abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39948994
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:56 schreef rockstah het volgende:

[..]

Wie hebben er nog meer gewonnen dan? Ferrari?
De winnaars:
International Engine of the Year – BMW 5,0 liter V10 (M5, M6)
Best New Engine of the Year – Volkswagen 1,4 liter TSI Twincharger (Golf GT)
Best Fuel Economy – Toyota 1,5 liter Hybrid Synergy Drive (Prius)
Best Performance Engine – BMW 5,0 liter V10 (M5, M6)
>1,0 liter – Honda 1,0 liter IMA (Insight)
1,0 – 1,4 liter – Volkswagen 1,4 liter TSI Twincharger (Golf GT)
1,4 – 1,8 liter – Toyota 1,5 liter Hybrid Synergy Drive (Prius)
1,8 – 2,0 liter – Volkswagen 2,0 liter FSI Turbo (o.a. Golf GTI)
2,0 – 2,5 liter – Subaru 2,5 liter Turbo (Forester, Impreza)
2,5 – 3,0 liter – BMW 3,0 liter Twin-Turbo Diesel (535d)
3,0 – 4,0 liter – BMW 3,2 liter (M3, Z4 M)
>4,0 liter – BMW 5,0 liter V10 (M5, M6)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_39948996
Ksst, ga eens terug naar een of ander toyota-geneuzel topic

hier fappen op BMW motoren gaarne.
pi_39949559
Hoe kan een impretza motor nou winnen. De lokale subaru dealer staat altijd vol met opgeblazen impreza blokken. Of kijken ze alleen naar de internals van het blok ofzo?
pi_39949577
Leuk, maar ze hadden zeker de 4.2 V8 FSI uit de 2005 Audi RS4 over het hoofd gezien of de 6.5l V12 van de Lamborghini Murcielago LP640 en waar is de 3.0 6-inlijn Twin-Turbo uit de 335i.
V10
pi_39950867
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef M5 het volgende:
Leuk, maar ze hadden zeker de 4.2 V8 FSI uit de 2005 Audi RS4 over het hoofd gezien of de 6.5l V12 van de Lamborghini Murcielago LP640 en waar is de 3.0 6-inlijn Twin-Turbo uit de 335i.
zullen wel redenen voor zijn waarom die niks gewonnen hebben, ze kijken niet alleen naar pk's

en de 3.0 twin turbo is officieel toch nog niet in productie?
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:06:21 #31
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39951095
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:15 schreef HansU het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook hypocriet om prijzen toe te kennen aan nieuwe motoren waarvan er nog geen enkele 100 duizenden kilometers heeft afgelegd. Als er toch prijzen moeten worden uitgedeelt geef ze dan aan bv. Volvo. Al die Volvo 440's zie je nog steeds rondrijden met 300k op de teller. Dat is dus een goede motor!
Of aan die oude 2.5 diesel motoren van Mercedes, niet kapot te krijgen.
pi_39951125
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef M5 het volgende:
Leuk, maar ze hadden zeker de 4.2 V8 FSI uit de 2005 Audi RS4 over het hoofd gezien of de 6.5l V12 van de Lamborghini Murcielago LP640
Omdat er geen categorie olietanker is

het klinkt trouwens wel ietwat appart als meneer "M5" zegt dat in de klasse vanaf 4 liter een audi motor had moeten winnen ipv de M5 motor

[ Bericht 12% gewijzigd door Inorbit op 18-07-2006 21:14:55 ]
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_39951168
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Youp het volgende:

[..]

zullen wel redenen voor zijn waarom die niks gewonnen hebben, ze kijken niet alleen naar pk's

en de 3.0 twin turbo is officieel toch nog niet in productie?
335i is volgens mij al in productie hoor, heb zelfs een Duitse test van de 335i coupe gezien, een video ja, ding gaat teringhard.nl en een sper is zeker nodig met dat koppel en vermogen (max koppel al bij 1300!!!! rpm, bye bye diesel )
pi_39951177
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef M5 het volgende:
Leuk, maar ze hadden zeker de 4.2 V8 FSI uit de 2005 Audi RS4 over het hoofd gezien of de 6.5l V12 van de Lamborghini Murcielago LP640 en waar is de 3.0 6-inlijn Twin-Turbo uit de 335i.
Hoe wil de de motor uit de RS4 meerekenen? Alsof er al veel RS4's rondkijken met b.v. 200.000 op teller, zodat je kunt vergelijken hoe goed ie is
pi_39951236
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Of aan die oude 2.5 diesel motoren van Mercedes, niet kapot te krijgen.
het gaat waarschijnlijk alleen om nieuwe motoren.

trouwens, volvo zal nooit een best engine prijs winnen, omdat ze hun motoren gewoon bij ford uit de schappen trekken.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:17:16 #36
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_39951521
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Toyota
Mijn Carina II van een aantal jaar terug had zelfs bij 350k nog de orginele koppeling
Dat wil alleen niemand geloven
Waarom niet?, m'n astra heeft nu 270000 km en de koppeling werkt gewoon nog perfekt, ook 1e montage...

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_39952345
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:10 schreef Inorbit het volgende:

[..]

het gaat waarschijnlijk alleen om nieuwe motoren.

trouwens, volvo zal nooit een best engine prijs winnen, omdat ze hun motoren gewoon bij ford uit de schappen trekken.
denk het niet, dat M3 blok is ook al 6 jaar oud en wint ook al 6 jaar tussen de 3 en 4 liter
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:48:19 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_39952889
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Onze Toyota doet al bijna 270.000km met dezelfde remschoentjes en schokdempers
@ werk een Avensis met 380k op de teller en nog de orginele koppeling..

Echter, ook 2 avensissen van het huidige model die bij 260k een nieuwe nodig hadden. Met veel verschillende bestuurders (taxi)

en over die terugroepactie van Toyota, zij zijn er nogal strikt in en willen geen problemen, dus roepen ze een model terug als er maar een kleine kans is dat het mis gaat..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_39953088
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

@ werk een Avensis met 380k op de teller en nog de orginele koppeling..

Echter, ook 2 avensissen van het huidige model die bij 260k een nieuwe nodig hadden. Met veel verschillende bestuurders (taxi)

en over die terugroepactie van Toyota, zij zijn er nogal strikt in en willen geen problemen, dus roepen ze een model terug als er maar een kleine kans is dat het mis gaat..
dat doen ze bij bmw ook
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:53:01 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_39953111
Ik ben fan van zowel bmw als toyota (en eigenlijk de hele VAG groep_
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_39953234
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Waarom niet?, m'n astra heeft nu 270000 km en de koppeling werkt gewoon nog perfekt, ook 1e montage...

Je rijd zeker als een oude opa
pi_39954037
Ah een jap vs duits topic

papa heeft een toyota dus die is de beste
papa heeft een duitser dus die is de beste

Er zitten niet voor jan lul 60 man in die jury, accepteer het gewoon, hoe moeilijk het ook is dat papa's auto niet zo geweldig is
pi_39955138
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
Ah een jap vs duits topic

papa heeft een toyota dus die is de beste
papa heeft een duitser dus die is de beste

Er zitten niet voor jan lul 60 man in die jury, accepteer het gewoon, hoe moeilijk het ook is dat papa's auto niet zo geweldig is
mijn papa heeft geen van beide
pi_39955419
Volgens mij zegt deze wedstrijd niet zo veel over de beste motor in de wereld. Ik heb het idee dat ze alleen maar op prestatie's letten, en niet op constructie.

Je weet eigenlijk pas als het een goede motor is over 10 jaar
De status 'bagger-user' voorbij
pi_39955514
vast terecht, maar als beste motor had ik de motor uit de Veyron verwacht ofzo.

Of de 7 liter twin turbo uit de saleen ofzo Blokken uit de Carrera GT, Enzo, SLR staan volgens mij wel een trapje hoger dan deze M blokken...
pi_39955666
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef Repeat het volgende:
vast terecht, maar als beste motor had ik de motor uit de Veyron verwacht ofzo.

Of de 7 liter twin turbo uit de saleen ofzo Blokken uit de Carrera GT, Enzo, SLR staan volgens mij wel een trapje hoger dan deze M blokken...
maar dat zijn geen praktische motoren en de SLR is gewoon een wat zwaarder geblazen SL motor niks speciaals aan qua technieken enzo... carrera GT en enzo natuurlijk wel, maargoed zo'n blok draait ook maar 25k voor het kapot gaat saleen blok is trouwens ook helemaal niks boeiends...

ze kijken niet puur naar pk's
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:07:32 #47
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_39956008
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef yup het volgende:

[..]

Je rijd zeker als een oude opa
Yep, maar daar in tegen rij ik mijn auto niet total-loss!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_39956164
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Yep, maar daar in tegen rij ik mijn auto niet total-loss!

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:17:47 #49
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_39956433
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:39:40 #50
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_39957344
quote:
Waarom niet?, m'n astra heeft nu 270000 km en de koppeling werkt gewoon nog perfekt, ook 1e montage...
Mijn Vectraatje A zit in hetzelfde schuitje (iets minder km's). Nog altjd in prima staat (motorisch dan...).
quote:
Je rijdt zeker als een oude opa
Ik iig zeker niet. Hij moet er hard voor werken! Tis maar een auto Vectra, hoor

Ik ben geen Beemer-fan, maar ik moet toegeven: ze bouwen puike motoren, al vele jaren. Ook voor race-doeleinden bijzonder geschikt.

De VW TSI Twincharger had ik in die lijst verwacht, is een bijzonder concept (en vermoedelijk trendsetter). Na de W12, de V10 TDI en de 3L weer een aantal prijzen (en terecht!).
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')