zo klinkt het anders welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Verder werk ik gewoon, kook m'n eigen eten en betaal m'n eigen kamer. Tis niet zo dat ik totaal afhankelijk ben van mijn moeder![]()
Naja, dan ben je, net als vrijwel iedereen die studeert en jong is, iig nog deels afhankelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals ik zei het gaat dus van m'n eigen loon af...
dusse..
[afbeelding]
En Morthill, tuurlijk krijg ik nog wel es geld van m'n ouders, ik verdien net genoeg om m'n huur + eten te betalen
Ik heb stufi zelfs stopgezet. Ga jaar bestuur doen dus wil niet eerder moeten beginnen met lenen omdat ik niet na 5 jaar klaar ben met mijn studiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik leen dus niks van IB. Ik studeer ook niet op dit moment.
Mijn ogen.. wat doe je?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef capibar het volgende:
HIOJHOjpojHOI!!!!!1111111
IK GING Znet ZO swemmuh ud sik zat in de autoaudiZURuck Swaaien DIEEN BL0nDe MAdeln NAch MICH DUS IK ZA ZOVan WAAAAAT Deee fuuuk heHEEH Ik WeeT ECHt Niet WII D@ Is Ik BEgRoip ER GEEEN FUK VAAN !!!!!!!11111111!!!!!!!!!!
Kap eens ffquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef capibar het volgende:
HIOJHOjpojHOI!!!!!1111111
IK GING Znet ZO swemmuh ud sik zat in de autoaudiZURuck Swaaien DIEEN BL0nDe MAdeln NAch MICH DUS IK ZA ZOVan WAAAAAT Deee fuuuk heHEEH Ik WeeT ECHt Niet WII D@ Is Ik BEgRoip ER GEEEN FUK VAAN !!!!!!!11111111!!!!!!!!!!
Haha, ik zie iig je icon niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:52 schreef Chanty87 het volgende:
Nee hoor.Anders zat ik er nu niet tegenaan te kijken hè.
Bredaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:22 schreef Chanty87 het volgende:
Gofterdomme. Zit ik me al een halve week te verheugen om morgen te gaan shoppen in Rotterdam, gaan we ineens naar BredaPokkedrukte met al die pauperterrasjes daar. Gisteren nog voorgesteld om naar Rotterdam te gaan, helemaal geen bezwaar 'ooh is goed want we moeten toch nog even naar Zuidplein' begint me ma nu ineens te zeiken.
Komt me zus ook nog even met d'r "in Rotterdam is toch niks leuks, allemaal uitverkoop" alsof in Breda heel wat anders wordt verkocht en daar geen uitverkoop is. De tering zeg, hier wordt ik even niet goed van
En dan staan er ook nog mensen die je lid willen maken van 1 of ander goed doelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
Overigens Chanty, wel wat advies... Mocht je je moeder en je zus nog over kunnen halen, kom niet naar Breda. De gehele binnenstad ligt op de schop, vele winkels zijn heeeel slecht bereikbaar en er is inderdaad heel veel uitverkoop.
En dit meen ik echt serieus.
Meer dan zat ja!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan staan er ook nog mensen die je lid willen maken van 1 of ander goed doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |