Dat weet ik en dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef requiem4adream het volgende:
Soempie +1 sorry chris maar soempie maakt 'm compleet
Oeh je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef Soempie het volgende:
Arquette achter iedereens naam in de aftiteling..geen cox
edit - wel coxniet goed opgelet. Was een aantal dagen terug nog op tv.
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh je hebt gelijkHHet was inderdaad Lisa Kudrow-Arquette, David Schwimmer-Arquette enz. Stom, wist wel dat het zo was maar ik had haast en was verblind door het antwoord van dndiek
![]()
Sorry dndiek maar het wordt:
dndiek - 1 en Soempie + 1
Dat is terecht dan, lijkt mequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh je hebt gelijkHHet was inderdaad Lisa Kudrow-Arquette, David Schwimmer-Arquette enz. Stom, wist wel dat het zo was maar ik had haast en was verblind door het antwoord van dndiek
![]()
Sorry dndiek maar het wordt:
dndiek - 1 en Soempie + 1
Cool dat je het zo goed opneemtquote:
Het is ook leuk dat jij als je een fout maakt de fout rechtzet... dat doet niet iedereenquote:
Dat is liefquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het is ook leuk dat jij als je een fout maakt de fout rechtzet... dat doet niet iedereen
Freud?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Soempie het volgende:
weet niemand het?
Geen Freud.quote:
Kun je de andere figuur + wat er gebeurt niet verzinnen (met behulp van de afbeelding)? Want Danae vond ik het moeilijke deelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef requiem4adream het volgende:
Ik weet alleen dat ze Danaë heet...
Ik weet alleen dat ik Klimt niet kan uitstaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef requiem4adream het volgende:
Ik weet alleen dat ze Danaë heet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |