Wel als ie gaat zwemmenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
Donald Duck draagt inderdaad geen broek.
Als je nog 1 keer serieus op me ingaat vind ik je niet tof meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neehee, ik bedoelde als grapje ( Ha. Ha.) dat kasta de aandacht niet wil delen en dat hij een ander ook eens in de spotlights moet laten staan.
Kasta heeft veel aandacht nodig, maar hij moet ook leren delen. Da's les 1 op de peuterspeelzaal..
Trek eens aan mijn vinger?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je nog 1 keer serieus op me ingaat vind ik je niet tof meer![]()
Is dat zo?quote:
Maargoed, jij hebt "naaktsmurfin" als ondertitel, dus ik kan begrijpen dat jij het allemaal nogal pervers opneemt.quote:
Ben jij zo een gore meid dat scheten laat als je aan haar vinger trekt? Je doet vast ook nog eens aan poepen?quote:
Dat wát eerder is voorgekomen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
Dat is wat jij ziet.Er zijn echter meer verschillen, zoals bijv. hoe ze zich voelt, of het eerder is voorgekomen, etc.
Duh, ik verwachtte niet anders... Vrouwen denken namelijk altijd volledig in hun recht te staan, anders zou ze immers niet zo emotioneel geweest zijn...quote:Gaan voor mij iig niet op.
De lelijke, stinkende knuffelbeer met 1 oog en een missend beentje blijft altijd in de hoek liggen, iedereen wil immers spelen met de blinkende, nieuwe treinquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef MUUS het volgende:
Kasta heeft veel aandacht nodig, maar hij moet ook leren delen. Da's les 1 op de peuterspeelzaal..
Er is een boek he, dat heet: mannen van Mars, vrouwen van Venus, vrouwen hebben een vagina en mannen een penis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat wát eerder is voorgekomen?.
[..]
Duh, ik verwachtte niet anders... Vrouwen denken namelijk altijd volledig in hun recht te staan, anders zou ze immers niet zo emotioneel geweest zijn...
Totdat je vraagt waarom ze dan exact zo emotioneel zijn... Dan zie je haar oogjes naar boven draaien (ten teken dat ze diep nadenkt, of wordt dat de volgende natuurwet die ontkent gaat worden. ), blijft het even stil en stottert ze er iets nietszeggends uit als "Dat weet je best!", "Niet? Denk er dan zelf maar eens over na! of het welbekende "Je begrijpt me gewoon niet..."
Echt zelden meegemaakt dat een vrouw op zo'n moment ook daadwerkelijk argumenten aan kon dragen...
Maar jij was niet zo, jij speelde wel met dat knuffelbeertje en niemand viel dat op! JIj kreeg geen erkenning van jouw goede daad. Door dat ontbrekende schouderklopje, daarom gaat het nu allemaal zo erg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
De lelijke, stinkende knuffelbeer met 1 oog en een missend beentje blijft altijd in de hoek liggen, iedereen wil immers spelen met de blinkende, nieuwe trein.
Waar je haar nu emotioneel mee maakt.quote:
Ja, duh.quote:Duh, ik verwachtte niet anders... Vrouwen denken namelijk altijd volledig in hun recht te staan, anders zou ze immers niet zo emotioneel geweest zijn...
Niet zo vreemd. Ze is op dat moment emotioneel. Ze denkt er over na hoe ze iets kan zeggen op een manier dat jij het begrijpt. Lijkt de kwestie heel simpel, kan ze nog proberen of je het zelf stiekem niet begrijpt.quote:Totdat je vraagt waarom ze dan exact zo emotioneel zijn... Dan zie je haar oogjes naar boven draaien (ten teken dat ze diep nadenkt, of wordt dat de volgende natuurwet die ontkent gaat worden. ), blijft het even stil en stottert ze er iets nietszeggends uit als "Dat weet je best!", "Niet? Denk er dan zelf maar eens over na! of het welbekende "Je begrijpt me gewoon niet..."
Echt zelden meegemaakt dat een vrouw op zo'n moment ook daadwerkelijk argumenten aan kon dragen...
Nu klink je ineens heel begrijpelijk en logisch, hoe doe je dat???? Gwoon logisch nadenken en beredeneren???? Daar kan me vriendin iets van lerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar je haar nu emotioneel mee maakt.
[..]
Ja, duh.
[..]
Niet zo vreemd. Ze is op dat moment emotioneel. Ze denkt er over na hoe ze iets kan zeggen op een manier dat jij het begrijpt. Lijkt de kwestie heel simpel, kan ze nog proberen of je het zelf stiekem niet begrijpt.
In sommige gevallen zal iets niet aan je verstand te krijgen.. Dan is het toch legitiem om te zeggen dat je haar niet begrijpt?
Ik heb toch niet gezegd dat ik zo heel erg onlogisch denk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu klink je ineens heel begrijpelijk en logisch, hoe doe je dat???? Gwoon logisch nadenken en beredeneren???? Daar kan me vriendin iets van leren![]()
Het punt is juist dat ze daar zélf niet eens een reden voor kan bedenkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:07 schreef Alicey het volgende:
Waar je haar nu emotioneel mee maakt.
- Oi, wat is het probleem precies?quote:Niet zo vreemd. Ze is op dat moment emotioneel. Ze denkt er over na hoe ze iets kan zeggen op een manier dat jij het begrijpt.
Als de kwestie simpel is, kan ze het toch ook gewoon zeggen?quote:Lijkt de kwestie heel simpel, kan ze nog proberen of je het zelf stiekem niet begrijpt.
Waar in de bovenstaande posts zie je staan dat er daadwerkelijk een poging ondernomen is om het uit te leggen?quote:In sommige gevallen zal iets niet aan je verstand te krijgen.. Dan is het toch legitiem om te zeggen dat je haar niet begrijpt?
Nee maar je bent een vrouw, en vrouwen kunnen doorgaans op 1 of andere manier niet uitleggen wat jij zojuist hebt gedaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik zo heel erg onlogisch denk?
Ze kan die reden prima bedenken, maar ze moet proberen te zorgen dat jij die reden ook begrijpt. Vaak lukt dat niet, waardoor jij weer door gaat vragen. Op een gegeven moment heeft ze alle uitleg gegeven, en dan kan het dus zijn dat ze uiteindelijk tot de conclusie komt dat je haar gewoon niet begrijpt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef kastanova het volgende:
Het punt is juist dat ze daar zélf niet eens een reden voor kan bedenken.
Hoezo bevooroordeeld? Ze zal je toch wel beter kennen, en toch wel iets weten van jouw denkwijze?quote:- Oi, wat is het probleem precies?
Lijkt me een simpele vraag... Ze heeft daarvoor nog geen enkele poging gedaan het daadwerkelijk uit te leggen, dus een simpel antwoord lijkt me reeel.
Als ze op dat moment dus nog moet nadenken weet ze het kennelijk zelf ook niet eens.
En als ze nadenkt omdat ze denkt dat ik het toch niet begrijp (remember, ze had nog geen eerdere poging ondernomen), dan is ze simpelweg bevooroordeeld en dus wederom niet rationeel....
Maar als ze het zegt begrijp je het misschien juist weer niet.. Maar je kunt natuurlijk aangeven dat je niet weet waar ze het over heeft, en misschien dat ze dan alsnog een poging doet om het uit te leggen.quote:Als de kwestie simpel is, kan ze het toch ook gewoon zeggen?
Als ik raadspelletjes wil spelen, ga ik wel meedoen met Hints.
In dat geval vind ik het ook erg voorbarig. Hoewel het wel zou kunnen dat ze op basis van soortgelijke ervaringen of kennis van de manier waarop je denkt al tot die conclusie komt. Verder is ze op dit moment emotioneel, en dan is het een stuk moeilijker voor haar om iets uit te leggen op een coherente manier.quote:Waar in de bovenstaande posts zie je staan dat er daadwerkelijk een poging ondernomen is om het uit te leggen?
Dan begrijpt ze zelf dus kennelijk niet eens waarom ze reageert zoals ze reageert, dus hoe zou ik het dan wél kunnen begrijpen?
Kasta begrijpt het geloof ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar je bent een vrouw, en vrouwen kunnen doorgaans op 1 of andere manier niet uitleggen wat jij zojuist hebt gedaan.
Om jezelf nou een lelijke, stinkende knuffelbeer te noemen, vind ik wat te ver gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
De lelijke, stinkende knuffelbeer met 1 oog en een missend beentje blijft altijd in de hoek liggen, iedereen wil immers spelen met de blinkende, nieuwe trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |