Die zeggen standaard;quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef Petertjuhh het volgende:
dit is trouwens net zoiets als in de middag zeuren dat bij de bakker het brood op dit dat je wilt hebben. Het wordt als het goed is elke dag wel bijgevuld, anders vraag je gewoon iemand op de koeling wanneer het weer binnenkomt?
Ja, daar ben ik geweestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:40 schreef Mr-Z het volgende:
AH xl al geprobeerd?
Als ik niks eet of drink ga ik ook uit mijn mond ruiken, de oplossing daarvoor is tandenpoetsen, maar voor het tandenpoetsen kan ik ook wel een lekker glaasje karnemelk drinkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:40 schreef boekenworm het volgende:
Van karnemelk ga je uit de mond ruiken
Erger is dat iedereen normaal zegt: karnemelkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:17 schreef Molluck het volgende:
Met dit warme weer is een glaasje koude melk wel lekker, maar er is echt geen beginnen aan, want zo gauw je het pak vanuit de supermarkt naar je koelkast hebt verplaatst is het al bedorven, zuur of klonterig.
Daarom drink ik nu graag karnemelk, maar ik ben dus niet de enige die dat graag doet, ik ben vandaag in twee supermarkten geweest, de AH en de C1000 en overal zag ik gigantische lege schappen waar de karnemelk hoort te staan en volle schappen melk die voor je neus aan het bederven zijn...
samenvatting: met dit warme weer drink ik liever karnemelk.
mijn klacht: iedereen doet dat, waardoor de karnemelk in alle supermarkten op is.
Hmmz was daar net en je hebt inderdaad gelijkquote:
Ik zeg dat niet hoor!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erger is dat iedereen normaal zegt: karnemelk
Hoe kan het dan op zijn? Mijn anderhalf liter is ook bijna op, ik zal morgen toch eens wat boodschappen gaan doen
ja inderdaad mensen die geen karnemelk kunnen krijgen en het wel willen hebben zijn spotaan homo.........quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
even afgezien dat ik het verhaal niet ken, ik ts homofiel vind, grenzend aan een imbeciel bestaan, heb ik toch een tip voor huiliets:
koop yoghurt en meng het met water! en een scheutje ranja in jouw geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |