Ik vind je nu op een aandachttrekker beginnen te lijken B-T. Ik was even vergeten dat ik nu Xennia quote, maar ik bedoel het stuk waar Xennia jou quote dus. Je zit een beetje 'interessant' te doen dat jij gediagnosticeerd bent, je wil niet zeggen wat want je 'verwacht dat er gegeneraliseerd' gaat worden, en vervolgens geef je zoveel hints dat iedereen die een beetje into deze materie is volgens mij zonder al te veel moeite kan vertellen wat jij hebt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Asperger.
Overigens heb jij kasta niet tot middelpunt gemaakt, dat doet hij zelf wel
Je mag verwachten dat iemand met wat info erover niet gaat generaliseren, toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef CoolGuy het volgende:
en vervolgens geef je zoveel hints dat iedereen die een beetje into deze materie is volgens mij zonder al te veel moeite kan vertellen wat jij hebt.
Zo bang ben je dus ook niet voor dat gegeneraliseer.
Ik verwacht dat iemand met wat info erover aan de hand van de hints die B_T geeft relatief makkelijk kan achterhalen wat zij heeft. Als ze zelf aangeeft dat ze het niet wil zeggen omdat ze niet wil dat er gegeneraliseerd wordt geeft ze anders wel een verdacht gedetailleerde beschrijving van de symptomen. Ik vraag me af waarom ze dat dan doet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je mag verwachten dat iemand met wat info erover niet gaat generaliseren, toch?
Of verkijk ik me nu echt op het stelletje R&P ransapen hier?
*ka-ching* *imiteert het geluid als iemand de jackpot gewonnen heeft*quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef Xennia het volgende:
Asperger.
Ik heb toch dit topic geopend, of niet soms?quote:Overigens heb jij kasta niet tot middelpunt gemaakt, dat doet hij zelf wel
Dat was anders een gigantische opgave hoor en geheel en al opgelost door mijn analytische, stabiele brein!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind je nu op een aandachttrekker beginnen te lijken B-T. Ik was even vergeten dat ik nu Xennia quote, maar ik bedoel het stuk waar Xennia jou quote dus. Je zit een beetje 'interessant' te doen dat jij gediagnosticeerd bent, je wil niet zeggen wat want je 'verwacht dat er gegeneraliseerd' gaat worden, en vervolgens geef je zoveel hints dat iedereen die een beetje into deze materie is volgens mij zonder al te veel moeite kan vertellen wat jij hebt.
Natuurlijk, maar goed, jij hebt daar dan ook de benodigde kennis voor nietwaar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was anders een gigantische opgave hoor en geheel en al opgelost door mijn analytische, stabiele brein!
![]()
Ja, en heb jij misschien dan ook een antwoord?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:44 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, dat zei je dus al.
Waarom ben ik nu weer een aandachtstrekker? Ik heb er niet om gevraagd dat mensen massaal begonnen te reageren op mijn obsessieve gedrag, maar ach ja, als je het toch doet, dan ben ik de kwaadste niet en wil ik best wel uitleg geven. Als ik moet uitleggen waarom ik obsessief doe, dan is het feit dat ik Asperger heb de uitleg. En ga mij nou niet vertellen dat je dat al die tijd al wist. Jij was een van de velen die dacht dat het werd veroorzaakt door een of andere niet te bedwingen behoefte om met Kasta het bed te delen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind je nu op een aandachttrekker beginnen te lijken B-T. Ik was even vergeten dat ik nu Xennia quote, maar ik bedoel het stuk waar Xennia jou quote dus. Je zit een beetje 'interessant' te doen dat jij gediagnosticeerd bent, je wil niet zeggen wat want je 'verwacht dat er gegeneraliseerd' gaat worden, en vervolgens geef je zoveel hints dat iedereen die een beetje into deze materie is volgens mij zonder al te veel moeite kan vertellen wat jij hebt.
Zo bang ben je dus ook niet voor dat gegeneraliseer.
Oke, mail staat in mijn profiel. Ik wil graag een koelkast die ook veel vriesruimte heeft, zodat ik er de rest van de zomer in kan gaan wonen. Bij voorbaat dankquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef Black_Tulip het volgende:
Vooruit, nog even....
[..]
*ka-ching* *imiteert het geluid als iemand de jackpot gewonnen heeft*
Hij opende deel 1 en wist jou zo te prikkelen een deel 2 te makenquote:Ik heb toch dit topic geopend, of niet soms?Ik help hem gewoon een handje mee..
Everybody got that once in a whilequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En ja ik maak inschattingsfouten waardoor alles uit de klauwen loopt, en kennelijk begrijpen zeer weinig mensen me, want het is verdacht vaak nodig om uitleg te geven. Maar goed, daar ben ik autist mens voor.
Voor zover ik zie dwing jij jezelf in dat hoekje. Ten eerste begin je al met te vertellen dat je 'iets' hebt. Dan zeg je dat je niet wil zeggen wat het is, om vervolgens een hele zooi hints te gaan neerplempen. Ik denk dat als je NIETS had gezegd daarover, je minder van dat soort reacties had gekregen als nu, want nu vraag je er gewoon zowat om.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer een aandachtstrekker? Ik heb er niet om gevraagd dat mensen massaal begonnen te reageren op mijn obsessieve gedrag, maar ach ja, als je het toch doet, dan ben ik de kwaadste niet en wil ik best wel uitleg geven. Als ik moet uitleggen waarom ik obsessief doe, dan is het feit dat ik Asperger heb de uitleg. En ga mij nou niet vertellen dat je dat al die tijd al wist. Jij was een van de velen die dacht dat het werd veroorzaakt door een of andere niet te bedwingen behoefte om met Kasta het bed te delen.
Wat betreft geen generalisaties willen, zoals mijn vriend al terecht opmerkt, bied ik juist info om generalisaties te voorkomen. Het is heel mooi dat je al iets over autisme weet, maar heel veel mensen en klaarblijkelijk ook heel veel Fokkers weten dat niet. Van die mensen verwachtte ik (onder andere) twee reacties:
1 "Waar heb je het nou toch over meid, er is niks met je aan de hand behalve dat je een vrouw bent." Rocquefort heeft zich al gemeld.
2 "Whahaha, je bent een autist *vul random stereotype over autisme in*"
Ik hoopte met mijn info beide reacties te voorkomen.
En ja ik maak inschattingsfouten waardoor alles uit de klauwen loopt, en kennelijk begrijpen zeer weinig mensen me, want het is verdacht vaak nodig om uitleg te geven. Maar goed, daar ben ik autist voor.
Op zich wel geinig, in kasta's zoektocht naar een enorme diversiteit aan vrouwen is hij reeds terecht gekomen bij een borderliner. Een autist daarentegen heeft hij nog nooit gehad. Op zich is het best handig dat je een obsessie voor hem hebt, dan krijgt hij in ieder geval genoeg bevestiging en aandacht (hij heeft eerder in dit, of het vorige topic aangegeven dat dit 1 van zijn mindere punten is. Ik kan zo snel niet meer vinden waar).quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Black_Tulip het volgende:
En ja ik maak inschattingsfouten waardoor alles uit de klauwen loopt, en kennelijk begrijpen zeer weinig mensen me, want het is verdacht vaak nodig om uitleg te geven. Maar goed, daar ben ik autist voor.
Ja, dat quotte je dus ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en heb jij misschien dan ook een antwoord?
Vreemd antwoord dan, want als je goed leest is het helemaal geen antwoord. Ik vroeg of jij wist waarom ze zoveel info geeft, als ze net tevoren schreeuwt dat ze het niet hier wil vertellen. Als ze het echt niet wil vertellen dan zegt ze het gewoon niet, en dan geeft ze ook niet zoveel hints.quote:
Ze wil blijkbaar alleen geen gegeneraliseer, en dat krijg je hopelijk ook niet van mensen die er wat vanaf weten. En die komen er zoals je zelf al zei met deze omschrijving wel. Iedereen tevreden toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vreemd antwoord dan, want als je goed leest is het helemaal geen antwoord. Ik vroeg of jij wist waarom ze zoveel info geeft, als ze net tevoren schreeuwt dat ze het niet hier wil vertellen. Als ze het echt niet wil vertellen dan zegt ze het gewoon niet, en dan geeft ze ook niet zoveel hints.
Dat je van iemand die wat meer info heeft over haar situatie mag verwachten wat jij denkt dat je mag verwachten is leuk, maar geen antwoord op mijn vraag.
Whehehe. Ik zei dat je bij een goed antwoord doorging voor de koelkast. In een strikte zin betekent dat dat als je bij de volgende vraag wederom een goed antwoord zou geven, je een koelkast zou winnen. Maar ik ga nu geen vragen meer stellen, ik ben niet gek..quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oke, mail staat in mijn profiel. Ik wil graag een koelkast die ook veel vriesruimte heeft, zodat ik er de rest van de zomer in kan gaan wonen. Bij voorbaat dank
Truequote:Hij opende deel 1 en wist jou zo te prikkelen een deel 2 te maken![]()
Volgens mij is er niemand geweest die de conclusie heeft getrokken dat zij iets had voordat ze het zelf ter sprake bracht. Dan brengt ze het zelf ter sprake, en even later is daar al de 1e reactie. Als ze het nou niet naar voren had gebracht, was niemand daarover begonnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze wil blijkbaar alleen geen gegeneraliseer, en dat krijg je hopelijk ook niet van mensen die er wat vanaf weten. En die komen er zoals je zelf al zei met deze omschrijving wel. Iedereen tevreden toch?
En nee, op die zin met dat vraagteken erachter hoef je geen antwoord te geven.
Kijk, dit vind ik dan wel weer een leuke reactiequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar ik ga nu geen vragen meer stellen, ik ben niet gek..Die koelkast heb ik zelf hard nodig
[..]
Typisch Asperger weer dit, draaien met woorden. Ik ben niet van de strikte zin en mij is zojuist een koelkast door de neus geboord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Black_Tulip het volgende:
Whehehe. Ik zei dat je bij een goed antwoord doorging voor de koelkast. In een strikte zin betekent dat dat als je bij de volgende vraag wederom een goed antwoord zou geven, je een koelkast zou winnen. Maar ik ga nu geen vragen meer stellen, ik ben niet gek..Die koelkast heb ik zelf hard nodig
Dat is dan weer gemeenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Typisch Asperger weer dit, draaien met woorden. Ik ben niet van de strikte zin en mij is zojuist een koelkast door de neus geboord.
![]()
Ik moest dit toch ff 2x lezen hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand geweest die de conclusie heeft getrokken dat zij iets had voordat ze het zelf ter sprake bracht. Dan brengt ze het zelf ter sprake, en even later is daar al de 1e reactie. Als ze het nou niet naar voren had gebracht, was niemand daarover begonnen.
Dat is waar, dat zeg ik nou ook altijd, of toch in ieder geval de laatste jarenquote:Je hoeft niet zo gepikeerd te reageren hoor. Het is een discussieforum, en dat jouw vriendin nou even toevallig 'onder vuur' ligt is niet zo heel erg, het blijft maar een forum he![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Typisch Asperger weer dit, draaien met woorden. Ik ben niet van de strikte zin en mij is zojuist een koelkast door de neus geboord.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |