Yepquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
kheb em al gevonden.
Werkt bij jullie MSN trouwens?![]()

hmm, ff resetten dan maar.quote:

Hahaha, conspiracy!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:59 schreef devzero het volgende:
Nou, iemand opent hier een topic, maar ivm die staking worden de replys op tweakers gezet. Als nou DIG zou verdwijnen, dan komen er ook geen nieuwe replys meer op tweakers. Het zit raar in mekaar en ik denk dat dit dan ook een van de vele duivelse plannetjes van het duo SCH en Danny is.

En ik maar denken dat msn op 1 gare server in de kelder bij microsoft draaidequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Maar dat zegt niks aangezien iedereen over meerdere servers verdeeld is.

Oracle DB dus zal idd wel gaar zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat msn op 1 gare server in de kelder bij microsoft draaide![]()

Mjah. Formateren zou ws dat block wel relocaten, maar ja, hoe snel komen daarna de volgende fouten. Dus maar even een nieuwe SATA disk besteldquote:create_badblock_bitmap: block number (2640) belongs to system reiserfs area. It cannot be relocated.
reiserfstune: Failed to initialize the bad block bitmap.

quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
Tsja.. upgraden is lang zo goedkoop niet meer mschol. Je bent er vaak 100den euro's aan kwijt
.

Dat is idd dik gezeik van AGP naar PCI Equote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
maa de kosten mobo+proc vind ik nog wel gaan maar ik wil een beetje videokaart en die dingen zijn godschuwelijk duur...

En aangezien PCI-E wel de toekomst heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is idd dik gezeik van AGP naar PCI E
combo boardjes zijn lastiger te vinden en hebben vaak niet de voorkeur.

Ik met quickpar en brandenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef devzero het volgende:
Maarja, wat heeft de gemiddelde consument aan een quad core. De meeste programmeurs begrijpen niets van parallel programmeren en wie draait er nou 4 programmaas tegelijkertijd die allemaal een volledige cpu nodig hebben. Misschien over 5 jaar?

Als je met branden een hele core nodig hebt, dan moet je toch eens aan een update denkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik met quickpar en branden
En ik ben idd afhankelijk van de softwarebouwers.
Maar achterhaalde spullen kopen is nooit een optie.

QP is wel een CPU vreter hoor.. hoe meer kracht destesneller 't gerepareerd isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je met branden een hele core nodig hebt, dan moet je toch eens aan een update denken

| 1 2 3 4 5 6 | int result; for(int t=0;t<10000000000;t++) result = v1 + v2; return result; } | 

kan je misschien beter in een ander topic openen dan in de slowchat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helpzit met een heel klein probleempje.
Ik heb een intro / informatie website gemaakt voor mijn 2 website's, oke hij is goed gelukt alleen 1 ding gaat mis.
www.speedygj.nl
In IE is alles goed, zodra je deze website in FF bekijkt dan zie je dat de bovenkant niet helemaal goed is, heb een paar dingen geprobeert maar dit heeft niet geholpeniemand enig idee?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |