeveel als ik vragen magquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:56 schreef bosnymfje het volgende:
Ben nu bezig de friends box te bekijken....ben nu met de 6e dvd bezig (series 3 episodes 1-8) en moet er nog wel een stuk of 23
Heb m te leen....maar waarvan de box is heeft het besteld in amerika...200 euries ofzo... :Squote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar heb jij m gekocht, en voor hoeveel als ik vragen mag
quote:"Warner Home Video has sent over artwork for Friends: The Complete Series Collection which includes all ten seasons of the popular television series. The set will be available to own from the 14th November, and should set you back around $299.98. I'm afraid Warner has yet to reveal the disc specs for this one, but we'll bring you the full details very shortly. For now though, here's our first look at the official artwork:"
ja best wel ja. en daar zitten nog niet eens de verzendkosten bijquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
300 dollar is wel wat veel geld
Te veelquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
300 dollar is wel wat veel geld
MUST....BUY...THIS...BOX....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Timo20 het volgende:
Voor de mensen die nog geen box hebben:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |