Dat dacht ik ook ja, maar waarom trekt Israël niet bij de VN aan de bel ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef schatje het volgende:
Volgens is er al een gebonden VN resolutie wat betreft ontwapening Hezbollah.
Tja dan zou je een tekst als 'kill many Hezbollah terrorists ' verwachten en niet 'kill many Arabsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ansgt voor aanslagen, zelfmoordaanslagen en raketaanvallen. Die angst kan zich uiteindelijk op dergelijke manier uiten. Denk ik.
Omdat de VN een grap is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:39 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar waarom trekt Israël niet bij de VN aan de bel ?
Een humanitaire ramp in wording.quote:
Volgens mij is dat in 15 jaar van raketaanvallen wel tig keer gebeurd. Ik meen zoiets gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:39 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar waarom trekt Israël niet bij de VN aan de bel ?
Dat zou mij ook niet verbazen met die gevaarlijke en gestoorde antisemiet als president. Iran kan nou lekker etteren in andere landen en blijft tot nu toe zelf buiten schot.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
Analysten denken dat Iran haar "support" richting Hezbollah nu gaat uitbreiden. (aldus RTL 4)
Het is ook niet goed te praten hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:39 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
BTW het is echt niets nieuw hoor om teksten op bommen te zetten maar om dit nu door kinderen te laten doen...
Tenzij het idd als verwerkingsproces is bedoeld ..
.
zoals die van 5 jaar terugquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:40 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Behallve als ze een resolutie aannemen in het voordeel van Israel ?
In voordeel of in nadeel, de VN blijft een grap. Met betrekking tot de muur, de grens, de beschietingen, de schendingen van mensenrechten, de resoluties en de vredesmachten. Alles.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:40 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Behallve als ze een resolutie aannemen in het voordeel van Israel ?
Het maakt op mij niet de indruk van een georganiseerde actie.quote:
Is de VN natuurlijk ook zelf schuld aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In voordeel of in nadeel, de VN blijft een grap. Met betrekking tot de muur, de grens, de beschietingen, de schendingen van mensenrechten, de resoluties en de vredesmachten. Alles.
Alvast welterusten en een goede nachtrust toegewenst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga zo slapen (als ik dat kan met deze hitte).
op die blog staat ook ergens dat het hulsen zijn van reeds afgevuurde hezbollah rakettenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:39 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tja dan zou je een tekst als 'kill many Hezbollah terrorists ' verwachten en niet 'kill many Arabs
Iemand heeft die kinderen toch verteld dat 'alle arabieren ,terroristen zijn ?
En ik neem aan dat dat niet Hezbollah was ,maar eerder de ouders van die kinderen en de Media
Dus toch een beetje 'gehersenspoelt '
BTW het is echt niets nieuw hoor om teksten op bommen te zetten maar om dit nu door kinderen te laten doen...
Tenzij het idd als verwerkingsproces is bedoeld ..
.
ik zie ook pasfoto's op die granaten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of hier
[afbeelding]
Soortgelijk aan:
"DEAR SOLDIER, PLEASE KILL A LOT OF ARABS"
Thnx jij ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Alvast welterusten en een goede nachtrust toegewenst.
Het is in ieder geval wat anders dan het gebruik van kinderen voor het plegen van aanslagen. Maar goed, je kunt iets niet goed praten door er iets groter tegenover te zetten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het maakt op mij niet de indruk van een georganiseerde actie.
Tja er waren wel blijkbaar journalisten aanwezig ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het maakt op mij niet de indruk van een georganiseerde actie.
het zijn duidelijk geen hulzenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Boomstam het volgende:
[..]
op die blog staat ook ergens dat het hulsen zijn van reeds afgevuurde hezbollah raketten
maar of ik dat moet geloven....
Zijn het geen letters en/ of cijfers?quote:
Ik hoor dat dat meisje aan de grens bij Kiryat Shmona woont, en dat ze niets liever wil dan dat de aanvallen op Israël stoppen, maar okay, welke suffe vader, moeder, leraar, lerares, etc., verzint dan zoiets als onderdeel van een verwerkingsproces?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:34 schreef schatje het volgende:
Ansgt voor aanslagen, zelfmoordaanslagen en raketaanvallen. Die angst kan zich uiteindelijk op dergelijke manier uiten. Denk ik.
Ik ben het helemaal met je eens dat het niet gezond is voor kinderen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wat anders dan het gebruik van kinderen voor het plegen van aanslagen. Maar goed, je kunt iets niet goed praten door er iets groter tegenover te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |