Lighten up dude.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef DHCP het volgende:
arneaux, jij bent zeker zo'n grammatica kakkerlak. Ga buitenspelen, kuttekop
koop een leven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef DHCP het volgende:
nu kan ik mijn forumterrorisme naar hartelust uitvoeren en dit keer zonder obstakels
nee ik heb de provider niet gebeldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:09 schreef Sportguy het volgende:
Ik wil niet weten hoe je het gedaan hebt.![]()
Drie jaar nog wel. Een hele opleiding voor moeten volgen, loser?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef DHCP het volgende:
al was het 3 jaar, het is me gelukt
Lekker moeilijk ook, gewoon static IP configgen, en dikke lul met lease conflictsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef DHCP het volgende:
het is me dan na een jaar eindelijk gelukt!
ik kan me unieke ip's aanmaken bij de vloot zonder mindering in snelheid![]()
![]()
Dat snapte ik dus ook al niet. Big deal zeg, rechtmuisknop, eigenschappen, statisch ipadres. Zoiets iigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker moeilijk ook, gewoon static IP configgen, en dikke lul met lease conflicts
Maar daar doe jij dus een fucking JAAR over?
Hij heeft een jaar lopen zoeken naar de DNS servers denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat snapte ik dus ook al niet. Big deal zeg, rechtmuisknop, eigenschappen, statisch ipadres. Zoiets iig
Ah daar zal je hem hebbenquote:
Ik post gewoon in een topic wat jij opentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef DHCP het volgende:
dr flash, wat kom je bijdehand doen
Beats the crap outa mequote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef DHCP het volgende:
kloon van een gebande, wie zal ik moeten zijn dan?
nou ik denk dat ik jullie in het dagelijkse leven wel breek, dus stfuquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef SPIRO het volgende:
Achter de pc een grote bek, in het dagelijks leven een sukkel![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef DHCP het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik jullie in het dagelijkse leven wel breek, dus stfu
Jij mij brekenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef DHCP het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik jullie in het dagelijkse leven wel breek, dus stfu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |