Propaganda? hier wordt de spijker op z'n kop geslagen. het hele zogenaamde vluchtelingenprobleem wordt simpelweg kunstmatig in stand gehouden. Er is allang een Palestijnse staat: Jordanië. Maar als dat eenmaal erkend zou worden is meteen dat hele Palestijnse probleem opgelost, waarop moslims in één klap hun belangrijkste zondebok kwijt zijn. Stel je voor!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef klez het volgende:
Even nog een stukje onvervalste Israelische propaganda (maar met wel degelijk een kern van waarheid):
quote:
Things permitted to other nations are forbidden to the Jews of Israel. Other nations drive out thousands, even millions of people and there is no refugee problem. Russia did it, Poland and Czechoslovakia did it and surely the Germans did it. Turkey threw out a million Greeks, and Algeria tossed out a million Frenchman. Indonesia threw out heaven knows how many Chinese-and no one says a word about refugees. And the Arabs threw out 860,000 Jews just in 1948 alone! But in the case of Israel, the relatively small number of displaced Arabs have become the world's eternal refugees! The only thing that makes them so special is that they helped create their own refugee status!
Ze leven wel in twee verschillende werelden natuurlijk en dat verklaart de ogenschijnlijke tegenstellingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef klez het volgende:
[..]
Ik hoor Bush anders opvallend weinig. Behalve "this shit gotta stop". Integere man...![]()
Uhm volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Dacht je dat Joden pas in Marokko voorkwamen na WO II ofzo/..quote:
Aangezien jij die tekst hebt zal je wel weten waar je hem gevonden hebt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef rutger05 het volgende:
Heeft iemand misschien de bron van deze tekst:
[..]
Ik denk dat jij het niet begrijpt. Ik denk dat veel Joden na WOII als ze weg moesten, het liefst naar Israel gingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Dacht je dat Joden pas in Marokko voorkwamen na WO II ofzo/..
Ja gelukkig dat de Marokkaanse Joden zelf het veelal anders zien dan jij in iedergeval. Ze komen dan ook praktisch elke zomer terug naar Marokkoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:29 schreef klez het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet begrijpt. Ik denk dat veel Joden na WOII als ze weg moesten, het liefst naar Israel gingen.
Bush is zeker geen militante fundi. Sommige mensen in zijn staf misschien. Bush is een opportunist, maar dat zijn helaas vrij veel politici.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze leven wel in twee verschillende werelden natuurlijk en dat verklaart de ogenschijnlijke tegenstellingen.
Beiden zijn gewoon militante fundi's die het helaas veel te ver hebben geschopt.
Fijn voor je dat het in Marokko wel goed gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja gelukkig dat de Marokkaanse Joden zelf het veelal anders zien dan jij in iedergeval. Ze komen dan ook praktisch elke zomer terug naar Marokko![]()
Dat is heel fijn ja, je generalisaties gelieve voor je houden dan aub.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:32 schreef klez het volgende:
[..]
Fijn voor je dat het in Marokko wel goed gaat.
Aha, ik snap het al, je wil niet toegeven dat je de tekst op Indymedia gevonden hebt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:26 schreef Doderok het volgende:
[..]
Aangezien jij die tekst hebt zal je wel weten waar je hem gevonden hebt?
Ik heb de tekst niet rechtstreeks van de bron. Misschien is het wel een eenmalige reactie van iemand en komt het niet van een website die specifiek op Israël en Palestina gericht is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:26 schreef Doderok het volgende:
[..]
Aangezien jij die tekst hebt zal je wel weten waar je hem gevonden hebt?
Aangezien er nog maar 8000 joden in de Islamitische wereld wonen, en dus niet meer dan enkele honderden in Marokko, kan ik jouw verhaal moeilijk gaan geloven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is heel fijn ja, je generalisaties gelieve voor je houden dan aub.
Hmm, heb toch wel vaker gehoord dat er in marokko een grote groep Jodenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:41 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Aangezien er nog maar 8000 joden in de Islamitische wereld wonen, en dus niet meer dan enkele honderden in Marokko, kan ik jouw verhaal moeilijk gaan geloven.
Ik kwam hem inderdaad ook tegen in de 'vuilnisbak' van Indymedia, omdat 'ze niet voldeden aan de spelregels voor het posten van nieuws op deze site'. Ik geloof best dat deze tekst Indymediaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Doderok het volgende:
[..]
Aha, ik snap het al, je wil niet toegeven dat je de tekst op Indymedia gevonden hebt.![]()
Dat klopt. Het was ook een veilige haven voor het Joodse volk ten tijde van de WOII.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:44 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Hmm, heb toch wel vaker gehoord dat er in marokko een grote groep Joden
in relatieve rust wonen met godsdienstvrijheid.
Anyway. Er is dus een ernstig onrecht Joden aangedaan wat door bepaalde lieden het liefst gebagatelliseerd wordt. Het bewijs vind je op deze pagina.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is heel fijn ja, je generalisaties gelieve voor je houden dan aub.
Bush praat met God. Echt waarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef klez het volgende:
[..]
Bush is zeker geen militante fundi. Sommige mensen in zijn staf misschien. Bush is een opportunist, maar dat zijn helaas vrij veel politici.
Christenen schijnen daar ook in rust en vrede te kunnen leven volgens een nieuwsbericht gepost door Meki.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat klopt. Het was ook een veilige haven voor het Joodse volk ten tijde van de WOII.
Waar zitten die? en bron natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:41 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Aangezien er nog maar 8000 joden in de Islamitische wereld wonen, en dus niet meer dan enkele honderden in Marokko, kan ik jouw verhaal moeilijk gaan geloven.
Op wat bomaanslagen op synagoges na enzo. Maar de koning van Marokko moet niets hebben van fundamentalistisch gespuis, da's waar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Christenen schijnen daar ook in rust en vrede te kunnen leven volgens een nieuwsbericht gepost door Meki.
Ik heb inderdaad wel vaker gelezen dat Marokko wel weet hoe deze aangepakt moeten worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef klez het volgende:
[..]
Op wat bomaanslagen op synagoges na enzo. Maar de koning van Marokko moet niets hebben van fundamentalistisch gespuis, da's waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |