Oke.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef Siegfried het volgende:
Als mijn vriendin (Dupje) geen interesse heeft, dan heb ik dat misschien wel
Dan komen we er wel uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:38 schreef Siegfried het volgende:
Nope voor beiden niet.
Mijn vriendin heeft een kamer vanaf 15 augustus, en ik heb momenteel een tafel-model koelkastje
Hij staat nog niet officieel te koop. Ik zal een adv plaatsen hier op fok. Mocht daar niks uitkomen dan kunnen we misschien iets regelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Siegfried het volgende:
Weet je wat.. Ik bied 75 euro, en dan zie ik daarna wel weer hoe ik dat ding hier krijg, mocht je akkoord gaan
Mailadres staat in mijn profiel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij staat nog niet officieel te koop. Ik zal een adv plaatsen hier op fok. Mocht daar niks uitkomen dan kunnen we misschien iets regelen.
Voor die tijd hoor je iets van mij hierquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef amaranta het volgende:
Ik kan hem tot 1 september voor je vasthouden.
Dat is namelijk de officiele verhuisdatum.
Geen probleemquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef Dupje het volgende:
Oww, euhm, ten eerste ik lust geen HeinekenEnne, verder vind ik m te groot en te duur... Sorrie!
En, staat ie al officieel te koop?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij staat nog niet officieel te koop. Ik zal een adv plaatsen hier op fok. Mocht daar niks uitkomen dan kunnen we misschien iets regelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |