bronquote:Toyota roept in Nederland bijna zesduizend auto's terug
Uitgegeven: 18 juli 2006 14:52
AMSTERDAM - In Nederland moeten 5925 Toyota's wegens een defect terug naar de garage. De Nederlandse importeur meldde dinsdag dat het gaat om de modellen Yaris, Yaris Verso en Prius.
De Japanse autofabrikant Toyota roept wereldwijd 268.570 auto's terug. In totaal zijn twaalf modellen bij de terugroepactie betrokken, die gemaakt zijn tussen januari en november 2001.
Omdat door extreme hitte de sensoren die voor ontvlamming van de brandstof zorgen los kunnen raken, valt de motor stil. Sinds september 2003 zijn meer dan honderd incidenten geregistreerd.
Ik wacht nog even op TommyHuslksieninfghineknsine.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:26 schreef Jimmeh het volgende:
Wanneer komt de eerste Toyota fapper om te zeggen dat het aan de Bosch onderdelen ligt
quote:
Toyotaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken om welk merk het gaat
Ik ben toch geen Toyota fapper, ik heb nota bene een Peugeotquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op TommyHuslksieninfghineknsine.
Oh ik dacht al.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee lulhannes, wat voor merk sensor
Ja inderdaad, daar kan die europese rommel niet tegenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oh ik dacht al.
Het is de hitte hè.
Mja, het blijft natuurlijk prut hè. Toyota of Peugeot maakt niet uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar kan die europese rommel niet tegen
Gelukkig zit er in mijn Peugeot geen 1 sensor
Nee inderdaad, als je echte kwaliteit wilt, moet je een Porsche kopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het blijft natuurlijk prut hè. Toyota of Peugeot maakt niet uit.
Of een Opelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee inderdaad, als je echte kwaliteit wilt, moet je een Porsche kopen
Hoe weet je dan hoe hard je ongeveer rijdt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ja inderdaad, daar kan die europese rommel niet tegen
Gelukkig zit er in mijn Peugeot geen 1 sensor
Rij je in een lelijke auto, is-ie ook nog bekant brandgevaarlijk!!!1111roflcoptr.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
Je zou maar zo'n knakenToyota hebben en terugmoeten met dat ding;d;d;D:d;!1111!!!!einszweipolizei!!!11!!
U riep? :d;d;d;:DD:D:d;!1!!!1!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rij je in een lelijke auto, is-ie ook nog bekant brandgevaarlijk!!!1111roflcoptr.
Dat gaat met een tandwieltje en een draadje, we hebben het hier wel over een een auto uit 1967 hèquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe weet je dan hoe hard je ongeveer rijdt?
Dat staat nergens, geen onzin verkondigenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rij je in een lelijke auto, is-ie ook nog bekant brandgevaarlijk!!!1111roflcoptr.
Het komt allemaal door Bosch !11!!11!!1!D;D:;D:Dd;d;d;d;!11!!!!1!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |