Hoor ik binnenkort...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef renz0r het volgende:
Aangenomen?
bij de kinderopvang waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef renz0r het volgende:
Waar gesolliciteerd?
Zwijndrecht!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef renz0r het volgende:
Waar gesolliciteerd?
bij een kinderdagverblijf neem ik aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef renz0r het volgende:
Waar gesolliciteerd?
Brabant/Limburg....quote:
op een basisschool denk ik (HAHHA DE 3E VARIANT)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef renz0r het volgende:
Waar gesolliciteerd?
in het ziekenhuis op de kraamafdelingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef renz0r het volgende:
Waar gesolliciteerd?
Daar heb ik aan gedacht ja.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Apie74 het volgende:
wat dacht je van ergens anders gaan zitten ?
bananenprovincie, latente rascistquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Lucky8 het volgende:
Arrogante hollander.... maak jezelf en je bananenprovincies onafhankelijk, dan zijn wij ook van je af.
Jeugd hulpzorg natuurlijk (Hahha de 4e Variant)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
op een basisschool denk ik (HAHHA DE 3E VARIANT)
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:06 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Brabant/Limburg....
OPTIEFEN ermee. Kost alleen maar geld en we hebben er niks aan![]()
Randstad![]()
![]()
Of je gaat gewoon ergens anders zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:52 schreef freddygonzales het volgende:
Godverdomme, ik vanmiddag naar amsterdam vanwege een sollicitatiegesprek. Opstappen in Utrecht op de intercity. Zitten er voor mij een dochter en een oma vergezeld van twee krijsende kutkinderen die volgens mij naar zandvoort gingen. Irritant dat ze waren: schreeuwen, kloten, 30-duizend keer naar de wc. Het ergste was nog dat ze volgens mij uit limburg kwamen en dus in hun eigen taal aan praten schreeuwen waren. "kijk daar raeit een sprintor, dat staat voor supersnelle treeeen". En dan die zachte "g"Het jochie heette geloof ik nog kamiel ook
![]()
krijsende k*ankerkinderen![]()
oma en dochter die ze niet in toom houden![]()
mensen uit limburg![]()
limburgs dialect![]()
![]()
[..]
Brabant/Limburg....
Randstad![]()
![]()
Ja daaaaag!!! Die moeder en oma moeten gewoon die kinderen in toom houden. Zitten en smoel dicht. De ns moet gewoon een aparte coupé hebben waar gezinnen met jonge kinderen in kunnen. Hebben de medereizigers geen last van hun kroost.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Apie74 het volgende:
wat dacht je van ergens anders gaan zitten ?
Ik zou klagen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:49 schreef Even het volgende:
Huh ik kan mn post niet zien in dit topic maar hij staat wel in MAT.....
1e klas?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:31 schreef Tetraktys het volgende:
Ik kwam vannochtend terug uit Parijs met de Thalys, gereserveerde plaatsen enzo. Zat achter me een Brits gezin en het meisje wilde koekjes. Dat mocht niet van papa. De hele coupé wist het, een half uur lang. Papa's corrigerende tik hielp ook niet om het volume te drukken...
Wansmaak is ook smaakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:06 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Brabant/Limburg....
Randstad![]()
![]()
Idd hoe sneller hoe beter..quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Randstad > boerenland
drenthe/friesland/brabant etc zitten we helaas aan vast maar limburg ken toch gewoon bij belgië getrokken worden?
Owja, je hebt ook zoveel last van die Limburgers zeker ??!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Randstad > boerenland
drenthe/friesland/brabant etc zitten we helaas aan vast maar limburg ken toch gewoon bij belgië getrokken worden?
Nee meer van dat taaltje van zequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef T_T_T het volgende:
Owja, je hebt ook zoveel last van die Limburgers zeker ??!
amateur met je lijende randstadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:06 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Brabant/Limburg....
Randstad![]()
![]()
En zo hebben hun weer last van jullie harde G. In Limburg hebben ze tenminste nog een beetje bergen, heerlijk. Daarbij hebben ze in Limburg ook meestal de lekkerste temperaturen en natuulijk niet te vergeten de Limburgse dames. Heerlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:31 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Nee meer van dat taaltje van ze![]()
[..]
Brabant/Limburg....
Randstad![]()
![]()
Er zijn genoeg kinderen die goed worden opgevoed en dus niet de hele tijd lopen te krijsen. Op het moment dat ik te luidruchtig was werd me toch wel heel snel duidelijk gemaakt door mijn ouders dat ik dat niet meer hoefde te proberen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef luldebehanger het volgende:
jij hebt zeker je kindertijd overgeslagen? Of ben je in coma geramt voor een jaar of 18?
Ja, als dat kon had hij ook echt de trein genomenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:54 schreef Roellio het volgende:
Ga dan met de auto. De trein is nu eenmaal kut.
Zelfde met de bus en de metro.
Wel een granny maar niet om te neucken.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |