Ik heb geeneens een zusje, en al had ik die dan woonde die niet bij mij in hoor (of ze moest heel knap en gewillig zijn ( hehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef Viper_74 het volgende:
vosss neukt niet
z'n zusje was niet thuis
Daar lig je overdag toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:56 schreef Alicey het volgende:
In theorie een erg leuk idee, maar ik heb nogal inkijk op mijn tuin.
Aangezien het op mijn kamer nog steeds 40+ graden is heb ik besloten om dat idee van mij toch maar snel te realiseren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef Equinix het volgende:
Moest vanochtend om 4.00 op om te werken maar lag pas rond 00.30 te slapen![]()
Ik ga binnenkort eens kijken voor een grote klamboe om over mijn hangmat heen te spanen. Lekker buiten slapen met 15 graden![]()
ik zou daarin gaan slapen, op een luchtbedje.... heerlijkquote:
en dan draai je je 's nachts omquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou daarin gaan slapen, op een luchtbedje.... heerlijk
dan weet je gelijk dat je de volgende dag een groter luchtbed moet kopenquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weet je gelijk dat je de volgende dag een groter luchtbed moet kopen
quote:
Het zwembad is idd zalig. Alleen is het water iets van 29 graden ( veel te warmquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou daarin gaan slapen, op een luchtbedje.... heerlijk
Och, leeg laten lopen en opnieuw vullen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef Equinix het volgende:
[..]
[..]
Het zwembad is idd zalig. Alleen is het water iets van 29 graden en dat is een stuk warmer dan de lucht in de nacht. Niet echt een aanrader om in te slapen dus. ( niet te vergeten dat er geen klamboe over heen zit.
29 graden , ik teken ervoor, hier is het op de master bedroom nu zo'n 39 graden...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef Equinix het volgende:
[..]
[..]
Het zwembad is idd zalig. Alleen is het water iets van 29 graden ( veel te warm) en dat is een stuk warmer dan de lucht in de nacht. Niet echt een aanrader om in te slapen dus. ( niet te vergeten dat er geen klamboe over heen zit
.
Je gaat toch niet in een zwembad slapen, man?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef Equinix het volgende:
[..]
[..]
Het zwembad is idd zalig. Alleen is het water iets van 29 graden ( veel te warm) en dat is een stuk warmer dan de lucht in de nacht. Niet echt een aanrader om in te slapen dus. ( niet te vergeten dat er geen klamboe over heen zit
.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in een zwembad slapen, man?
Dan word je dus met een beetje geluk echt wakker met een keelontsteking, blaasontsteking, aids en een koutje.
Die AIDS is kut.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dan word je dus met een beetje geluk echt wakker met een keelontsteking, blaasontsteking, aids en een koutje.
lol,. hehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Och, leeg laten lopen en opnieuw vullen!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt niet zonder airco, een beetje minder wordt het misschien, maar niet genoeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:09 schreef Magistic het volgende:
OF je zet 's avonds even alle deuren en ramen tegen elkaar open (met een hor ertussen). Dan ben je de meeste warmte al kwijt, daarna nog even een uurtje de airco aan en het is weer lekker.
Hoeveel liter zit er in zo'n kuipje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:39 schreef Equinix het volgende:
[..]
lol,. hehe
In de nacht staat wel de pomp te draaien en met een beetje geluk wordt het water gekoeld met 5 graden.![]()
+/- 23 Kuub.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoeveel liter zit er in zo'n kuipje?
Da's best eventjes wachten tot de tuinslang dat volgesproeid heeft zeg!quote:
Ik vind deze echt kutterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef Rejected het volgende:
Goed topic, onthouden als het later erg wordt voor mij.
Nu gewoon slapen met een ventilator aan.![]()
Het valt nu wel te doen vind ik. Eerste hittegolf vond ik veel erger.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |