Alleen dagelijks het laatste half uur (met uitzondering van vandaag). Voor de rest was 't huilen met de pet op.quote:
De tour was idd twee en halve week saai, en nu twee dagen erg boeiend.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen dagelijks het laatste half uur (met uitzondering van vandaag). Voor de rest was 't huilen met de pet op.
Een vreselijke saaie kutfilm met een leuke twist op het einde blijft wel een kutfilm.
McEwen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Geen topsprinters.
Nee, hoor ik open graag topics waar je lekker in kunt discussieren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
McEwen.Een échte topsprinter.
Je bent gewoon pissig dat 't WK voetbal geen kont aan was, Tong.
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:53 schreef tong80 het volgende:
Nee, hoor ik open graag topics waar je lekker in kunt discussieren.
Ik ben gek op apotheoses..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:38 schreef tong80 het volgende:
Ben ik met je eens. Vanmiddag de apotheose.
Misschien zelfs nog wel in Parijs, als het om seconden gaat...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:38 schreef tong80 het volgende:
Ben ik met je eens. Vanmiddag de apotheose.
Dat zou helemaal geweldig zijn. Maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog wel in Parijs, als het om seconden gaat...
Ik vind het de spectaculairste tour sinds jaren, maar niet de mooiste. Het is gewoon niet het hoogst haalbare niveau en dat vind ik een beetje jammer. Overigens geniet ik wel veel meer van deze tour dan ik van te voren gedacht hadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:12 schreef Ciscus het volgende:
De mooiste tour sinds jaren!
Goed verwoordquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het de spectaculairste tour sinds jaren, maar niet de mooiste. Het is gewoon niet het hoogst haalbare niveau en dat vind ik een beetje jammer. Overigens geniet ik wel veel meer van deze tour dan ik van te voren gedacht had![]()
dat klopt die had hem hw gewonnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:02 schreef popolon het volgende:
Ja als, als.
Als Armstrong ook had meegedaan had je de Tour eigenlijk niet eens hoeven rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |