vanaf mn 15e tot aan nu.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:54 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
in een half jaartje? dat vind ik nog weinig eigenlijk
ik ken meiden die dat bij elkaar geneukt hebben en er geen cent aan over hebben gehouden![]()
Ik ben meer geinteresseerd in je XBOX ervaringen. Waarom heb je geen PS2 gekocht bijvoorbeeld, XBOX is echt zo een hoeren kast.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:55 schreef kyraaa het volgende:
verbaasd me eigenlijk dat er geen vragen komen over extreme aanboden zoals fisten, plassex en sm, bondage en dat soort dingen....
goh wat een volwassen manier van een vraag stellen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:56 schreef Haruhi het volgende:
Nou enlighten me, heb je wel es een kerel in zijn bek gepist?
60 euro meer dan ik er voor kreeg, alleen dat was niet op verzoek en geheel onverwachts.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:58 schreef kyraaa het volgende:
voor 60 euro wil ik wel ff over iemand heen zeiken![]()
omdat ik de xbox toen zo mooi vond... die spellen ook... was verslaafd aan halo die ik tijdens het van huis vertrekken bij een vriend speelde.... moest en zou die xbox ook kopen... de ps2 was er geloof ik nog niet.... en ik had al een ps 1 dus zat niet echt op een vervolg te wachten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ben meer geinteresseerd in je XBOX ervaringen. Waarom heb je geen PS2 gekocht bijvoorbeeld, XBOX is echt zo een hoeren kast.
En ben je van plan de XBOX 360 te kopen.![]()
Vertelquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:55 schreef kyraaa het volgende:
verbaasd me eigenlijk dat er geen vragen komen over extreme aanboden zoals fisten, plassex en sm, bondage en dat soort dingen....
Doe eens normaal tegen dat meisje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ben meer geinteresseerd in je XBOX ervaringen. Waarom heb je geen PS2 gekocht bijvoorbeeld, XBOX is echt zo een hoeren kast.
wat een onzinquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:54 schreef michiel_merk het volgende:
maar ik denk dat als er geen prostituees waren, er nog een hoop meer verkrachtingen zouden zijn
Haha, een hoerenloper die denkt dat hij iemand anders mag aankijken op zijn sociale omgangsvormenquote:
En als je die dronkenlap nou tegenkomt die alleen een paar uurtjes tegen je been aan wilt rijden voor een XBOX 360.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:00 schreef kyraaa het volgende:
xbox 360 ga ik niet kopen... of ik moet de lotto winnen...
Joah, ik zag een aanbieding gisteren in de lokale gameshop, dat moet geen probleem zijn. Ik heb trouwens nog wel wat Xbox-spellen die ik niet meer speel.......quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En als je die dronkenlap nou tegenkomt die alleen een paar uurtjes tegen je been aan wilt rijden voor een XBOX 360.![]()
Vind je jezelf beter dan mij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:04 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Haha, een hoerenloper die denkt dat hij iemand anders mag aankijken op zijn sociale omgangsvormen.
owzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:56 schreef kyraaa het volgende:
[..]
vanaf mn 15e tot aan nu.....
60 in een half jaarjemig.... zou uitgewoond zijn
Omdat je een hoerenloper bent.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:08 schreef Lestat het volgende:
Want?
dan toch maar niet. zo wanhopig wil ik die 360 niet!quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En als je die dronkenlap nou tegenkomt die alleen een paar uurtjes tegen je been aan wilt rijden voor een XBOX 360.![]()
En wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Omdat je een hoerenloper bent.![]()
Is je kijk op mannen anders geworden doordat je in de prostitutie hebt gezet? Zo ja, in positieve of negatieve zin?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:09 schreef kyraaa het volgende:
dan toch maar niet. zo wanhopig wil ik die 360 niet!
ja anders ik wel.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:09 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
owzo
ik bedoelde alleen in je "hoerenbestaan" maar a la.
ik denk dat als je 5 jaar in de prostitutie wel aan 4000 ofzo komt
zeg 4 werkdagen per week, 4 klanten per dag. lijkt me niet ondenkbaar.
4X4X52X5=4160
das potdomme een dorp
als vriendje zou ik dan erg veel moeite hebben, zou denk ik vies zijn van mn eigen vriendin
Wat schiet je ermee op om op andere mensen neer te kijken? Heb je dat nodig om je eigen onzekere eigenwaarde mee op te poetsen? Ik heb even in je profiel gekeken, en gezien dat je net klaar bent met de HAVO. Toen ik op het gym zat vonden we havisten ten hoogste een stel halve debielen. Maar wat schiet je ermee op om zo neerbuigend over medemensen te denken?quote:
mijn kijk is veranderd ja... in negatieve zin... meestal als ik een vent zie denk ik van: ow hij zal dit of dit type wel zijn, pffff hij wil zeker weer wat van me, jahoor het zal niet zo zijn hij kijkt naar me, heb ik iets van je aan ofzo? complimentjes die gemaakt worden denk ik gauw: jaja tis ook alleen maar omdat je met me naar bed wil en dat soort dingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is je kijk op mannen anders geworden doordat je in de prostitutie hebt gezet? Zo ja, in positieve of negatieve zin?
ik vraag me altijd af of de vagina dan nog wel een beetje strak is. of dat het lijkt alsof je hem in een boterhamzakje stopt ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:13 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja anders ik wel.....
zon "score" zou ik toch echt niet willen.....
60 vind ik meer dan genoeg![]()
strak genoeg nog ja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:16 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af of de vagina dan nog wel een beetje strak is. of dat het lijkt alsof je hem in een boterhamzakje stopt ofzo
truste
Uiteraard, dat is de natuur. De man is puur gericht op de voortplanting om het voortbestaan van de mensheid te garanderen. Zo een verantwoordelijke taak en dan toch die ondankbaarheid en tegenwerking ontvangen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:15 schreef kyraaa het volgende:
*KNIP*
complimentjes die gemaakt worden denk ik gauw: jaja tis ook alleen maar omdat je met me naar bed wil en dat soort dingen.
Ik zit liever op de HAVO en neuk gratis met soa-vrije meisjes, dan dat ik op t gym zou zitten en naar de hoeren moest gaan makkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:14 schreef Lestat het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op om op andere mensen neer te kijken? Heb je dat nodig om je eigen onzekere eigenwaarde mee op te poetsen? Ik heb even in je profiel gekeken, en gezien dat je net klaar bent met de HAVO. Toen ik op het gym zat vonden we havisten ten hoogste een stel halve debielen. Maar wat schiet je ermee op om zo neerbuigend over medemensen te denken?
Dat is toch gewoon normaal gedrag? Het lijkt me dat neuken omdat je betaalt abnormaler isquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:15 schreef kyraaa het volgende:
[..]
mijn kijk is veranderd ja... in negatieve zin... meestal als ik een vent zie denk ik van: ow hij zal dit of dit type wel zijn, pffff hij wil zeker weer wat van me, jahoor het zal niet zo zijn hij kijkt naar me, heb ik iets van je aan ofzo? complimentjes die gemaakt worden denk ik gauw: jaja tis ook alleen maar omdat je met me naar bed wil en dat soort dingen.
Weinig is zo triest als een havist die een taalfout meent te ontdekkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik zit liever op de HAVO en neuk gratis met soa-vrije meisjes, dan dat ik op t gym zou zitten en naar de hoeren moest gaan makker. En "onzekere eigenwaarde"? Voor iemand die naar eigen zeggen op het Gymnasium zat heb je van de Nederlandse taal weinig kaas gegeten
.
jupsquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef MegaMarc het volgende:
nog ff voor het slapen gaan:
er zijn spieroefeningen om ja vagina strakker te maken? of bedoel je dat je gewoon tijdens de sex je spieren aanspant?
zelfde situatie zelfde keuzes en dan weten wat ik nu weet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Haruhi het volgende:
Maargoed kyra, lieverd.. Je zal zal nu sexueel nooit meer gezond zijn, en mentaal waarschijnlijk ook niet ( Deze uitspraken zijn gebaseerd op je je post-history). In retrospect, zou je nu je weet wat je nu weet, het een volgende keer precies hetzelfde doen?
Je blijft een hoerenloperquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:25 schreef Lestat het volgende:
[..]
Weinig is zo triest als een havist die een taalfout meent te ontdekken![]()
Dus je hebt liever je leven lang nooit meer normale sex i.p.v. dat je je pubertrots inslikt en je ouders/familie om hulp vraagt? Meisje, zoek hulp en dat meen ik serieus.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:27 schreef kyraaa het volgende:
[..]
zelfde situatie zelfde keuzes en dan weten wat ik nu weet?
ja waarschijnlijk wel.....
ff heel goed luisteren he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dus je hebt liever je leven lang nooit meer normale sex i.p.v. dat je je pubertrots inslikt en je ouders/familie om hulp vraagt? Meisje, zoek hulp en dat meen ik serieus.
Lul niet, 1 telefoontje naar de Kinderbescherming was voldoende geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:32 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ff heel goed luisteren he?
ik heb om hulp gevraagd.... ik heb om hulp gesmeekt...
ik heb er iedere dag om gebeden en snachts om wakker gelegen en gehoopt dat er hulp kwam....
er kwam geen hulp, en zeker niet bij mijn familie.....
pubertrots? zou nog een heel ander blik open willen trekken over mn verleden... als ik 1 ding niet kan uitstaan dan zijn het wel mensen die een ander gewoon maar veroordelen.
Nu heb ik meteen trek in een blik erwtensoep.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:32 schreef kyraaa het volgende:
*knip*
zou nog een heel ander blik open willen trekken over mn verleden...
*knip*
je moet je grote mond houden als jij nergens wat van af weet....quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Lul niet, 1 telefoontje naar de Kinderbescherming was voldoende geweest.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen trek in een blik erwtensoep.![]()
Nu je hebt ervaren dat er voor meisjes als jou geen hulp beschikbaar was of je wist niet waar, zou je dan niet willen inzetten om je ervaring te gebruiken voor meisjes die nu misschien in een soortgelijke situatie kunnen belanden?
jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen trek in een blik erwtensoep.![]()
Nu je hebt ervaren dat er voor meisjes als jou geen hulp beschikbaar was of je wist niet waar, zou je dan niet willen inzetten om je ervaring te gebruiken voor meisjes die nu misschien in een soortgelijke situatie kunnen belanden?
tuurlijk zijn er negatieve kanten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:37 schreef Ludger het volgende:
[..]
Goeie vraag ja, raad je het andere meiden door je eigen ervaring aan? Of zijn er ook negatieve kanten?
Je kan je aanmelden voor SPH (Maatschappelijk werk) bijvoorbeeld, toelatingstoets... je bent slim zat... er zijn hogescholen die 21-minners toelaten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:37 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja
het liefst wel ja
maar goed, waar moet je beginnen dan?
geen opleiding, geen geld, geen middelen.... was het maar waar dat er iemand op me afstapte en zei: hier heb jij een opleiding
tijdje geleden stond ik nog op sloterdijk op de bus te wachten en toen zag ik die cokesnuivende junk waar ik nou al twintig keer wat over gezegd heb uit de bus stappen... hij liep recht op mij en mn vriend af.... hij keek me aan en glimlachte.... liep door en zei verder niets....quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef Ludger het volgende:
Vraagje... zie je nog wel eens een van die mannen op straat of whatever ?
Kan je nog een leuk zakcentje met chantage aan overhouden wanneer je zo een zakenman tegenkomt met zijn vrouw.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:46 schreef kyraaa het volgende:
tijdje geleden stond ik nog op sloterdijk op de bus te wachten en toen zag ik die cokesnuivende junk waar ik nou al twintig keer wat over gezegd heb uit de bus stappen... hij liep recht op mij en mn vriend af.... hij keek me aan en glimlachte.... liep door en zei verder niets....
voor de rest wel eens een ongemakkelijk moment in de supermarkt... maar dat was alles....
gelukkig is amsterdam groot.
denk niet dat dat iets voor mij is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kan je nog een leuk zakcentje met chantage aan overhouden wanneer je zo een zakenman tegenkomt met zijn vrouw.![]()
Vergeten we die 60 vredespijpen die je gerookt hebt even.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:57 schreef kyraaa het volgende:
denk niet dat dat iets voor mij is...
ben nog steeds beetje te braaf voor die onzin...
nooit drugs gebruikt, nooit geen strafblad....![]()
technisch gesproken de latex waar ik aan gezogen heb????quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vergeten we die 60 vredespijpen die je gerookt hebt even.![]()
Smaakjes?quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:05 schreef kyraaa het volgende:
technisch gesproken de latex waar ik aan gezogen heb????
niets mis mee... goeie latex!!!!!!!!
kaas? waar koop jij je condooms???quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Smaakjes?
Kreeg je daar niet een ontzettend gore kutsmaak van in je bek, elke dag veel poetsen en flossen zeker met al dat kaas.
Dat kaas had ik er al uit geedit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:08 schreef kyraaa het volgende:
kaas? waar koop jij je condooms???
ik kreeg een zak condooms van mn exvriend, 100 aardbeien voor 50 euri
sowieso vaak tandenpoetsen.... goeie hygiene![]()
neej.... betaalde in natura... neeeeeeeeeej grapje..... degene die op mij lette en zorgde voor bescherming was iemand die ik blind vertrouwde.... gratis en voor niets....quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat kaas had ik er al uit geedit.![]()
Moest je ook een bijdrage van je verdiende geld afstaan aan een pimp of iemand anders die bescherming bood?
Aardige gozer moet dat geweest zijn, is dat dezelfde die je in het vak heeft gesleept die ex - vriend?quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:13 schreef kyraaa het volgende:
neej.... betaalde in natura... neeeeeeeeeej grapje..... degene die op mij lette en zorgde voor bescherming was iemand die ik blind vertrouwde.... gratis en voor niets....
nu ga ik slapen![]()
Na een goede week had ik zo'n 2000 euro in mijn portemonneetjequote:Op woensdag 19 juli 2006 02:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat verdien je zo'n beetje per maand als pro?
Ben jij opgegroeid in een droomwereld ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja vast en je hoefde zeker ook geen belasting te betalen want je had geen uitkering en de huisbaas had er geen enkele moeite mee dat je contant betaalde enzo. Een rekening had je niet nodig natuurlijk, want al het geld kreeg je direct handje-contantje
had je die x-box ook in je rugzak eigenlijk?
Sommige vrouwen in het vak snappen het gewoon niet dat je een hele maand full-time als moderne slaaf werkt voor 1400 eurootjes. Die zullen jou in je gezicht uitlachen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Een kennis van me is erotisch masseuse geweest omdat het goed verdiende. Echt belachelijk, ze wilde maar een paar dagen per week werken. Ik heb haar smakelijk en in haar gezicht uitgelachen en niet perse om het werk dat ze toen deed maar om haar beweegredenen. Ik vind het nog steeds een goed gevoel als mijn 1400 eurootjes weer gestort worden en dan weten dat ik elke cent (en eigenlijk meer) verdien.
Iemand sprak me ooit aan in een discotheek, dat bleek een klant te zijn van een week eerder, maar ik had hem niet herkend.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef Ludger het volgende:
Vraagje... zie je nog wel eens een van die mannen op straat of whatever ?
Dus....toen jullie samen waren ging je nog wel een tjidje door met je werk? Had hij DAAR geen moeite mee dan? Een relatie met een ex-pro zou ik niet erg vinden, maar het idee dat je met andere mannen naar bed gaat terwijl jij thuis tv zit te kijken......nah....daar ligt mijn grensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:50 schreef kyraaa het volgende:
[..]
hoe weet ervan ja... hij heeft me helpen stoppen en zorgde ervoor dat waar ik ook was ik ook echt wel veilig was... desnoods ramt hij het huis door om binnen te komen!
hij reageerde er lekker luchtig op. heb hem op een feestje ontmoet 3 jaar geleden.
hij is heel lief
hij/zij is volgens mij Brasiliaans. Die denken altijd dat ze perfect zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:50 schreef kyraaa het volgende:
[..]
geloof je het niet. geloofde het zelf ook niet in het begin.
maar goed, jij bent zeker perfect he?![]()
Ik kan me dus best voorstellen dat hij daar in eerste instantie moeite mee had ja. Het word je als man sinds klein nou eenmaal ingebakken dat vrouwen die met veel mannen naar bed gaan sletten zijn en dat hoeren slecht zijn. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat ie daar na een tijdje aan het idee wennen er goed mee overweg kan gaan nu. Het hangt er denk ik ook vanaf hoe zeker/onzeker je over jezelf bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef francoise het volgende:
Ik kon heel goed accepteren dat hij het smerig vond en had hem volledig begrepen als hij me nooit meer had willen zien. Het gemiddelde aantal bedpartners van een vrouw is 5, ofzo, meer wordt vaak al als sletterig gezien, hoe zou je mij dan classificeren? 'k Heb het ook heel moeilijk gehad om het op te biechten, ik kon wel door de grond gaan, temeer omdat mijn vriend al vaker had laten vallen dat hij helemaal niks gaf om losbandig gedrag. Nou, hij werd er dus inderdaad niet goed van en heeft er echt wel aan gedacht om mij op straat te zetten, maar ik had al zo lang gewacht met mijn verhaal dat hij inmiddels teveel om me gaf om het hierom uit te maken. Hij heeft er dus mee leren leven, maar ik heb nog best momenten dat ik me heel vies voel om alles wat er is gebeurd, dan kan ik haast niet begrijpen dat hij niet van me walgt. Hij zal het overigens tegen niemand zeggen, heeft hij me beloofd, dat laat hij aan mij over.
Dat lijkt me idd moeilijk. Aan de ene kant zou je het gewoon moeten kunnen vertellen. Aan de andere kant, ik denk niet dat ze het WILLEN weten. Kijk maar naar het gedrag van de meeste zoons en dochters als ze denken aan hun ouders die sex met elkaar hebben. Bwegh! Kots! Walgelijk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga je je kinderen later vertellen dat je een hoer was?
En ik welke landen in ZA ben jij naar de hoeren geweest dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Zuid Amerika kussen hoeren wel, erg onhandig voor iemand zonder ervaring in ZA
het is 'een boekje openslaan', niet 'een boekje open slaan'.... prutserquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
misschien had je in de tijd dat je lag te naaien (en xboxen) beter een boekje kunnen open slaan over de Nederlandsche taal, had je nu wellicht een leuker baantje gehad
Ik ben zelf een keertje naar een prostituee geweest (in Spanje). Die zoende wel. Vreemde ervaring.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:27 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik zoende niet nee... ik vond/vind het niet fris om zomaar een vreemde zn speeksel op te lebberen... de sex zelf was altijd safe met condooms dus dat was niet zo erg... ff douchen en klaar. maar zoenen, neej... nooit bij andere mannen. alleen bij vriendjes die hun tanden poetste
Ik denk dat er gemiddeld niet zoveel interesse in die onderwerpen isquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:55 schreef kyraaa het volgende:
Dus in feite word je als onaantrekkelijke man ook bij prostituees gediscrimineerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:00 schreef francoise het volgende:
[..]
Ik heb een paar klanten gezoend, mannen die me in het dagelijks leven ook niet onberoerd zouden laten. Die zijn op 1 hand te tellen.
Stoer man.... ik wou maar dat ik jou was....quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:10 schreef Haruhi het volgende:
[..]
For starters; ik hoef er niet voor te betalen.
Je moet niet ingaan op dit soort vragen van dit soort eikels, doe je ze nog een plezier mee ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:00 schreef kyraaa het volgende:
[..]
omdat ik de xbox toen zo mooi vond... die spellen ook... was verslaafd aan halo die ik tijdens het van huis vertrekken bij een vriend speelde.... moest en zou die xbox ook kopen... de ps2 was er geloof ik nog niet.... en ik had al een ps 1 dus zat niet echt op een vervolg te wachten...
xbox 360 ga ik niet kopen... of ik moet de lotto winnen... vind het nu wel mooi zat.... ben tevreden met die xbox van me, kan uren lang erachter zitten.
Ah ik was dat net zo leuk aan het volgen, nu heb je de flow onderbroken!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef hermandeperman het volgende:
Anders doe je dat allemaal even in 1 post
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:37 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ah ik was dat net zo leuk aan het volgen, nu heb je de flow onderbroken!!!![]()
Stel dat je vriendje het wel 'spannend' of zelfs uiterst opwindend zou vinden dat je dat werk hebt gedaan, zou je dat raar vinden of de relatie daardoor willen beeindigen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:15 schreef kyraaa het volgende:
[..]
mijn kijk is veranderd ja... in negatieve zin... meestal als ik een vent zie denk ik van: ow hij zal dit of dit type wel zijn, pffff hij wil zeker weer wat van me, jahoor het zal niet zo zijn hij kijkt naar me, heb ik iets van je aan ofzo? complimentjes die gemaakt worden denk ik gauw: jaja tis ook alleen maar omdat je met me naar bed wil en dat soort dingen.
Heb je wel eens een enorm geschapen klant gehad die je niet kon 'hebben'?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:17 schreef kyraaa het volgende:
[..]
strak genoeg nog ja...
daar zijn van die oefeningen voor met je spieren!!!!truste
Gut o gut, ook jij leeft in een beschermd droomwereldje waar je ouders perfect zijn en jij altijd de beste en juiste beslissingen neemt he? Je moet wel heel popi zijn op school dat je je zo verheven boven de rest voelt....quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dus je hebt liever je leven lang nooit meer normale sex i.p.v. dat je je pubertrots inslikt en je ouders/familie om hulp vraagt? Meisje, zoek hulp en dat meen ik serieus.
Ja, want jij hebt daar zoveel ervaring mee he? Betweter...quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Lul niet, 1 telefoontje naar de Kinderbescherming was voldoende geweest.
Dat is niet veel. Ik heb een vriendinnetje gehad en die had met 72 kerels geslapen en gratis... niet dat ik daar blij van werd toen ze het mij vertelde trouwens, maar dat terzijdequote:Op woensdag 19 juli 2006 02:50 schreef kyraaa het volgende:
ehm... zo rond de 60 denk ik alles bij elkaar... incl. vriendjes
Ik wist vantevoren niet dat ik er zoveel zou makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef hermandeperman het volgende:
Anders doe je dat allemaal even in 1 post
Niet, maar wel naar hoerentent en kroegen met hoeren geweest in Argentinie, Chili, Peru en Boliviaquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:26 schreef EdPowers het volgende:
[..]
En ik welke landen in ZA ben jij naar de hoeren geweest dan?
En bij een slechte 1000?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:27 schreef francoise het volgende:
[..]
Na een goede week had ik zo'n 2000 euro in mijn portemonneetje
Bezint eer ge begint.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ik wist vantevoren niet dat ik er zoveel zou maken
Ik heb 3 jaar lang 200 euro per maand afgetikt voor mijn kamer, altijd contant... nooit iemand van de belasting die daar naar vroegquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja vast en je hoefde zeker ook geen belasting te betalen want je had geen uitkering en de huisbaas had er geen enkele moeite mee dat je contant betaalde enzo. Een rekening had je niet nodig natuurlijk, want al het geld kreeg je direct handje-contantje
had je die x-box ook in je rugzak eigenlijk?
Volgens mij ben jij ook zo'n hoerenloper, dus ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Stoer man.... ik wou maar dat ik jou was....
Mijn wereld is alles behalve perfect, vandaar dat ik er niet tegen kan dat er mensen zijn die zich zo laten gebruiken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Gut o gut, ook jij leeft in een beschermd droomwereldje waar je ouders perfect zijn en jij altijd de beste en juiste beslissingen neemt he? Je moet wel heel popi zijn op school dat je je zo verheven boven de rest voelt....
Ik weet hoe het gaat ja, inderdaadquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt daar zoveel ervaring mee he? Betweter...
ja he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef cohen het volgende:
hee kyraaa, goed idee he dat ik hier gisteren een topic over opende
dat ligt aan het moment.... mijn ventje staat niet bekend om zijn goeie timing...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:41 schreef EdPowers het volgende:
Stel dat je vriendje het wel 'spannend' of zelfs uiterst opwindend zou vinden dat je dat werk hebt gedaan, zou je dat raar vinden of de relatie daardoor willen beeindigen?
En als we verder filosoferen: wat als hij in bed samen met jou wil fantaseren dat je eigenlijk met een klant bezig bent ofzo (hij speelt dan de klant etc). Zou je daarop ingaan of hem een trap onder zijn (op dat moment waarschijnlijk naakte) kont geven?
Nouuquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef kyraaa het volgende:
veel vragen weer... ga proberen ze te beanwoorden....
ik leerde mn vriend kennen op een sexfeestje, hij wist meteen al wie/wat ik was en wat ik deed met wie... hij had er geen problemen mee... later toen het serieus werd wilde hij liever dat ik ermee stopte ... logisch... beter in bed? ja... hahahaha dat vond hij natuurlijk niet erg.
Dat valt volgens mij wel tegenquote:vriend zit achter de pc
ik achter de tv
hey, ik verveel me...
okeej ik ga douchen... mag ik mee ? okeej.
*gedouchd*
op bed gaan zitten, ik pijp hem... hij zit aan mn tieten en ik doe net alsof ik dat lekker vind.
hij duikt erop... ik wacht tot het klaar is... en uiteindelijk vallen we samen in slaap....
dit is onze standaardsex... die we zon 2 a 3 keer per week hebben.
soms als ik echt zin heb maken we dr wat leukers van maar gebrek aan zin tijd enzo hebben we dit maar tussendoor.
ja zoiets speelde een tijdje terug. en terecht hoor. iedereen vind sex toch lekker? wel leuk dat er ook echt 2 ex-prostituees in dit topic zitten. heb je niet wat oud kennisjes die hier over hun ervaringen kunnen vertellen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja he?
hahaha
had al een stormloop verwacht.... dr zit een taboe op hoeren.
zogenaamd uitschot... word tijd dat ze het oudste beroep van de wereld eens wat luchtiger opnemen en wat meer dankbaar zijn voor het feit dat er vrouwen zijn die dit willen doen.
was er niet een vrouw die van het cwi bij een escortbureau moest gaan werken omdat dat werk was? zoiets was het toch? 2 jaar geleden ofzo?
die kennisjes heb ik zat, maar die willen er denk ik niet over vertellen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef cohen het volgende:
[..]
ja zoiets speelde een tijdje terug. en terecht hoor. iedereen vind sex toch lekker? wel leuk dat er ook echt 2 ex-prostituees in dit topic zitten. heb je niet wat oud kennisjes die hier over hun ervaringen kunnen vertellen?
klanten die om sm vragen betalen gewoon 50 euro meer en ik sla ze wel hoor hahahahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef cohen het volgende:
ow maar vertel dan wel even over alle rare verzoeken die je hebt gekregen, vuisten erin, poepsex, slaan enzo. of was dit al behandeld hier??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |