abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:54:07 #176
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40017402
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef Fokker200 het volgende:

[..]

Donald Duck draagt inderdaad geen broek.
Wel als ie gaat zwemmen
[KNE]-Mod
pi_40017446
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef MUUS het volgende:

[..]

Neehee, ik bedoelde als grapje ( Ha. Ha.) dat kasta de aandacht niet wil delen en dat hij een ander ook eens in de spotlights moet laten staan.
Kasta heeft veel aandacht nodig, maar hij moet ook leren delen. Da's les 1 op de peuterspeelzaal. .
Als je nog 1 keer serieus op me ingaat vind ik je niet tof meer
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:55:35 #178
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40017466
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Wel als ie gaat zwemmen
Ja. Een eend nota bene.
pi_40017468
quote:

[..]

Wel als ie gaat zwemmen
Kijk, das idd weer raar ja...
pi_40017470
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Als je nog 1 keer serieus op me ingaat vind ik je niet tof meer
Trek eens aan mijn vinger? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40017483
quote:

[..]

Wel als ie gaat zwemmen
Haha! Ja dat klopt!
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:58:45 #182
73284 Fokker200
Is that so...
pi_40017596
quote:

[..]

Wel als ie gaat zwemmen
Is dat zo?
Even googlen....
Verrek, je hebt gelijk!
Today is a gift, that's why it's called the present
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:58:46 #183
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40017598
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja. Een eend nota bene.
Maargoed, jij hebt "naaktsmurfin" als ondertitel, dus ik kan begrijpen dat jij het allemaal nogal pervers opneemt.
[KNE]-Mod
pi_40017673
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:

[..]

Trek eens aan mijn vinger? .
Ben jij zo een gore meid dat scheten laat als je aan haar vinger trekt? Je doet vast ook nog eens aan poepen?
pi_40017685
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
Dat is wat jij ziet. Er zijn echter meer verschillen, zoals bijv. hoe ze zich voelt, of het eerder is voorgekomen, etc.
Dat wát eerder is voorgekomen? .
quote:
Gaan voor mij iig niet op.
Duh, ik verwachtte niet anders... Vrouwen denken namelijk altijd volledig in hun recht te staan, anders zou ze immers niet zo emotioneel geweest zijn...
Totdat je vraagt waarom ze dan exact zo emotioneel zijn... Dan zie je haar oogjes naar boven draaien (ten teken dat ze diep nadenkt, of wordt dat de volgende natuurwet die ontkent gaat worden . ), blijft het even stil en stottert ze er iets nietszeggends uit als "Dat weet je best!", "Niet? Denk er dan zelf maar eens over na! of het welbekende "Je begrijpt me gewoon niet..."
Echt zelden meegemaakt dat een vrouw op zo'n moment ook daadwerkelijk argumenten aan kon dragen...
I was an atheist until I realized I was God
pi_40017740
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef MUUS het volgende:
Kasta heeft veel aandacht nodig, maar hij moet ook leren delen. Da's les 1 op de peuterspeelzaal. .
De lelijke, stinkende knuffelbeer met 1 oog en een missend beentje blijft altijd in de hoek liggen, iedereen wil immers spelen met de blinkende, nieuwe trein .
pi_40017747
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Duh, ik verwachtte niet anders... Vrouwen denken namelijk altijd volledig in hun recht te staan, anders zou ze immers niet zo emotioneel geweest zijn...
Totdat je vraagt waarom ze dan exact zo emotioneel zijn... Dan zie je haar oogjes naar boven draaien (ten teken dat ze diep nadenkt, of wordt dat de volgende natuurwet die ontkent gaat worden . ), blijft het even stil en stottert ze er iets nietszeggends uit als "Dat weet je best!", "Niet? Denk er dan zelf maar eens over na! of het welbekende "Je begrijpt me gewoon niet..."
Echt zelden meegemaakt dat een vrouw op zo'n moment ook daadwerkelijk argumenten aan kon dragen...
Er is een boek he, dat heet: mannen van Mars, vrouwen van Venus, vrouwen hebben een vagina en mannen een penis.
pi_40017789
Kasta neemt gwoon veel te jonge grietjes, hun verstand is nog niet helemaal ontwikkeld (al denken ze van wel). Kasta moet eens iets gaan proberen met een rotsvaste reeele meid als Xennia of MUUS of ijmeis of... Oh wacht, ff xennia doorstrepen. MUUS dan maar? Of heb je ook al iets met haar gehad ooit?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2006 17:04:46 ]
pi_40017796
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

De lelijke, stinkende knuffelbeer met 1 oog en een missend beentje blijft altijd in de hoek liggen, iedereen wil immers spelen met de blinkende, nieuwe trein .
Maar jij was niet zo, jij speelde wel met dat knuffelbeertje en niemand viel dat op! JIj kreeg geen erkenning van jouw goede daad. Door dat ontbrekende schouderklopje, daarom gaat het nu allemaal zo erg.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:07:00 #190
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40017870
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef kastanova het volgende:

Waar je haar nu emotioneel mee maakt.
quote:
Ja, duh.
quote:
Niet zo vreemd. Ze is op dat moment emotioneel. Ze denkt er over na hoe ze iets kan zeggen op een manier dat jij het begrijpt. Lijkt de kwestie heel simpel, kan ze nog proberen of je het zelf stiekem niet begrijpt.

In sommige gevallen zal iets niet aan je verstand te krijgen.. Dan is het toch legitiem om te zeggen dat je haar niet begrijpt?
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:07:57 #191
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40017900
Waarom ga ik er eigenlijk op in...
pi_40017931
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Ja, duh.
[..]

Niet zo vreemd. Ze is op dat moment emotioneel. Ze denkt er over na hoe ze iets kan zeggen op een manier dat jij het begrijpt. Lijkt de kwestie heel simpel, kan ze nog proberen of je het zelf stiekem niet begrijpt.

In sommige gevallen zal iets niet aan je verstand te krijgen.. Dan is het toch legitiem om te zeggen dat je haar niet begrijpt?
Nu klink je ineens heel begrijpelijk en logisch, hoe doe je dat???? Gwoon logisch nadenken en beredeneren???? Daar kan me vriendin iets van leren
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:09:47 #193
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40017962
quote:
Waarom ga ik er eigenlijk op in...
Dus toch die onweerstaanbaarheid van kanastanova.
[KNE]-Mod
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:10:33 #194
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40017989
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nu klink je ineens heel begrijpelijk en logisch, hoe doe je dat???? Gwoon logisch nadenken en beredeneren???? Daar kan me vriendin iets van leren
Ik heb toch niet gezegd dat ik zo heel erg onlogisch denk?
pi_40018097
quote:
Het punt is juist dat ze daar zélf niet eens een reden voor kan bedenken .
quote:
Niet zo vreemd. Ze is op dat moment emotioneel. Ze denkt er over na hoe ze iets kan zeggen op een manier dat jij het begrijpt.
- Oi, wat is het probleem precies?
Lijkt me een simpele vraag... Ze heeft daarvoor nog geen enkele poging gedaan het daadwerkelijk uit te leggen, dus een simpel antwoord lijkt me reeel.
Als ze op dat moment dus nog moet nadenken weet ze het kennelijk zelf ook niet eens.
En als ze nadenkt omdat ze denkt dat ik het toch niet begrijp (remember, ze had nog geen eerdere poging ondernomen), dan is ze simpelweg bevooroordeeld en dus wederom niet rationeel....
quote:
Lijkt de kwestie heel simpel, kan ze nog proberen of je het zelf stiekem niet begrijpt.
Als de kwestie simpel is, kan ze het toch ook gewoon zeggen?
Als ik raadspelletjes wil spelen, ga ik wel meedoen met Hints.
quote:
Waar in de bovenstaande posts zie je staan dat er daadwerkelijk een poging ondernomen is om het uit te leggen?
Dan begrijpt ze zelf dus kennelijk niet eens waarom ze reageert zoals ze reageert, dus hoe zou ik het dan wél kunnen begrijpen?
pi_40018118
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb toch niet gezegd dat ik zo heel erg onlogisch denk?
Nee maar je bent een vrouw, en vrouwen kunnen doorgaans op 1 of andere manier niet uitleggen wat jij zojuist hebt gedaan.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:18:52 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40018256
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef kastanova het volgende:

Het punt is juist dat ze daar zélf niet eens een reden voor kan bedenken .
Ze kan die reden prima bedenken, maar ze moet proberen te zorgen dat jij die reden ook begrijpt. Vaak lukt dat niet, waardoor jij weer door gaat vragen. Op een gegeven moment heeft ze alle uitleg gegeven, en dan kan het dus zijn dat ze uiteindelijk tot de conclusie komt dat je haar gewoon niet begrijpt.
quote:
- Oi, wat is het probleem precies?
Lijkt me een simpele vraag... Ze heeft daarvoor nog geen enkele poging gedaan het daadwerkelijk uit te leggen, dus een simpel antwoord lijkt me reeel.
Als ze op dat moment dus nog moet nadenken weet ze het kennelijk zelf ook niet eens.
En als ze nadenkt omdat ze denkt dat ik het toch niet begrijp (remember, ze had nog geen eerdere poging ondernomen), dan is ze simpelweg bevooroordeeld en dus wederom niet rationeel....
Hoezo bevooroordeeld? Ze zal je toch wel beter kennen, en toch wel iets weten van jouw denkwijze?
quote:
Als de kwestie simpel is, kan ze het toch ook gewoon zeggen?
Als ik raadspelletjes wil spelen, ga ik wel meedoen met Hints.
Maar als ze het zegt begrijp je het misschien juist weer niet.. Maar je kunt natuurlijk aangeven dat je niet weet waar ze het over heeft, en misschien dat ze dan alsnog een poging doet om het uit te leggen.
quote:
Waar in de bovenstaande posts zie je staan dat er daadwerkelijk een poging ondernomen is om het uit te leggen?
Dan begrijpt ze zelf dus kennelijk niet eens waarom ze reageert zoals ze reageert, dus hoe zou ik het dan wél kunnen begrijpen?
In dat geval vind ik het ook erg voorbarig. Hoewel het wel zou kunnen dat ze op basis van soortgelijke ervaringen of kennis van de manier waarop je denkt al tot die conclusie komt. Verder is ze op dit moment emotioneel, en dan is het een stuk moeilijker voor haar om iets uit te leggen op een coherente manier.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:19:25 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40018270
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nee maar je bent een vrouw, en vrouwen kunnen doorgaans op 1 of andere manier niet uitleggen wat jij zojuist hebt gedaan.
Kasta begrijpt het geloof ik nog steeds niet.
pi_40018295
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Om jezelf nou een lelijke, stinkende knuffelbeer te noemen, vind ik wat te ver gaan.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40018548
Ik denk dat het hier op neerkomt, als ik het een beetje samenvat.:

Mannen beschikken over een redeneerwijze waarin hun eigen perceptie en vooroordelen ondergeschikt zijn aan de feiten. Als de feiten hun ideeën tegenspreken, passen mannen zonder sputteren hun perceptie aan. Deze eigenschap is essentiëel wanneer je op berenjacht gaat - immers, een aanstormende beer wordt geen huppelend konijntje alleen omdat jij dat wilt.

Vrouwen zijn van de langetermijnplanning. Hun perceptie is dan ook niet zozeer gebaseerd op hoe de wereld nu is, maar op hoe hij ooit geweest is en hoe hij zou moeten zijn - hun verbeeldingskracht en gevoel laat werkelijkheid en perceptie wat door elkaar lopen. Dat kun je afdoen als labiliteit, maar het is een essentiële eigenschap als je de graanoogst en de wintertrek moet plannen terwijl je in een grot de kinderen zit te zogen, en daarbij ook nog rekening moet houden met je zwangerschapsverloop.

Uiteindelijk komen vrouwen ook wel tot een juiste inschatting van de feiten, maar daar kunnen uren, dagen of zelfs jaren overheen gaan. Het heeft geen enkele zin om ze met feiten te bekogelen tot ze je gelijk geven, want voor hun is hun perceptie net zo reëel, zoniet reëler, als de echte feiten zijn. Als je al gelijk krijgt, is dat omdat ze van je gezeur af willen zijn. Dan zeggen ze 'je hebt gelijk hoor' maar ondertussen blijven ze natuurlijk het tegendeel geloven en het volgende conflict zal dan ook niet lang op zich laten wachten. Als de vrouw na jaren tot het inzicht komt dat de ander destijds toch gelijk had, dan is dat omdat haar perceptie van die tijd inmiddels niet meer aan idealen gebonden is.

BT vindt Kasta instinctief een arrogante klootzak. Subjectief is hij dat ook, want hij weerspreekt continu haar werkelijkheidsbeleving en hij doet haar aan allerlei vervelende kerels denken. BT is niet gek en ze wéét dat Kasta niet deugt, maar ze kan het niet aantonen - objectief is Kasta alleen maar een eerlijke vent die gewoon gelijk heeft. Hij zit niet met een intern conflict opgezadeld want hij kan zijn gelijk steeds aantonen. Voor BT maken zijn onderkoelde en 'onschuldige' reacties de situatie natuurlijk alleen maar onverkwikkelijker.

Waar het haar 'fascinatie' voor Kasta aangaat, speelt verder misschien dat hij als vrouwenverslinder -dwz als iemand die een trits vrouwen verlaten heeft- wel waanzinnig goed zaad aan boord moet hebben als al die vrouwen hem wilden en hij ze stuk voor stuk onwaardig bevonden heeft (nb. een minder naieve vrouw realiseert zich dat hij gewoon onkritisch zijn pik achterna loopt en hem nonchalant overal inhangt, wat hij met al die kneuzenverhalen ook ruimschoots bevestigt).

Het heeft geen zin om over de afloop van dit verhaal te speculeren want die staat al honderdduizenden jaren vast. BT kan 'stabiel' reageren en hem gelijk geven, maar onderhuids zal ze blijven geloven dat er toch iets zat in wat ze allemaal beweerd heeft. Ze kan ook 'labiel' reageren en de boel hier stampvoetend op stelten zetten. De afloop is sowieso dat voor Kasta de blote feiten, en voor haar haar particuliere perceptie als werkelijkheid blijft gelden. Totdat ze ooit nog eens, rond 2009 ofzo, dit topic misschien weer eens een kickje geeft.

De enige manier om nu al tot een echt vergelijk te komen, is BT in te spuiten met testosteron. Dan zal ze oprecht zeggen: Verrek, Kasta had gelijk, en wat een toffe peer is 't toch.
We kunnen ook Kasta een shotje oestrogeen geven. Dan zal hij BT giechelend in de armen vallen en zeggen: Oh lieverd wat was ik een vervelende stiijfkoppige hork zeg.
Maar goed, dan is Kasta technisch een vrouw geworden en BT een man, zodat we met ons sexeconflict nog geen stap verder zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')