Mond houden dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:00 schreef raptorix het volgende:
Ik vind van niet
oooh...astra...opel...verklaard alles.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:55 schreef Sloper het volgende:
Ophoeren van mijn bumper! Die vervelende onopgeleide tokkies vinden het elke keer weer stoer om op 5cm van mijn bumper te stoppen.Die chauffeur (moet ik zo iemand eigenlijk een chauffeur noemen) kan zo in de anus van mijn passagiers kijken met zo'n afstand
![]()
Gewoon in z'n achteruit gezet en bumper op bumper gezet, en dat kan zo'n figuur dan weer niet hebben, heel erg triestLekker laten staan tot het groene licht
![]()
En voor de de rest erger ik me ook de pestpleuris aan die sneue figuren die denken dat ze alles kunnen maken met zo'n gevaarte! En als ze klaar zijn stappen ze allemaal in hun trieste Astra'tjes met wieldoppen. OPHOEREN!
1400kg versus Bus à 10ton is denk ik redelijk kansloos....quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:05 schreef knarfmk1 het volgende:
volgende keer harder achteruit rijden
Waar maak jij dat uit op slimmerik?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef Eldiablo het volgende:
Laat me eens raden... je bent er zelf ook een?
Te weinig decollete, te veel rokje schat ik zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef izzypizzy het volgende:
Gister ging ik weer is met een connexionbus mee...en die chauffeurs weten ook niet wat 'aardig zijn' is zeg!!!! Er kon geen lachje vanaf bij die vent, terwijl ik toch heel charmant tegen m deed....![]()
Nog even oefenen dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef izzypizzy het volgende:
Gister ging ik weer is met een connexionbus mee...en die chauffeurs weten ook niet wat 'aardig zijn' is zeg!!!! Er kon geen lachje vanaf bij die vent, terwijl ik toch heel charmant tegen m deed....![]()
geloof me...deze kerel was van steen! al zou ik naakt binnen komen wandelen.......quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Te weinig decollete, te veel rokje schat ik zo
neem dan je schoonmoeder eens mee achterin, leren ze het wel afquote:Die chauffeur kan zo in de anus van mijn passagiers kijken met zo'n afstand
ik ben geen buschauffeur, maar je mag nog wel charmant tegen me doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef izzypizzy het volgende:
Waar denk je dat afstand houden voor is vriend? We rijden op de snelweg ook niet allemaal (jij dus wel) op mekaars bumper om zoveel mogelijk asfalt te gebruiken..quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:12 schreef Mathijz het volgende:
Hij maakt gebruik van het asfalt... en? Hij raakt je toch niet![]()
ik doe altijd charmantquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik ben geen buschauffeur, maar je mag nog wel charmant tegen me doen![]()
Sinds wanneer heeft de ring om Haarlem een busbaan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef nightfall het volgende:
hoi,. ik werk bij connection en ik zat vannavond idd vlak achter je..
wat deed je in hemelsnaam op de busbaan broer????
Chaufeurs van Connexxion zijn in het algemeen niet vriendelijk zo ken ik er 1 die altijd sjaggie is en moet je een overstap halen dan zegt die wacht maar op de volgende bus en verdomme die bus ging een uur laterquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef izzypizzy het volgende:
Wel eens een kop- staart botsing meegemaakt snotneus? Juist, daar is afstand houden voor bij het stoplicht!quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef Mathijz het volgende:
Voor een stoplicht sta ik meestal stil
een lange zuigstaaf?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:21 schreef NX het volgende:
[..]
Wat heeft de 'bus chauffeur' wat wij niet hebben?...![]()
+5 informatiefquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef hardstylesage het volgende:
En als je aan komt rijden gaan die honden snel hun knipperlicht naar links aangooien, wil je hem net inhalen en snijdt zo'n hondepijper je de pas af.
Schijnt nogal leuke reacties op te geven als je zn busnummer en diensttijd noteerd en dat netjes doorbelt naar de centrale klachtendesk. Vooral zeggen dat je op een fiets zat en je zwaar afgesneden werdt, dan krijgen ze toch op hun flikker!(iemand die ik ken werkt er
)
Ik rij in een burgerbakquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
conexxxio bussen hebben tenminste Airco, dat zal subaru van de TS wel niet hebben. gevolg: frustratie en snikkend terug naar het woonwagenkamp.....
een bus?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:21 schreef NX het volgende:
[..]
Wat heeft de 'bus chauffeur' wat wij niet hebben?...![]()
maar je laat je schrijfsels achter zoals een 9-jarige Helmonder dat zou doen. Een burgerbak onwaardig.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:32 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
maar je laat je schrijfsels achter zoals een 9-jarige Helmonder dat zou doen. Een burgerbak onwaardig.![]()
Ik hoop voor jouw dat als je dat bij mij ooit doet, en het wordt groen, je dan ook binnen 5 milliseconden weg bent, anders duw ik je lekker door het groen......Voel IK niks van...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:55 schreef Sloper het volgende:
Ophoeren van mijn bumper! Die vervelende onopgeleide tokkies vinden het elke keer weer stoer om op 5cm van mijn bumper te stoppen.Die chauffeur (moet ik zo iemand eigenlijk een chauffeur noemen) kan zo in de anus van mijn passagiers kijken met zo'n afstand
![]()
Gewoon in z'n achteruit gezet en bumper op bumper gezet, en dat kan zo'n figuur dan weer niet hebben, heel erg triestLekker laten staan tot het groene licht
![]()
En voor de de rest erger ik me ook de pestpleuris aan die sneue figuren die denken dat ze alles kunnen maken met zo'n gevaarte! En als ze klaar zijn stappen ze allemaal in hun trieste Astra'tjes met wieldoppen. OPHOEREN!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:01 schreef Cityfm het volgende:
[..]
Ik hoop voor jouw dat als je dat bij mij ooit doet, en het wordt groen, je dan ook binnen 5 milliseconden weg bent, anders duw ik je lekker door het groen......Voel IK niks van...
quote:Oja, ik rij voor de rest met een Vectratelt dat ook?
![]()
Verzekering, mijn probleem nietquote:
hahahaha, voor het stoplicht staan en dan miepen over het feit dat zo'n chauffeur op voldoende afstand staat? Loser....quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef Sloper het volgende:
[..]
Wel eens een kop- staart botsing meegemaakt snotneus? Juist, daar is afstand houden voor bij het stoplicht!
Oh My God!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:55 schreef Sloper het volgende:
En als ze klaar zijn stappen ze allemaal in hun trieste Astra'tjes met wieldoppen. OPHOEREN!
Idd. Das al een punt. En neem dan nog dat er iemand achterop die bus rijdt?? Dan heeft de buschauffeur gedaan met werken voor die dag, en de laatste in de rij is toch in fout. Ik zie het probleem niet. Een bus die in zijn remmen staat, daar moet al een vrachtwagen tegen 70km/u op knallen voor die bus van plaats gaat hoor.... Een auto gaat er gewoon onder. Meegemaakt, dus ik kan dat bevestigen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hahahaha, voor het stoplicht staan en dan miepen over het feit dat zo'n chauffeur op voldoende afstand staat? Loser....
Wat moet 'ie dan? 6 meter afstand houden zodat evt. één of andere burgerlul in z'n leasebak deze er nog ff tussen kan zetten?
Alleen binnen de bebouwde kom toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:01 schreef Cityfm het volgende:
- Een autobus heeft ALTIJD voorrang indien deze een halte of busstrook verlaat.
Heet die jonge tegenwoordig al jant?quote:
Met die 5 cm (zal in werkelijkheid wel meer geweest zijn) raakt ie je nog steeds niet. Ze zitten meer op de weg dan jij duz ze kennen hun voertuig wel iets beter denk ik zomaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef Sloper het volgende:
[..]
Wel eens een kop- staart botsing meegemaakt snotneus? Juist, daar is afstand houden voor bij het stoplicht!
Ben jij ook zo'n kut buschauffeur die al wegrijdt bij een halte voordat ie z'n knipperlicht aangezet heeft ????quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:01 schreef Cityfm het volgende:
verhaal...
talpaquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef SuperwormJim het volgende:
ehhhh.....talpa?
noem me één rotonde in Nederland waar je linksaf kunt... tenzij ik je zin niet snap. Valt ook allemaal niet mee met het hudiig onderwijs.quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:51 schreef Skitmark het volgende:
Call me stupid maar volges mijn rij instructeur mag ik al naar lings knipperen op het moment ik erop rij als ik hem 3/4 moet nemen....![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:35 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
noem me één rotonde in Nederland waar je linksaf kunt... tenzij ik je zin niet snap. Valt ook allemaal niet mee met het hudiig onderwijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |