Die miste zelfs 2 maal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Sibum miste hem.
Was het nog een beetje om aan te zien.
touma links. gerritsen rechts.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:41 schreef Solstice het volgende:
Is niks mis mee toch? Staat Gerritsen nu trouwens linksbuiten, of zie ik dat verkeerd?
Als dit UC oplevert ben ik er wel tevreden meequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef Merson het volgende:
Come on Twente!
Kuttijd trouwens 1530 en geen bier bij de wedstrijd.
15:30? Lekker dan, vol in de zon bij 30+.............quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef Merson het volgende:
Come on Twente!
Kuttijd trouwens 1530 en geen bier bij de wedstrijd.
Na de ontgoocheling in Zweden en de tropische temperaturen heb ik toch maar voor Zandvoort gekozen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:34 schreef DutchGooner het volgende:
Van onze kant was het aardig, van FCT had ik meer verwacht.
Dat was toch die gozer die Van Bronckhorst doormidden porbeerde te schoppen en die tijdens Australië - Japan tot slechte speler van Australië werd benoemd door de verslaggever van de NOS?quote:FC Twente test Australische WK-ganger
FC Twente heeft een WK-ganger op proef. De Australiër Luke Wilkshire krijgt tot zaterdag de tijd om indruk te maken op de technische staf.
Wilkshire werd door bondscoach Guus Hiddink twee keer ingezet tijdens het afgelopen WK. In het groepsduel met Japan (3-1) draafde de 24-jarige middenvelder op als invaller. In de met 1-0 verloren achtste finale tegen Italië was hij negentig minuten van de partij.
Als Twente Wilkshire aan de selectie wil toevoegen, zal het zich moeten richten tot Bristol City waar hij onder contract staat. Hij speelde eerder voor Middlesbrough. Wilkshire speelde in totaal elf interlands voor Australië.
Voor de linkerkant? Want daar kan Twente nog wel iemand gebruiken, voor rechts zijn er met Wielaert, Schuurman, Rahim en Wellenberg voldoende mensen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef methodmich het volgende:
Guus stelde hem ook als back op dacht ik.
Wellenberg kan ook links toch? Naja, een goede back d'rbij is nooit weg natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:47 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Voor de linkerkant? Want daar kan Twente nog wel iemand gebruiken, voor rechts zijn er met Wielaert, Schuurman, Rahim en Wellenberg voldoende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |