Het was zo'n aandoendelijk tafereeltje heb er gelijk een picca van gemaaktquote:
Dat aandoenlijke tafereeltje gaat je fataal wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het was zo'n aandoendelijk tafereeltje heb er gelijk een picca van gemaakt![]()
[afbeelding]
Werd je daar niet opgewonden van?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
die mug zat gewoon op me en terwijl ik keek zag ik dat hij een slokje bloed uit me zoog en zag het zo door z'n naaldje stromen !ga ik nu dood
?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:05 schreef Even het volgende:
Dat had ik gister ook maar ik gaf em ff een stroomstoot met zo'n tennisracketachtig ding
wil je wel he !quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:06 schreef Nyx96 het volgende:
Misschien krijg je malaria.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:06 schreef Nyx96 het volgende:
Misschien krijg je malaria.
geil, je voelt zo die naald in je stekenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:09 schreef mart89 het volgende:
hoe voelt het nou om gezogen te zijn door een mug?
Of HIV, als ze eerst bij van een ander heeft gesnoept.quote:
Die beesten moeten eens leren hoe je het veilig kuntdoen met condooms edquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:15 schreef oor het volgende:
tjonge weer een mug met hiv
IDD!quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:13 schreef Chrrris het volgende:
[..]
als ze op je slaapkamer zijn...moeten ze dood!Voordat ik kan rusten
Die dus maar dan met een "t"quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:44 schreef 2walletjes het volgende:
[..]
IDD!
Dat ie me prikt vind ik niet erg.
Maar laat ie in godsnaam z'n smoel houden als ie rondvliegd!
idd word helemaal gek van dat geluid.... brrrrquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:44 schreef 2walletjes het volgende:
[..]
IDD!
Dat ie me prikt vind ik niet erg.
Maar laat ie in godsnaam z'n smoel houden als ie rondvliegd!
quote:[b]ga ik nu dood
?
Mensen die het woord 'picca' gebruiken verdienen hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het diabetes is, is dit niet echt (echt niet) besmettelijk en overdraagbaar.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:06 schreef spliffy het volgende:
[..]
Mensen die het woord 'picca' gebruiken verdienen het![]()
Laten uitprikken en NIET wegslaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
die mug zat gewoon op me en terwijl ik keek zag ik dat hij een slokje bloed uit me zoog en zag het zo door z'n naaldje stromen !ga ik nu dood
?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:15 schreef NrSiX het volgende:
de dood aan muggen en aan blinde muggen vliegen, tering beesten.
Talpaquote:
Hij is inderdaad een beetje 2005quote:
alvast gecondoleerdquote:
duh.... en aids van een mug krijgen gebeurd in nederland ook echt iedere dag he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef spliffy het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het diabetes is, is dit niet echt (echt niet) besmettelijk en overdraagbaar.
Bende gek ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:55 schreef Gesloten het volgende:
Muggen![]()
Vannacht zat er ook 1 op m`n kamer en het gezoem was weer zo`n heerlijk geluid. Klinkt altijd weer als muziek in m`n oren![]()
huh?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef oor het volgende:
paultjuuuhhhhh ben je nog steeds boos op me?
ziet er wel vet uitquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kiss my Ace Bitch!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:05 schreef Even het volgende:
Dat had ik gister ook maar ik gaf em ff een stroomstoot met zo'n tennisracketachtig ding
Euhm, ik woon in Italie en die mug heeft me al een aantal maal gestoken en ik leef nog hoor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Als die mug je gestoken heeft ga je dood![]()
Maar ik ben bang dat je die niet in Nederland tegekomt, ben je op vakantie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |